Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Lock Capsule

07/03 -11 11:31 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen McDuck

Jo jag kollade på Serebii ( http://www.serebii.net/itemdex/lockca... ) och såg att det finns ett item som är något slag av event-item vad jag har uppfattat som man kunde få på HH och SS och sedan föra över till B och W. Så jag undrar om någon av er vet lite mer om den saken och om man kan hitta den i HH eller nåt. Tacksam för svar.
Lock Capsule:
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

07/03 -11 11:53 SuperJOCKE

SuperJOCKE

9095 XP 648 inlägg

1. Den går inte att få utan AR. Ett event ska komma har det sagts.

2. När du för över den till B/W och sen går till samma byggnad där du får Relocator, den som du använder för att föra över den, och pratar med clownen så låser han upp den och så får man TM 95 Snarl. Anledningen till att TM 95 var inlåst var för att Team Rocket inte skulle få tag på den. Varför vet jag inte för den attacken är inte speciellt bra så. Sänker Sp. Atk ett steg för motståndaren.

Det är vad den är till för.

I'm the Master Gamer. Think you can win?
I draw my power from my inner hollow.
~ Blessing in Disguise - Hey there, kitten.

07/03 -11 17:31 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen McDuck

Jo, men har den inte förekommit i något tidigare spel eller? Och tack för infon!

07/03 -11 17:35 SuperJOCKE

SuperJOCKE

9095 XP 648 inlägg

McDuck skrev:
Jo, men har den inte förekommit i något tidigare spel eller? Och tack för infon!

Nej.

I'm the Master Gamer. Think you can win?
I draw my power from my inner hollow.
~ Blessing in Disguise - Hey there, kitten.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar