Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



ny event(ss/hg)

21/02 -11 17:06 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Säkert lite gammal XD.
Jag fick nyss en shiny suicune i lv 30, attacker: sheer cold, air slash, extremespeed, aqua ring.
Det heter "The legendary trio of johto" så jag tror man får någon av Raikou, Entei elr Suicune :)

21/02 -11 17:21 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nintendoguy

Jag har alla tre. Jag laddade ner Suicune typ klockan 7 imorse.

21/02 -11 18:01 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen DevilDoom3

Under hela vecka 6 kunde man ladda ner Raikou, under hela förra veckan kunde man ladda ner Entei och den här veckan laddar vi ner Suicune. Alla tre är shiny och alla aktiverar Zoroark-event i Black/White!

Mycket bra events det här, har varit så duktig att jag sett till att de har bra IV's också. (Vilket jag sällan gör...)

Jag har inte laddat ner Suicune än...men det går fram till söndag, så ingen brådska!

21/02 -11 19:18 emma_dockan

emma_dockan

3585 XP 1370 inlägg

Det är försent för att ladda ned Raikou och Entei men du kan fortfarande få Suicune.
Du kan också ladda ned den på Diamond Platinum & Pearl.

~ Aye!

21/02 -11 19:22 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Mao, varför gjorde jag det inte förut?!

simpelt svar: För att jag spelade andra spel XD

22/02 -11 09:41 SuperJOCKE

SuperJOCKE

9095 XP 648 inlägg

Själv har man inte orkat bry sig. Har redan en Entei som funkar. Men kanske tar och laddar ner Suicune nån gång.

I'm the Master Gamer. Think you can win?
I draw my power from my inner hollow.
~ Blessing in Disguise - Hey there, kitten.

22/02 -11 12:15 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen McDuck

Jag har alla tre, vilket jag är glad över! Dem ser mycket coolare ut i shiny-färger. Och sen ska man kanske försöka att dra till GameStop och skaffa sig en Celebi.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar