Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Celebi på GameStop hjälp!

21/02 -11 14:57 Ryuubi-chan

Ryuubi-chan

4570 XP 227 inlägg

Jag var på GameStop ihelgen och skulle ladda ner Celebi men inget händer när jag går in i Mystery Gift och väljer Receive Via Gift, och det står på en poster i butiken att man kan få Celebi från 14 februari till 4 mars.

Nån mer än jag som har samma problem?



Matrix Evolution!
=Stargate SG-1=

21/02 -11 17:51 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen DevilDoom3

Ganska säker på att man måste fråga personalen i affären. Jag vet ju inte direkt hur det går till, men när jag laddade ner Arceus förra året samtidigt som jag beställde Pokémon SoulSilver gick hon i kassan in i ett rum och "aktiverade" någonting och jag kunde ladda ner Arceus utan problem.

Om personalen har hjälpt dig och det fortfarande inte fungerar...så vet jag inte.

21/02 -11 19:16 emma_dockan

emma_dockan

3585 XP 1370 inlägg

Du måste förhandsboka Black eller White också. Det är bara då du får den. Sedan måste en i personalen ladda ned det på något vänster.

~ Aye!

22/02 -11 12:12 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen McDuck

Jag har hört att det varierar från butik till butik om man måste förhandsboka det eller inte.

27/02 -11 21:32 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen McDuck

Jag skaffade Celebi till alla mina Pokémon-spel (DS) vid TOYS'R'US, men det var bara för att man inte behövde förhandsboka det där. Annars hade jag gått till GameStop.

28/02 -11 20:17 ingen

ingen

1623 XP 172 inlägg

Min kompis sa att man kunde gå till ElGiganten utan att förhandsboka...

The one, the only, the superlative (only good stuff), the master, the n00b, the C.Q.B:er, the sneaky bastard, the mayonnaise muncher, The artist...

01/03 -11 17:58 emma_dockan

emma_dockan

3585 XP 1370 inlägg

ingen skrev:
Min kompis sa att man kunde gå till ElGiganten utan att förhandsboka...

Det stämmer inte. detta gäller ENDAST Gamestop möjligen Toys 'r Us eller hur det stavas x'P

~ Aye!

02/03 -11 17:05 ingen

ingen

1623 XP 172 inlägg

emma_dockan skrev:
ingen skrev:
Min kompis sa att man kunde gå till ElGiganten utan att förhandsboka...

Det stämmer inte. detta gäller ENDAST Gamestop möjligen Toys 'r Us eller hur det stavas x'P

Jaja jag litar inte på honom så mycket så xD

The one, the only, the superlative (only good stuff), the master, the n00b, the C.Q.B:er, the sneaky bastard, the mayonnaise muncher, The artist...


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar