Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



FIFA 11

13/02 -11 11:43 Merm

Merm

442 XP 30 inlägg

Här snackar vi om FIFA 11. Skriv era åsikter om spelet, snygga mål, eller ja allt som handlar om FIFA 11.


Är det någon mer än jag som stör sig så enormt på att när man spelar på högre svårighetsgrader så blir någon random snubbe från tex Australiska Ligan snabbare än Messi m.fl.
Sen när man spelar på tex World Class så blir motståndarna bättre men sina medspelare kan varken höra offensiva löpningar m.m.

13/02 -11 12:43 Knewt

Knewt

11417 XP 453 inlägg

Det är stört att folk under 21-22 år inte utvecklas något i karriärläget. Blir ju helt idiotiskt att satsa på unga spelare.

Har inte märkt att jag har problem med löpningar på världsklass. Säker på att det inte är ditt lag som har någon taktik som gör att de inte tar så mycket offensiva löpningar?

13/02 -11 12:52 Merm

Merm

442 XP 30 inlägg

Void skrev:
Det är stört att folk under 21-22 år inte utvecklas något i karriärläget. Blir ju helt idiotiskt att satsa på unga spelare.

Har inte märkt att jag har problem med löpningar på världsklass. Säker på att det inte är ditt lag som har någon taktik som gör att de inte tar så mycket offensiva löpningar?


Jo det är ju också en sak. Man kan ju bara köra karriär tills alla bra spelare pensioneras.

Nej, har provat med alla möjliga lag.
Btw vann över både Wolves och West Brom med 4-1. Reina tabbade sig båda gångerna...
Är alltså Liverpool.

13/02 -11 23:36 Merm

Merm

442 XP 30 inlägg

Min kära karriär med Liverpool:
---------------Reina-----------------
------Johnson--Skrtel--Agger---------
Rodriguez---Lucas-Meireles-VirtualPro
---------------Gerrard---------------
----------Suarez------Carroll--------

Avb.
Jones
Wilson
Chivu
Aurelio
Cole
Kuyt
Lukaku


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar