Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Nytt versionsnummer

18/02 -11 14:16 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Citeringsfunktionen uppdaterad.

Nu när du klickar "Citera" kommer inlägget automatiskt upp i textfältet för skriv inlägg. Dessutom, om du klickar på en annan "Citera"-knapp efteråt så läggs quoten till i slutet på inlägget.

Detta borde även fungera i klubbar.

EDIT: Bör tilläggas att sidnavigeringen i klubbar nu funkar igen.

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

18/02 -11 15:05 Kevinek

Kevinek

1584 XP 980 inlägg

FIQ skrev:
Citeringsfunktionen uppdaterad.

Nu när du klickar "Citera" kommer inlägget automatiskt upp i textfältet för skriv inlägg. Dessutom, om du klickar på en annan "Citera"-knapp efteråt så läggs quoten till i slutet på inlägget.

Detta borde även fungera i klubbar.

EDIT: Bör tilläggas att sidnavigeringen i klubbar nu funkar igen.

Bra FIQ, den idén var riktigt bra!!!!

Your life is a hell!
My life is a hell!
All lifes is a hell!

PS. I´m back!

18/02 -11 17:03 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Känns definitivt som att V5 höjt intresset för fuska.nu vilket glädjer mig.

7 år på fuska.nu

18/02 -11 17:56 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

lenn0n skrev:
Känns bra. Väntar och hoppas dock på att man inom en snar framtid kan få valet att byta den röda färgen emot någon annan.

EDIT: Varför är inte sidan centrerad?

Det är den, men det märks inte p.g.a. reklamen...

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

19/02 -11 22:52 Macymagiska

Macymagiska

255 XP 18 inlägg

Hur ändrar man till det gammla temat? Pm:a Mig. För det laddar ganska sakta. Fixa fler tema. Och ett med bara text snälla

Hitman BM, MUA, SC DA, SC2RE, Shenmue 2

20/02 -11 10:44 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

macymagiska1 skrev:
Hur ändrar man till det gammla temat? Pm:a Mig. För det laddar ganska sakta. Fixa fler tema. Och ett med bara text snälla

Det är inte bara att trolla fram teman. Det tar tid. Jag tycker det är viktigare att FIQ vidareutvecklar sajten än att han gör massa färgteman.
Tror dock att Knewt/Void håller på med ett.

7 år på fuska.nu

20/02 -11 12:03 Macymagiska

Macymagiska

255 XP 18 inlägg

Apower skrev:
macymagiska1 skrev:
Hur ändrar man till det gammla temat? Pm:a Mig. För det laddar ganska sakta. Fixa fler tema. Och ett med bara text snälla

Det är inte bara att trolla fram teman. Det tar tid. Jag tycker det är viktigare att FIQ vidareutvecklar sajten än att han gör massa färgteman.
Tror dock att Knewt/Void håller på med ett.

Vet. Saknar det gammla temat. Jag blev medlem på fuska.nu för att temat som innan fanns var väldigt snabbt att ladda. Men nu så laddar det lika sakta som i www.fuska.se . Det borde ju finnas ett annat alternativ till slöiga uppkopplingar/Datorer.
Annars tycker jag att den nya versionen är bättre än Fuska.se's. För att man kan ju titta på videor direkt i sidan. Jag ger det 9/10 Vilket är väldigt bra från mig. Kan man ändra textfärg? Och fixa ljusare färg till bakgrunden? För att jag får ont i ögonen av mörka färger ( Vet inte varför )

Hitman BM, MUA, SC DA, SC2RE, Shenmue 2

20/02 -11 12:21 Macymagiska

Macymagiska

255 XP 18 inlägg

Hittade en bugg. När man skickar in ett saknat spel. Så Står det inte Dit spel har skickats. Vänta tills någon konfirmerar det

Hitman BM, MUA, SC DA, SC2RE, Shenmue 2

20/02 -11 12:42 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

macymagiska1 skrev:
Apower skrev:
macymagiska1 skrev:
Hur ändrar man till det gammla temat? Pm:a Mig. För det laddar ganska sakta. Fixa fler tema. Och ett med bara text snälla

Det är inte bara att trolla fram teman. Det tar tid. Jag tycker det är viktigare att FIQ vidareutvecklar sajten än att han gör massa färgteman.
Tror dock att Knewt/Void håller på med ett.

Vet. Saknar det gammla temat. Jag blev medlem på fuska.nu för att temat som innan fanns var väldigt snabbt att ladda. Men nu så laddar det lika sakta som i www.fuska.se . Det borde ju finnas ett annat alternativ till slöiga uppkopplingar/Datorer.
Annars tycker jag att den nya versionen är bättre än Fuska.se's. För att man kan ju titta på videor direkt i sidan. Jag ger det 9/10 Vilket är väldigt bra från mig. Kan man ändra textfärg? Och fixa ljusare färg till bakgrunden? För att jag får ont i ögonen av mörka färger ( Vet inte varför )



Jag KOMMER göra ett skin senare men jag har inte tid just nu. Jag har massor av hemsidor att göra och tiden räcker inte till.

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

22/02 -11 17:09 xploder

xploder

5887 XP 51 inlägg

Galet

23/02 -11 16:53 Kyssen

Kyssen

2390 XP 498 inlägg

Den är okej

sålänge jag är nöjd med mig själv duger jag
såg er tsm i lag på biggest loser, såg att ni inte kom nån vart

26/02 -11 16:03 Kvack666

Kvack666

158 XP 1 inlägg

En imponerande updatering.

????????
?????????
?????????

27/02 -11 21:45 MSCF_12

MSCF_12

311 XP 9 inlägg

Schtekhet!! :P

Rammstein rules!!!!
Naruto = AWESOME!!!
Justin Bieber = Fuck you!

04/03 -11 15:48 AoC

AoC

12851 XP 1566 inlägg

Fuska.nus V5 är bäst. Det är bra design och allt. Har fortfarande inte anpassat mig så lätt till den nya versionen. Men det kommer nog ta tid.

Joina Games Har 1080 medlemmar. AKTIV KLUBB!!!!!!
Bli medlem!!!!Bli gärna medlem i Spel_Fan_Klubben!!! Det är helt gratis!!!

22/03 -11 08:00 silverjonas

silverjonas

187 XP 6 inlägg

Japp helt klart snyggt fast lite jobbigt att komma ihåg fast jag vänjer mig


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar