Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Första dygnet med Pokemon Generation V

06/03 -11 14:38 Tvox

Tvox

231 XP 15 inlägg

Tänkte kolla med alla som har detta spel hur första dygnet såg ut, och hur långt ni kom.
Personligen var speltiden 14 h. Jag spelade inte under de första fyra timmarna heller. Tre timmars paus för sömn. Klarade femte gymmet och hade fyra som var 28+ (boostade bara mina level en kort period efter andra gymmet)

Så, hur såg ert första dygn ut?



Once upon a time, there was a monkey, whom where
unable to burp. He however one day succesfully
burped. That very moment he turned into a rabbit!

06/03 -11 20:40 ShinyLucario

ShinyLucario

4670 XP 687 inlägg

Kör igenom med en kompis kom tll Route 2, Dewott Lv.17 (23:57). Timman senare utvecklades Lillipup. De andra medlemmarna var Purrloin och en Patrat.

Tränade helatiden i Route 2.

Och självklart njöt jag att ha spelet i mina händer (Black) och njöt av spel-upplevelsen.

3DS Friend Code: 5198 - 2459 - 7859
Wii nummer: 5138 - 6559 - 2130 - 5087
Om ni addat mig - berätta via PM.

07/03 -11 11:25 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen McDuck

Ja, man kan ju säga att spelet åkte in i DS:et precis efter man öppnat paketet. Jag tror jag kom till typ Day Care Center (Poké-dagiset) på Route 3 och har följande Pokémon: Sevine, Audino, Herdier, Gurburr, Panpour och en Zebstrika. Nu är jag i Driftveil City.

09/03 -11 08:24 SuperJOCKE

SuperJOCKE

9095 XP 648 inlägg

Fattar inte varför ingen låser den här tråden. Vi har ju redan en...

I'm the Master Gamer. Think you can win?
I draw my power from my inner hollow.
~ Blessing in Disguise - Hey there, kitten.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar