Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



V5 buggrapportering (ej säkerhetshål tack!)

24/02 -11 12:12 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Kevinek skrev:
Nepp, det går inte att låsa sina egna trådar, för på V4 låste medlemmarna trådar som inte behövdes låsa, om jag har fattat rätt så är det därför man inte kan låsa sina egna trådar längre, alltså kan bara (hjälp)moderatorerna och administratörerna låsa trådar, men jag är lite osäker om hjälp-moderatorerna kan göra det......

Hjälpmoderatorerna kan inte låsa trådar. Forumet är moderatorernas avdelning.

Coucou

24/02 -11 15:31 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

Ännu en gång, thank god for that! <3

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

24/02 -11 23:27 jariviin

jariviin

157 XP 1 inlägg

Jag kan inte lägga spel att jag äger spel

Jari Viinanen

25/02 -11 08:40 Kevinek

Kevinek

1584 XP 980 inlägg

jariviin skrev:
Jag kan inte lägga spel att jag äger spel

Du får gå in på din press, längst ner på pressen står det redigera profil, tryck där och sen står det system/spel gå in där, där kan du redigera vilka spel du har.

Your life is a hell!
My life is a hell!
All lifes is a hell!

PS. I´m back!

26/02 -11 13:23 Swires

Swires

4469 XP 624 inlägg

Man kan välja 31 dagar i februari, men det visas ändå 28, men jag trodde inte det, men fixa det när jag skulle ändra det.

3hDe, 1Pl och 75mH

Das Auto

02/03 -11 18:30 Kigsz

Kigsz

32835 XP 637 inlägg

Det man fyller i fältet "Namn på Fuska.nu v3" i ens profil sparas inte när man uppdaterar profilen.

~ Kigsz ~

2002-2012

04/03 -11 18:09 Anyo13

Anyo13

6645 XP 1158 inlägg

Funktionen där man kunde välja vilket klubbforum man ville besöka i "Forum" har "försvunnit". Nu kan man bara välja att gå till en klubb och inte till klubbforumen direkt. Det som var en hyfsat stor förbättring annars imo.

Om någon stör sig på långa klubblistor borde man kunna välja att förminska listan genom att bara visa klubbnamnen på önskade klubbar istället för alla forum i klubben.

.

04/03 -11 18:19 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Anyo13 skrev:
Funktionen där man kunde välja vilket klubbforum man ville besöka i "Forum" har "försvunnit". Nu kan man bara välja att gå till en klubb och inte till klubbforumen direkt. Det som var en hyfsat stor förbättring annars imo.

Om någon stör sig på långa klubblistor borde man kunna välja att förminska listan genom att bara visa klubbnamnen på önskade klubbar istället för alla forum i klubben.

klicka på klubb -> forum visas direkt.

Tycker det är en rätt stor skillnad från hur v4 hade det och hur jag fixade det nu.

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

04/03 -11 18:28 Anyo13

Anyo13

6645 XP 1158 inlägg

FIQ skrev:
Anyo13 skrev:
Funktionen där man kunde välja vilket klubbforum man ville besöka i "Forum" har "försvunnit". Nu kan man bara välja att gå till en klubb och inte till klubbforumen direkt. Det som var en hyfsat stor förbättring annars imo.

Om någon stör sig på långa klubblistor borde man kunna välja att förminska listan genom att bara visa klubbnamnen på önskade klubbar istället för alla forum i klubben.

klicka på klubb -> forum visas direkt.

Tycker det är en rätt stor skillnad från hur v4 hade det och hur jag fixade det nu.

Sorry, my bad. Trodde att man skulle komma till en klubb direkt istället för detta.
Men då är inget att klaga på!

.

04/03 -11 19:48 Anyo13

Anyo13

6645 XP 1158 inlägg

[Dubbelpost :DD]
Fortsätter på samma ämne...

Det skulle ju kunna läggas till en "sån där grej" som visar när någon skrivit någonting vid klubbnamnen också. Annars måste man checka igenom allt.

.

04/03 -11 20:51 KloakWetterl

KloakWetterl

2727 XP 296 inlägg

Enda problemet jag har är att området tillägnat länkarna till forumen på forumsidan är så extremt stora, vilket jag anser väldigt irriterande.

Ne.

05/03 -11 10:16 Knewt

Knewt

11417 XP 453 inlägg

KloakWetterl skrev:
Enda problemet jag har är att området tillägnat länkarna till forumen på forumsidan är så extremt stora, vilket jag anser väldigt irriterande.

Det där håller jag med om. Liiite för mycket padding där, FIQ :)

Och när fixar ni en sida där smileykoderna är listade? Det är ju knappt lönt att ha smileys överhuvudtaget om ingen ändå vet hur man använder dem. :/

07/03 -11 18:33 Kyssen

Kyssen

2390 XP 498 inlägg

Jag vill kunna låsa trådar :(

sålänge jag är nöjd med mig själv duger jag
såg er tsm i lag på biggest loser, såg att ni inte kom nån vart

08/03 -11 13:12 Kigsz

Kigsz

32835 XP 637 inlägg

Kyssen skrev:
Jag vill kunna låsa trådar :(


Tyvärr. Läs GM:s inlägg:

GoldenMew skrev:
Det är en medveten förändring och i framtiden kommer medlemmar inte längre kunna låsa sina egna trådar.

och även

http://www.fuska.nu/forum/trad.php?id...

~ Kigsz ~

2002-2012

08/03 -11 18:18 Kyssen

Kyssen

2390 XP 498 inlägg

Om jag skriver ett inlägg t.ex: "Hej jag vill att Putte ska börja på fuska.nu" , o sen bytar jag andvändarnamn, o någon citerade när jag hade gamla andvänarnamnet, då står det fortfarande t.ex:

Gamla Andvändarnamnet skrev:

"Hej jag vill att Putte ska börja på fuska.nu"

sålänge jag är nöjd med mig själv duger jag
såg er tsm i lag på biggest loser, såg att ni inte kom nån vart


Svara

Denna tråd är låst och man kan inte längre skriva inlägg i tråden.

Hoppa till forum

Trådar