Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Free Antivirus, hjälp

13/03 -11 13:42 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

Jo jag har kört med avast nu i ett tag. Men jag tycker att det drar rätt så mycket prestanda på min taskiga lilla dator.

Det ända jag gör i stort sett är att spela på min dator, möjligtvis fnu, fejjan och kanske laddar ner nån film ibland.

Men finns det något bättre ni tycker jag ska testa. Är AVG bättre kanske?



Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

13/03 -11 19:45 Dexter

Dexter

12703 XP 1058 inlägg

Avira.

Tonight's the night.

13/03 -11 21:10 Qwark

Qwark

2059 XP 25 inlägg

AVG är väl hyfsat men jag litar inte på det för fem öre.
Om du inte är sådär jättelaglig så kan man ju alltid tanka Nod32 vilket är ett av de bästa antivirusprogram jag har haft!

Qwark is back baby!
Den vise söker visheten- dumbommen har funnit den.
Tänk först, skriv sen- det underlättar för alla!

14/03 -11 10:19 Fuskaren12

Fuskaren12

105 XP 17 inlägg

jag tycker du ska ta Microsoft Security Essentials, det funkar hur bra som helst och det är Microsoft egna program så det finns alltid fri suport tillgänglig dygnet runt. det som är bra är att det är gratis från denna sida

http://www.microsoft.com/security_essentials...


som sagt jag är nöjd med detta virus program. det beror ju på vad du har för operativsystem också men det kan du ju läsa själv vilka det passar till på länken jag gav dig.

14/03 -11 10:28 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

Qwark skrev:
Om du inte är sådär jättelaglig så kan man ju alltid tanka Nod32 vilket är ett av de bästa antivirusprogram jag har haft!

Jag tackar för det och tankafetast.

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

14/03 -11 15:26 Qwark

Qwark

2059 XP 25 inlägg

Fresh skrev:
Qwark skrev:
Om du inte är sådär jättelaglig så kan man ju alltid tanka Nod32 vilket är ett av de bästa antivirusprogram jag har haft!

Jag tackar för det och tankafetast.

Nemas problemas! ;)

/Qwark, fuska.nu-pensionär

Qwark is back baby!
Den vise söker visheten- dumbommen har funnit den.
Tänk först, skriv sen- det underlättar för alla!

15/03 -11 20:11 hyperaktiv

hyperaktiv

1267 XP 166 inlägg

Qwark skrev:
AVG är väl hyfsat men jag litar inte på det för fem öre.
Om du inte är sådär jättelaglig så kan man ju alltid tanka Nod32 vilket är ett av de bästa antivirusprogram jag har haft!

Nod32 är väldigt bra som sagt, jag har "gratisversionen" av det och det funkar bra :) har också malwarebytes för endast skann
Nod32 kan man ta från deras hemsida och sen ta användarnamn och lösen från www.don23.com det tror jag funnkar :)

http://thatlifeisme.blogspot.com/
http://dubluu.blogspot.com/

15/03 -11 20:18 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

hyperaktiv skrev:
Qwark skrev:
AVG är väl hyfsat men jag litar inte på det för fem öre.
Om du inte är sådär jättelaglig så kan man ju alltid tanka Nod32 vilket är ett av de bästa antivirusprogram jag har haft!

Nod32 är väldigt bra som sagt, jag har "gratisversionen" av det och det funkar bra :) har också malwarebytes för endast skann
Nod32 kan man ta från deras hemsida och sen ta användarnamn och lösen från www.don23.com det tror jag funnkar :)

Fick till det. Laddade ner installeringsfilen från TF, där länkade dom till en hemsida där man kan få tag på användarnamn och lösenord. Typ huuu.com :3

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

16/03 -11 00:16 Qwark

Qwark

2059 XP 25 inlägg

Det finns även en crack man kan ladda ned som gör att nod32 alltid är aktivt (står att du har 30 dagar kvar av fullständiga versionen utan att den tickar ned) som du kan hitta någonstans på nätet med lite sökande!

Malwarebytes är även det väldigt ypperligt som har räddat min dator en gång när inte nod32 klarade biffen så bra tips!

/Qwark, fuska.nu-pensionär

Qwark is back baby!
Den vise söker visheten- dumbommen har funnit den.
Tänk först, skriv sen- det underlättar för alla!


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar