Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



editeringsprogram för mac

12/01 -11 18:47 tiger5

tiger5

1081 XP 67 inlägg

För en Sony handycam videokamera. Vet inte om det spelar någon roll, men till mac ska det vara. Helst något som är likt windows movie maker. Skulle gärna vilja ha svar



Tigerwaw på xbox live
:D

12/01 -11 19:18 Dexter

Dexter

12703 XP 1058 inlägg

Final Cut Express.

Hur lika de är varandra har jag dock ingen aning om, men det är ett riktigt bra program iaf.

Tonight's the night.

12/01 -11 19:22 tiger5

tiger5

1081 XP 67 inlägg

Tack ;D

Tigerwaw på xbox live
:D

12/01 -11 19:29 tiger5

tiger5

1081 XP 67 inlägg

Vilken utgåva ska man ha?
Hittar 2.0.3. men den kanske e gammal?
Vilken har du?

och vad är det för skillnad på express och pro egentligen?

Tigerwaw på xbox live
:D

12/01 -11 19:40 Dexter

Dexter

12703 XP 1058 inlägg

Final Cut Express 4 är det som gäller tror jag...

Fast tänk på att programmet kostar pengar, kolla Mac AppStore och köp sedan programmet!

Tonight's the night.

13/01 -11 23:09 TheManiac

TheManiac

3728 XP 29 inlägg

Final Cut finns inte på mac app store än så man måste köpa det från apple store eller i någon annan affär.

Varför inte bara iMovie som redan finns installerad din dator? Om du ville ha något som liknade Movie Maker så räcker ju iMovie.

13/01 -11 23:21 Dexter

Dexter

12703 XP 1058 inlägg

TheManiac skrev:
Final Cut finns inte på mac app store än så man måste köpa det från apple store eller i någon annan affär.

Varför inte bara iMovie som redan finns installerad din dator? Om du ville ha något som liknade Movie Maker så räcker ju iMovie.

iMovie tänkte jag faktiskt inte på. Fast jag är ju ingen macanvändare trots allt...

Utgick ifrån att Final Cut fanns på MacAppStore eftersom Aperture släpptes för ett par dagar sen med ett nedsatt pris.

Tonight's the night.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar