Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Halo 4 ?

06/03 -11 21:29 SKUMBOLL

SKUMBOLL

329 XP 57 inlägg

Jag är väldigt nyfiken ifall det kommer något halo 4 som ryktet säger men ja undra om någon har hört något om det eller vet om det kommer skriv gärna här. /skumboll :)

06/03 -11 21:35 fuskisen99

fuskisen99

6646 XP 871 inlägg

Skulle vara konstigt, eftersom att de sagt att Reach var det sista.

Japp, jag är gamla fuskisen99.
Hoppas att ingen har glömt mig.
Walla ;* <3

06/03 -11 21:44 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

Mjo jag är rätt säker på att jag hört att Reach var det sista jag me...

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

06/03 -11 22:57 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

4an har redan kommit, nu är det Halo 5 på väg. ;)
Hehe, låter helt dumt, jag vet. Men det är faktiskt så att det var på någon uppvisning Microsoft hade då man fick syn på loggan till "Halo 5". Är kanske ett projektnamn där de räknar Reach som en 4a, men det är vad man sett i alla fall. :P

Sen är det 343 studios som utvecklar framtida Halo-spel nu. Här är en helt ny intervju med de om Halos framtid:
http://www.gamereactor.se/nyheter/264...

Reach var sista Halo-spelet Bungie skulle göra, så det är inte det sista i serien, absolut inte. Det kommer fler, oroa er inte!

Want some chocolate?

07/03 -11 07:25 SKUMBOLL

SKUMBOLL

329 XP 57 inlägg

Härligt att det kommer fler halo spel. Halo kommer finnas för evigt halo forever:)

07/03 -11 08:00 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nintendoguy

repli skrev:
4an har redan kommit, nu är det Halo 5 på väg. ;)
Hehe, låter helt dumt, jag vet. Men det är faktiskt så att det var på någon uppvisning Microsoft hade då man fick syn på loggan till "Halo 5". Är kanske ett projektnamn där de räknar Reach som en 4a, men det är vad man sett i alla fall. :P

Sen är det 343 studios som utvecklar framtida Halo-spel nu. Här är en helt ny intervju med de om Halos framtid:
http://www.gamereactor.se/nyheter/264...

Reach var sista Halo-spelet Bungie skulle göra, så det är inte det sista i serien, absolut inte. Det kommer fler, oroa er inte!

4an har väl inte kommit?

Är inte det så att Reach var den sista?

07/03 -11 16:29 ingen

ingen

1623 XP 172 inlägg

Ok Just to be clear...

Halo Reach är det sista spelet som Bungie gör...
Ett nytt företag vid namn 343 Industries (Som bla är ihopsatt av gammla anställda på Bungie) ska göra de kommande spelen.

The one, the only, the superlative (only good stuff), the master, the n00b, the C.Q.B:er, the sneaky bastard, the mayonnaise muncher, The artist...

07/03 -11 19:06 fuskisen99

fuskisen99

6646 XP 871 inlägg

Och så blir det Activision... Samma slut som det blev för Guitar Hero och det slut som Call Of Duty är på väg mot?...

Japp, jag är gamla fuskisen99.
Hoppas att ingen har glömt mig.
Walla ;* <3

07/03 -11 20:14 SKUMBOLL

SKUMBOLL

329 XP 57 inlägg

Tack för länken . :D

07/03 -11 20:52 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

pil skrev:
repli skrev:
4an har redan kommit, nu är det Halo 5 på väg. ;)
Hehe, låter helt dumt, jag vet. Men det är faktiskt så att det var på någon uppvisning Microsoft hade då man fick syn på loggan till "Halo 5". Är kanske ett projektnamn där de räknar Reach som en 4a, men det är vad man sett i alla fall. :P

Sen är det 343 studios som utvecklar framtida Halo-spel nu. Här är en helt ny intervju med de om Halos framtid:
http://www.gamereactor.se/nyheter/264...

Reach var sista Halo-spelet Bungie skulle göra, så det är inte det sista i serien, absolut inte. Det kommer fler, oroa er inte!


Hade du kunnat skicka länk till denna uppvisningen? För är ett stor Halo fan! :)


Here you go ;)
http://www.gamereactor.se/nyheter/261...

Nintendoguy skrev:
repli skrev:
4an har redan kommit, nu är det Halo 5 på väg. ;)
Hehe, låter helt dumt, jag vet. Men det är faktiskt så att det var på någon uppvisning Microsoft hade då man fick syn på loggan till "Halo 5". Är kanske ett projektnamn där de räknar Reach som en 4a, men det är vad man sett i alla fall. :P

Sen är det 343 studios som utvecklar framtida Halo-spel nu. Här är en helt ny intervju med de om Halos framtid:
http://www.gamereactor.se/nyheter/264...

Reach var sista Halo-spelet Bungie skulle göra, så det är inte det sista i serien, absolut inte. Det kommer fler, oroa er inte!

4an har väl inte kommit?

Är inte det så att Reach var den sista?


Läs igenom en gång till så får du ditt svar. ;P
Halo 5 var bara en titel som man råkade få syn på en gång. Och spekulerar man vidare runt det så kan det vara möjligt att Microsoft räknar Reach som en 4a, i alla fall bakom stängda dörrar.

Och som alla säger nu. Reach var inte sista Halo utan sista Bungie-spelet.

Want some chocolate?

07/03 -11 21:39 SKUMBOLL

SKUMBOLL

329 XP 57 inlägg

Borde inte halo 3 odst räknas som 4? Jag mena halo 1( halo combat evolved) halo 2 sen kom halo 3 sen kom halo 3 odst fjärde spelet i halo serien som bungie gjort. Och då borde ju reach va halo 5 efter som det kom efter halo 3 odst. eller räknas odst bara som ett tilägg till halo 3 ? I så fall är det reach som är halo 4. Knepigt....:)

07/03 -11 21:43 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

pil skrev:
repli skrev:

Here you go ;)
http://www.gamereactor.se/nyheter/261...



Detta är bara en text. Måste vara bildbevis eller video.



Ja, men om du vore lite mer uppmärksam så skulle du se bilden längre ner i artikeln?
Sen påstår jag inte heller på något vis att Halo 5 existerar, bara för att göra mig mer klar här. Skojade mest bara med Halo 5 som series framtid eftersom det låter så underligt, även om det faktiskt finns en del grunder. ;)

Want some chocolate?

08/03 -11 08:57 ingen

ingen

1623 XP 172 inlägg

SKUMBOLL skrev:
Borde inte halo 3 odst räknas som 4? Jag mena halo 1( halo combat evolved) halo 2 sen kom halo 3 sen kom halo 3 odst fjärde spelet i halo serien som bungie gjort. Och då borde ju reach va halo 5 efter som det kom efter halo 3 odst. eller räknas odst bara som ett tilägg till halo 3 ? I så fall är det reach som är halo 4. Knepigt....:)

Eller så kan Reach vara 6:an om Halo Wars e 5:an <:O

The one, the only, the superlative (only good stuff), the master, the n00b, the C.Q.B:er, the sneaky bastard, the mayonnaise muncher, The artist...

08/03 -11 14:39 SKUMBOLL

SKUMBOLL

329 XP 57 inlägg

a fast halo wars hade inte bungie gjort det var ensemble studios som gjorde det.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar