Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Atlantis.

08/01 -11 13:25 Noodie

Noodie

96 XP 43 inlägg

Precis , NWO = New world order dom kommer styra oss med hjälp av dessa aliens makt och dom kommer att utrota halva mänskligheten med dåliga tv program och MTV.

You love my style cuz im not what ya used to.
Caught in the matrix.
Its outta control, how the man gotcha.

08/01 -11 13:32 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

Att undersöka vad det nu är, är inte svårt alls med dagens teknologi. Det finns maskiner som kan skanna en botten från runt tre kilometers avstånd eller nåt liknande med hjälp av speciella ljudvågor, och sen har man en annan maskin som använder sig av detta och printar ut bilder. Det kanske är bas 1, om det liknar nåt som kan vara en stad, vem vet.

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

08/01 -11 13:41 Noodie

Noodie

96 XP 43 inlägg

Fresh skrev:
Att undersöka vad det nu är, är inte svårt alls med dagens teknologi. Det finns maskiner som kan skanna en botten från runt tre kilometers avstånd eller nåt liknande med hjälp av speciella ljudvågor, och sen har man en annan maskin som använder sig av detta och printar ut bilder. Det kanske är bas 1, om det liknar nåt som kan vara en stad, vem vet.



Helt rätt , det blir inte märken efter båtar på en sonar radar och jag förstår inte var dom fick den dåliga förklaringen.

Jag vill bara säga åt alla att lita inte på allt ni hör och ser på tidningar och nyheter. Det är oftast itne sant och ni kommer bli "korrumperade"

You love my style cuz im not what ya used to.
Caught in the matrix.
Its outta control, how the man gotcha.

08/01 -11 14:37 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

Hört talas om rev/undervattensberg/berg under havsytan? Det är inte särskilt ovanligt...

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

08/01 -11 15:21 Noodie

Noodie

96 XP 43 inlägg

Hörni berg, vi gör en fyrkant med massa streck så det ser ut som en stad så alla dumma männsikor kan tro att det är atlantis!


Jaa vilken bra ide , jippie!

You love my style cuz im not what ya used to.
Caught in the matrix.
Its outta control, how the man gotcha.

08/01 -11 15:34 XtremeOgamer

XtremeOgamer

528 XP 47 inlägg

Paulinho skrev:
Hört talas om rev/undervattensberg/berg under havsytan? Det är inte särskilt ovanligt...


Kam mycket väl vara något sådant, men en fyrkant ser lite underligt ut, då naturliga skapelser för det mesta aldrig är jämna eller helt raka.

Sparkle Nvidia GeForce GTX460 768mb, Q9400 2,66GHz
Asus p5kpl, Corsair VX 550W 80+, 4 GB ram
Coolermaster Elite 330

08/01 -11 17:15 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

XtremeOgamer skrev:
Paulinho skrev:
Hört talas om rev/undervattensberg/berg under havsytan? Det är inte särskilt ovanligt...


Kam mycket väl vara något sådant, men en fyrkant ser lite underligt ut, då naturliga skapelser för det mesta aldrig är jämna eller helt raka.


Förresten, hur stor förstoring hade du? Om man jämför med reven vid sidan av bilden så verkar väggarna ha varit flera hundra meter tjocka...

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

08/01 -11 18:41 XtremeOgamer

XtremeOgamer

528 XP 47 inlägg

Paulinho skrev:
XtremeOgamer skrev:
Paulinho skrev:
Hört talas om rev/undervattensberg/berg under havsytan? Det är inte särskilt ovanligt...


Kam mycket väl vara något sådant, men en fyrkant ser lite underligt ut, då naturliga skapelser för det mesta aldrig är jämna eller helt raka.


Förresten, hur stor förstoring hade du? Om man jämför med reven vid sidan av bilden så verkar väggarna ha varit flera hundra meter tjocka...


Vet inte exakt vilken förstoring jag hade, men det var ganska nära.

Sparkle Nvidia GeForce GTX460 768mb, Q9400 2,66GHz
Asus p5kpl, Corsair VX 550W 80+, 4 GB ram
Coolermaster Elite 330

12/01 -11 20:56 deardeer

deardeer

82 XP 12 inlägg

XtremeOgamer skrev:
Paulinho skrev:
XtremeOgamer skrev:
Paulinho skrev:
Hört talas om rev/undervattensberg/berg under havsytan? Det är inte särskilt ovanligt...


Kam mycket väl vara något sådant, men en fyrkant ser lite underligt ut, då naturliga skapelser för det mesta aldrig är jämna eller helt raka.


Förresten, hur stor förstoring hade du? Om man jämför med reven vid sidan av bilden så verkar väggarna ha varit flera hundra meter tjocka...


Vet inte exakt vilken förstoring jag hade, men det var ganska nära.

proportionerna verkar ju inte stämma någonstans.

15/01 -11 13:58 Cheza

Cheza

2375 XP 125 inlägg

Har läst på uncyclopedia att Sonata Arctica är från Atlantis och att det är deras fel att det sjönk... Kanske bäst att fråga dem? :'D

Näh, seriöst.. Det kan ju ha bildats av... underliga havsströmmar? (inte speciellt insatt i ämnet, men det är det smartaste jag kan komma på..)

Tror dock på att Atlantis finns/har funnits nånstans... stora delar av havsbottnet är ju ännu outforskat... :'3

15/01 -11 20:52 deardeer

deardeer

82 XP 12 inlägg

finns ingen logik i att atlantis skulle finnas. exakt samma sak som med religion: massa historier som driver omkring och fångar naiva människors intresse.

16/01 -11 00:43 XtremeOgamer

XtremeOgamer

528 XP 47 inlägg

deardeer skrev:
finns ingen logik i att atlantis skulle finnas. exakt samma sak som med religion: massa historier som driver omkring och fångar naiva människors intresse.



Jag tror att Antlantis har funnits, t.o.m dom flesta av mina lärare gör också det.

Naturliga rev eller havströmmar skulle knappast se varken raka eller fyrkantiga ut.

Om tar en titt på denna: http://www.atlanteans.gr/images/xartPas.jpg , eller denna: http://www.james-asher.co.uk/images/ja_ac_ma...

Det ligger ju nästan precis på samma plats som på Google Earth, bredvid Kap Verde Öarna.

Sparkle Nvidia GeForce GTX460 768mb, Q9400 2,66GHz
Asus p5kpl, Corsair VX 550W 80+, 4 GB ram
Coolermaster Elite 330

16/01 -11 17:41 deardeer

deardeer

82 XP 12 inlägg


Jag tror att Antlantis har funnits, t.o.m dom flesta av mina lärare gör också det.

jaha, då måste det vara så. min lärare är nazist, betyder det att vi i sverige behöver lebensraum och göra oss av med allt som inte är ariskt?

jag tycker inte det behövs, men är du nazistt så får väl det stå för dig då.


hur länge har mänskligheten funnits? inte speciellt länge. skulle inte då kontinenten ligga på ett rimligt djup om den nu fanns. skulle väl synas liiiite mer. tror inte en kontinent sjunker (säger ni att den flöt så har ni större problem än att ni tror på skiten)

det är alltså platon som man vet talade om atlantis. han levde för ca 400 år f.kr. skulle alltså en kontinent "sjunka" (eller menar ni att vattennivån har höjts så mycket?) på strax runt 2500 år? låter ju jävligt troligt...

16/01 -11 18:48 OdenRaz

OdenRaz

4344 XP 196 inlägg

deardeer skrev:

Jag tror att Antlantis har funnits, t.o.m dom flesta av mina lärare gör också det.

jaha, då måste det vara så. min lärare är nazist, betyder det att vi i sverige behöver lebensraum och göra oss av med allt som inte är ariskt?

jag tycker inte det behövs, men är du nazistt så får väl det stå för dig då.


hur länge har mänskligheten funnits? inte speciellt länge. skulle inte då kontinenten ligga på ett rimligt djup om den nu fanns. skulle väl synas liiiite mer. tror inte en kontinent sjunker (säger ni att den flöt så har ni större problem än att ni tror på skiten)

det är alltså platon som man vet talade om atlantis. han levde för ca 400 år f.kr. skulle alltså en kontinent "sjunka" (eller menar ni att vattennivån har höjts så mycket?) på strax runt 2500 år? låter ju jävligt troligt...

jag skulle vilja skriva hur mycket fel som det var i din text men då skulle jag få jobba j*vligt länge.

Må de krisnas blod pryda min grav
Må demoner ta de Falska
Sänd dem till HEL

16/01 -11 18:55 XtremeOgamer

XtremeOgamer

528 XP 47 inlägg

deardeer skrev:

Jag tror att Antlantis har funnits, t.o.m dom flesta av mina lärare gör också det.

jaha, då måste det vara så. min lärare är nazist, betyder det att vi i sverige behöver lebensraum och göra oss av med allt som inte är ariskt?

jag tycker inte det behövs, men är du nazistt så får väl det stå för dig då.


hur länge har mänskligheten funnits? inte speciellt länge. skulle inte då kontinenten ligga på ett rimligt djup om den nu fanns. skulle väl synas liiiite mer. tror inte en kontinent sjunker (säger ni att den flöt så har ni större problem än att ni tror på skiten)

det är alltså platon som man vet talade om atlantis. han levde för ca 400 år f.kr. skulle alltså en kontinent "sjunka" (eller menar ni att vattennivån har höjts så mycket?) på strax runt 2500 år? låter ju jävligt troligt...


Anklagar du mig för att vara nazist för att jag tror på att Atlantis har funnit?

Jag sa aldrig att det måste vara så.

2500 År? 1500-2000 År f.kr, om jag inte minns rätt.

Jag antar att du kallar han nazist bara för att vi ska minska invandringen i Sverige? Vilka jävla patetiska påhopp.

Men det är ju jävligt synd att de högsta i Sverige diskriminerar sitt egen hemland, vilket inte dom flesta övriga länderna gör.

Idag får man höra *Svennar är fega, blekisar, invandrare vs svennar, bögar. Men ingen lägger märke till det? Det är alltså bara invandrare man inte får ha några åsikter om?

Detta har ju mycket med rasism att göra också, men det har tamefan gått för långt nu..

*Vi gillar olika*?

*Vi gillar olika åsikter* - Mycket bättre.

Om man jämför dagens människa, så har vi nästan sett likadana ut, och haft samma intelligens nivå i ca 1 miloner år.

Mycket kan hända? För 10000 år sedan, så låg det 3-5km tjock is över hela norra Europa, och du tror inte ett gigantiskt vulkanutbrott eller jordbävning kunnat sänka kontinenten?

Det finns bilder ifrån 1600-talet och bakåt som pekar på att Atlantis har legat på samma punkt som i Google Earth.

Vem vet? Men jag tror på det, och du får självklart tro på något annat, eller ha en egen åsikt om det hela.

Sparkle Nvidia GeForce GTX460 768mb, Q9400 2,66GHz
Asus p5kpl, Corsair VX 550W 80+, 4 GB ram
Coolermaster Elite 330


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar