Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Hjälp med anslutning.

02/03 -11 21:29 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1987 inlägg

Sedan en tid tillbaka så har jag spelat online på mitt PS3 genom att koppla en Ethernet-kabel från PS3 direkt in i min laptop. Där ansluter jag till internet med ett mobilt bredband. Men för några veckor sedan slutade det fungera. Nu står det att åtkomsten är endast lokal och när jag försöker ansluta på PS3 så står det "Begränsad anslutning". Jag har sökt runt på google och i olika forum men jag hittar inget som fungerar.

Hjälp? D:



Coucou

03/03 -11 16:58 fuskiskillen

fuskiskillen

1920 XP 348 inlägg

Vilken internetleverantör har du?

03/03 -11 20:21 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1987 inlägg

fuskiskillen skrev:
Vilken internetleverantör har du?

3.

Coucou

03/03 -11 22:01 fuskiskillen

fuskiskillen

1920 XP 348 inlägg

Ok. Skulle gissa att du har spelat för mycket en månad (man betalar för en viss mängd GB som får skickas fram och tillbaka)för onlinespel tar rätt mycket,tro mig det har hänt mig,och när man har använt alla GB så sänks hastigheten till 0.20-0.1 MB och då blir det så slöligt att det inte går att ansluta till internet.Eller så har 3 gjort en uppdatering av nätet dom gör att det inte funkar. Isåfall så borde du ringa och prata med dem.

03/03 -11 22:10 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1987 inlägg

fuskiskillen skrev:
Fix_d skrev:
fuskiskillen skrev:
Vilken internetleverantör har du?

3.

Ok. Skulle gissa att du har spelat för mycket en månad (man betalar för en viss mängd GB som får skickas fram och tillbaka)för onlinespel tar rätt mycket,tro mig det har hänt mig,och när man har använt alla GB så sänks hastigheten till 0.20-0.1 MB och då blir det så slöligt att det inte går att ansluta till internet.Eller så har 3 gjort en uppdatering av nätet dom gör att det inte funkar. Isåfall så borde du ringa och prata med dem.

Det är ju ny månad nu. :c Men jo, jag borde ringa dem. Ty för svaret!

Coucou

03/03 -11 22:13 fuskiskillen

fuskiskillen

1920 XP 348 inlägg

Fix_d skrev:
fuskiskillen skrev:
Fix_d skrev:
fuskiskillen skrev:
Vilken internetleverantör har du?

3.

Ok. Skulle gissa att du har spelat för mycket en månad (man betalar för en viss mängd GB som får skickas fram och tillbaka)för onlinespel tar rätt mycket,tro mig det har hänt mig,och när man har använt alla GB så sänks hastigheten till 0.20-0.1 MB och då blir det så slöligt att det inte går att ansluta till internet.Eller så har 3 gjort en uppdatering av nätet dom gör att det inte funkar. Isåfall så borde du ringa och prata med dem.

Det är ju ny månad nu. :c Men jo, jag borde ringa dem. Ty för svaret!

Oj tänkte inte på det,jag brukar inte kolla datumet :)


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar