Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Nåt spel ni vill ska ha en uppföljare?

Svara
06/02 -11 18:38 MurderBeauty

MurderBeauty

87 XP 76 inlägg

Som rubriken lyder. Jag vill att Luigi's Mansion ska få en uppföljare, för spelet ägde!



Korkad och blond har inget med varandra att göra

06/02 -11 18:53 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Wario World! Ett nytt 3D äventyr med Wario skulle inte sitta helt fel!

Wii U PS4 XBone PC

06/02 -11 19:09 brutus

brutus

4213 XP 446 inlägg

RISTAR!

Byt klimat nu!

06/02 -11 19:16 DarkKeyBlade

DarkKeyBlade

465 XP 40 inlägg

Jag vill att Breath OF Fire: Dragon Quarter ska ha en uppföljare, CAPCOM kan döpa det ''Breath Of Fire: Dragon Hour'' och  jag vill att dem slänger in lite mera RPG element som te.x CREEPserna och MOBserna re-spawnar och att man kan utrusta sig mera, kropp, smycken, vapen, handskar, (2)ringar, skor, och att man kan välja vilket vapen man vill ha, som te.x om  man vill att Ryu ska ha 2hands vapen, eller om man vill att Ryu ska ha spjut, det skulle vara grymt, sist men inte minst, jag vill att CAPCOM ska lägga till gestalt systemet från Breath Of Fire 3. Jag vet att många sa att Dragon Quarter inte var så där värst bra, men jag gillade det. För att vara helt ärlig så var Resident Evil elementet det som gjorde Dragon Quarter kul, och speciellt rang systemet, det var kul att se vilken rang man fick efter att man klarade ut spelet

PS: BoF spelen ÄGER

Fast car means fast responsibility
Det är bättre att vara sur än att vara arg
Vänj dig innan du blir gammal

06/02 -11 20:00 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nintendoguy

Jag vill ha en Super Metroid Remake lugnt!!

06/02 -11 20:20 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

RDR.

*

06/02 -11 20:30 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

Ett nytt Super smash bros till PS3. =D XD

Want some chocolate?

06/02 -11 20:42 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nintendo_DSV

Ett Metroid spel till 3DS

06/02 -11 22:42 SBTK

SBTK

9589 XP 1058 inlägg

Age of Mythology.

From green to red our days pass by
Waiting for a sign to tell us why
Are we dancing all alone?

06/02 -11 22:45 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

GTA ofc! :>

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

07/02 -11 07:45 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

Vill at Grandia 3 kommer till Europa >__>

"Death is the beginning of immortality.."

07/02 -11 08:09 ShinyLucario

ShinyLucario

4670 XP 687 inlägg

repli skrev:
Ett nytt Super smash bros till PS3. =D XD

Tror du på det själv(?), Nintendo kommer aldrig göra ett smash eller ett spel överhuvudtaget till några som härmar dem.

Bärbar konsol blir anonserad av Nintendo: Nintendo DS
Sony ser det och anonserar en PSP.

Nintendo gör en konsol som har rörelse känsliga handkontroller.
Sony gör en konsol som har rörelse känsliga handkontroller som ser ut som en leksak för tjejer.
Microsoft härmade Sony med Eye Toy och gör Kinect.

Nintendo förbättrar sin DS så man kan se 3D utan glasögon.
Sony snappar upp det och går ut med att göra en PSP med 3D.

3DS Friend Code: 5198 - 2459 - 7859
Wii nummer: 5138 - 6559 - 2130 - 5087
Om ni addat mig - berätta via PM.

07/02 -11 10:36 Abra

Abra

798 XP 82 inlägg

ShinyLucario skrev:
repli skrev:
Ett nytt Super smash bros till PS3. =D XD

Tror du på det själv(?), Nintendo kommer aldrig göra ett smash eller ett spel överhuvudtaget till några som härmar dem.

Bärbar konsol blir anonserad av Nintendo: Nintendo DS
Sony ser det och anonserar en PSP.

Nintendo gör en konsol som har rörelse känsliga handkontroller.
Sony gör en konsol som har rörelse känsliga handkontroller som ser ut som en leksak för tjejer.
Microsoft härmade Sony med Eye Toy och gör Kinect.

Nintendo förbättrar sin DS så man kan se 3D utan glasögon.
Sony snappar upp det och går ut med att göra en PSP med 3D.

lolololol Om man inte kan göra liknade saker som någon annan gjort/gör så kommer man aldrig koma någon stans i utveckling. S: Sen Sonys nya PSP är nästan lika bra som ett PS3. Jag tror inte heller att Nintendo bryr sig om att någon ''härmar'' dom det finns andra anledningar till att Sony aldrig kommer att få ett  Super smash bros spel. Varför drog du in Microsoft? Dom är snälla hästar. >:

men nej

07/02 -11 15:56 KloakWetterl

KloakWetterl

2727 XP 296 inlägg

ShinyLucario skrev:
repli skrev:
Ett nytt Super smash bros till PS3. =D XD

Tror du på det själv(?), Nintendo kommer aldrig göra ett smash eller ett spel överhuvudtaget till några som härmar dem.

Bärbar konsol blir anonserad av Nintendo: Nintendo DS
Sony ser det och anonserar en PSP.

Nintendo gör en konsol som har rörelse känsliga handkontroller.
Sony gör en konsol som har rörelse känsliga handkontroller som ser ut som en leksak för tjejer.
Microsoft härmade Sony med Eye Toy och gör Kinect.

Nintendo förbättrar sin DS så man kan se 3D utan glasögon.
Sony snappar upp det och går ut med att göra en PSP med 3D.



Och du tror verkligen utifrån de smileysar han använde i sitt inlägg att han var fullkomligt seriös? Vad min vän menar är att han skulle vilja ha ett Smash Bros.-spel till PS3, även om han vet att det aldrig kommer att göras.
Eller har du svårt att förstå sånt?

Ne.

07/02 -11 16:07 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

ShinyLucario skrev:
repli skrev:
Ett nytt Super smash bros till PS3. =D XD

Tror du på det själv(?), Nintendo kommer aldrig göra ett smash eller ett spel överhuvudtaget till några som härmar dem.

Bärbar konsol blir anonserad av Nintendo: Nintendo DS
Sony ser det och anonserar en PSP.

Nintendo gör en konsol som har rörelse känsliga handkontroller.
Sony gör en konsol som har rörelse känsliga handkontroller som ser ut som en leksak för tjejer.
Microsoft härmade Sony med Eye Toy och gör Kinect.

Nintendo förbättrar sin DS så man kan se 3D utan glasögon.
Sony snappar upp det och går ut med att göra en PSP med 3D.


Absolut inte! Vad tror du om mig? xD Aldrig att Nintendo skulle göra det, men man kan ju alltid önska! =D

Och vad har saken med att Sony "härmas" med att göra? Ett ämne du nyligen blivit intresserad av och bara måste prata om? ;) För Nintendo skulle aldrig lämna ut ett av sina storspel till någon av sina konkurrenter oavsett vilka det är.

Sen så är det ju faktiskt så att Sony inte riktigt härmar Nintendo. Move hade varit under utveckling hur länge som helst innan Wii och Playstation 2 var faktiskt den konsol som började med casual gaming på allvar. Sen tog Nintendo den publiken och gjorde det hur stort som helst. Om det är någon som härmar Nintendo så är det Microsoft med sin marknadsföringstaktik. De tar en ofärdig teknologi och säljer det med bra marknadsföring som något häftigt till överpris.

När det gäller PSP så var det helt naturligt att göra en bärbar konsol i och med PS2. Nintendo hade ju gjort bärbara hur länge som helst. Och jag kan inte se hur PSP härmar DS. Helt olika konsoler.Och samma sak med NGP och 3DS. Denna genaration bärbara ser ut ungefär som förra. Nintendo kör på gammal hårdvara med en gimmick till överpris. Sony kör på den bästa bärbara hårdvaran som finns till ett prisvärt pris. :) Dessutom har inte NGP 3D så det är falsk information du fått där.

Så, där fick du ett ordentligt svar. ;)

Want some chocolate?

07/02 -11 20:09 SquirrelStew

SquirrelStew

208 XP 44 inlägg

Minecraft, Visserligen är det inte ens ur betan än. Men får man välja så tar jag minecraft.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar