Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Games saboteras, vet någon någonting?

Svara
19/01 -11 18:58 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Games har som nog många här vet en omtvistad spamtråd. Omtyckt av vissa. Vissa tycker annorlunda. Hur som helst togs den bort (utan att någon visste hur) för ett par dagar sedan. När vi sedan har skapat nya så har dessa raderats rätt fort. Ofta redan samma dag.
Moderatorerna och jag har bytt lösenord, moderatorer har avsatts och tillsatts (om de har avsatta har de inga privilegier att ta bort någonting) men fortfarande pågår det.

Förövaren verkar också kunna redigera och ta bort inlägg. Hur är en fråga. Men vem är en ännu större. Troligen kan alltså medlemmen ifråga röra runt det mesta i klubben. Tyvärr. Trots olika åtgärder fortsätter det som sagt.

Och nu vädjar jag om hjälp. Är det någon som är tillräckligt kunnig för att kunna antingen säkerställa att det inte händer igen, eller till och med ta reda på vem det är vore din hjälp guld värd.

Tack.
/Ape



7 år på fuska.nu

19/01 -11 19:02 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Forumadministrering i klubbarna loggas inte, så mycket vet jag om det.

I övrigt kan jag tyvärr inte göra något för att förhindra det. Sorry.

/FIQ

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

19/01 -11 19:08 Kevinek

Kevinek

1584 XP 980 inlägg

Tänk efter om det var någon modde som blev förolämpad i tråden/trådarna som alltså vill förstöra......

Your life is a hell!
My life is a hell!
All lifes is a hell!

PS. I´m back!

19/01 -11 19:11 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Kevinek skrev:
Tänk efter om det var någon modde som blev förolämpad i tråden/trådarna som alltså vill förstöra......

Jag har tagit bort moderatorernas privilegier en efter en men under den perioden har ändå tråden försvunnit.

7 år på fuska.nu

19/01 -11 19:13 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Har absolut ingen aning...

Tycker det är lite märkligt att inlägg och trådar bara verkar försvinna sådär dock. =/

19/01 -11 19:20 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Ezlo skrev:
Har absolut ingen aning...

Tycker det är lite märkligt att inlägg och trådar bara verkar försvinna sådär dock. =/

Mjo. Och de som försvinner är spamtrådarna. Och eftersom det inte sker regelbundet så verkar det ske manuellt.

7 år på fuska.nu

19/01 -11 20:27 KloakWetterl

KloakWetterl

2727 XP 296 inlägg

Möjligt att två moderatorer har en sammansvärjning och att allt egentligen är en konspiration för inuiter tar över Skottland?

Annars har jag ingen aning.

Ne.

19/01 -11 20:32 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

Låter win.


Du ska vara glad att inte ett helt forum försvinner.

Have I ever told you the definition of insanity?

19/01 -11 21:55 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Danne_00 skrev:
Låter win.


Du ska vara glad att inte ett helt forum försvinner.

Så jag ska vara glad över att min klubb saboteras? Vrickat.

7 år på fuska.nu

19/01 -11 22:04 Swires

Swires

4469 XP 624 inlägg

Det kan ju vara du också. :P

Nej, men jag blev väldigt bekymrad över det som skedde. Men jag vet att det var Anyo13 som tog bort spamtråden jag gjorde.

Vem det nu va som inte fick gå in i chatten kanske saboterar bara för det? Men det är inte många som kan hacka igenom ett helt forum. Hm.

3hDe, 1Pl och 75mH

Das Auto

19/01 -11 22:08 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

Apower skrev:
Danne_00 skrev:
Låter win.


Du ska vara glad att inte ett helt forum försvinner.

Så jag ska vara glad över att min klubb saboteras? Vrickat.

Mja, Downtown fick ett helt underforum borttaget. En spamtråd är inte mycket att gråta över, även om jag förstår att det är skillnad på fnu-buggar och bristande crew.

Have I ever told you the definition of insanity?

20/01 -11 15:01 Anyo13

Anyo13

6645 XP 1158 inlägg

Danne_00 skrev:
Apower skrev:
Danne_00 skrev:
Låter win.


Du ska vara glad att inte ett helt forum försvinner.

Så jag ska vara glad över att min klubb saboteras? Vrickat.

Mja, Downtown fick ett helt underforum borttaget. En spamtråd är inte mycket att gråta över, även om jag förstår att det är skillnad på fnu-buggar och bristande crew.

En spamtråd... Jag skulle snarare säga fem stycken. D:

Swires: Tyvärr, jag flyttade bara den låsta spamtråden som "någon" hade låst, men det tar vi i Games forum.

.

20/01 -11 15:37 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Wilder787

Ezlo skrev:
Har absolut ingen aning...

Tycker det är lite märkligt att inlägg och trådar bara verkar försvinna sådär dock. =/

20/01 -11 16:51 QuakeNet

QuakeNet

1474 XP 149 inlägg

Apower skrev:
Kevinek skrev:
Tänk efter om det var någon modde som blev förolämpad i tråden/trådarna som alltså vill förstöra......

Jag har tagit bort moderatorernas privilegier en efter en men under den perioden har ändå tråden försvunnit.

Kanske du som tar bort dem i sömnen.. :>
Spam tråd=who cares.
Forum=who cares.
Klubben=you care, but don't care two minutes later.

20/01 -11 17:39 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Danne_00 skrev:
Apower skrev:
Danne_00 skrev:
Låter win.


Du ska vara glad att inte ett helt forum försvinner.

Så jag ska vara glad över att min klubb saboteras? Vrickat.

Mja, Downtown fick ett helt underforum borttaget. En spamtråd är inte mycket att gråta över, även om jag förstår att det är skillnad på fnu-buggar och bristande crew.

Tyvärr är det ju i detta fallet någon som utnyttjar buggen. Sen tas den ju bort....HELA TIDEN, och inte bara en gång.


Kanske du som tar bort dem i sömnen.. :>
Spam tråd=who cares.
Forum=who cares.
Klubben=you care, but don't care two minutes later.

Hade du varit medlem längre än ett par månader hade jag kunnat ta inlägget på allvar. Du har ingen aning om Games historia eller liknande och begreppet affektionsvärde verkar inte heller existera hos dig.

7 år på fuska.nu

20/01 -11 19:53 Anyo13

Anyo13

6645 XP 1158 inlägg

Craftik skrev:
Njae, tror att det är en moderator som tar veck tråden i eget tycke.

Det kan jag med 99,9% säkerhet säga att det inte är. Alla moderatorer är grymt trötta på den som gör det och att den försvinner hela tiden, så nä.

.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar