Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



FALSKT RYKTE: Nintendo och Sony går ihop (BILD)

10/01 -11 17:45 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

daniel100 skrev:
Har någon sagt att de tror på detta?

nintendoguy skrev:

Ni är så efterblivna alltså, Jag tror inte det kommer komma en Wii 2 istället kommer det komma en konsol som både Nintendo och Sony har gjort.

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

10/01 -11 18:09 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nintendoguy

19Robb92 skrev:
daniel100 skrev:
Har någon sagt att de tror på detta?

nintendoguy skrev:

Ni är så efterblivna alltså, Jag tror inte det kommer komma en Wii 2 istället kommer det komma en konsol som både Nintendo och Sony har gjort.



Tror faktiskt inte på det längre. Hatar ändå Sony lite.

10/01 -11 19:38 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Gillar din avatar^

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

10/01 -11 20:08 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nintendoguy

19Robb92 skrev:
Gillar din avatar^

Och jag gillar din. ^^

11/01 -11 15:46 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

nintendoguy skrev:
19Robb92 skrev:
Gillar din avatar^

Och jag gillar din. ^^

Nån mer som tror att...?

What can i say i´m a bad man.

11/01 -11 16:22 xXaledroXx

xXaledroXx

3181 XP 139 inlägg

JAg gillar båda era avatarer :3

Byter användarnamn till xXaledroXx
Glöm inte och lägga det i eran carebox! (:
alex_i98 = xXaledroXx

12/01 -11 19:20 jamaboy

jamaboy

1681 XP 36 inlägg

nintendoguy skrev:
19Robb92 skrev:
daniel100 skrev:
Har någon sagt att de tror på detta?

nintendoguy skrev:

Ni är så efterblivna alltså, Jag tror inte det kommer komma en Wii 2 istället kommer det komma en konsol som både Nintendo och Sony har gjort.



Tror faktiskt inte på det längre. Hatar ändå Sony lite.

nån gång växer du upp och kan se andra konsoler än bara nintendo ;)

14/01 -11 22:47 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

Hahaha! XD Om man tror något på det där har man verkligen ingen koll. Och det verkar som flera inte hade koll, bara att de inte vågar erkänna det. ;)

jamaboy skrev:
nintendoguy skrev:
19Robb92 skrev:
daniel100 skrev:
Har någon sagt att de tror på detta?

nintendoguy skrev:

Ni är så efterblivna alltså, Jag tror inte det kommer komma en Wii 2 istället kommer det komma en konsol som både Nintendo och Sony har gjort.



Tror faktiskt inte på det längre. Hatar ändå Sony lite.

nån gång växer du upp och kan se andra konsoler än bara nintendo ;)

Som jag. :D Eller jag visste hela tiden innerst inne att PS3 var den överlägsna konsolen, men min brist på pengar gav mig inga andra alternativ än Nintendo. :P Fast i för sig var jag aldrig ett fan av Nintendos egna spel, utan de bra third party spel som faktiskt kom till konsolen. :)

Och jag vet att du gillar Killzone 3 och LittleBigPlanet 2 Nintendoguy. ;)

Want some chocolate?

14/01 -11 23:38 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nintendoguy

replicator99 skrev:
Hahaha! XD Om man tror något på det där har man verkligen ingen koll. Och det verkar som flera inte hade koll, bara att de inte vågar erkänna det. ;)

jamaboy skrev:
nintendoguy skrev:
19Robb92 skrev:
daniel100 skrev:
Har någon sagt att de tror på detta?

nintendoguy skrev:

Ni är så efterblivna alltså, Jag tror inte det kommer komma en Wii 2 istället kommer det komma en konsol som både Nintendo och Sony har gjort.



Tror faktiskt inte på det längre. Hatar ändå Sony lite.

nån gång växer du upp och kan se andra konsoler än bara nintendo ;)

Som jag. :D Eller jag visste hela tiden innerst inne att PS3 var den överlägsna konsolen, men min brist på pengar gav mig inga andra alternativ än Nintendo. :P Fast i för sig var jag aldrig ett fan av Nintendos egna spel, utan de bra third party spel som faktiskt kom till konsolen. :)

Och jag vet att du gillar Killzone 3 och LittleBigPlanet 2 Nintendoguy. ;)

Jepp,Det har du rätt i. ;D

25/04 -11 13:49 AltGirl

AltGirl

62 XP 17 inlägg

http://www.pown.it/3351

Successfull troll is successfull..

28/04 -11 20:01 tizo

tizo

1598 XP 74 inlägg

detta företag kanske går ihop med nintendo? tycker faktiskt att den ena dosan liknar N64 dosan. hoppas att de sammarbetar! men man kan ju undra om kina och japan skulle sammarbeta.

I <3 NINTENDO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

28/04 -11 21:36 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nintendoguy

tizo skrev:
detta företag kanske går ihop med nintendo? tycker faktiskt att den ena dosan liknar N64 dosan. hoppas att de sammarbetar! men man kan ju undra om kina och japan skulle sammarbeta.

Nintendo och Sony kommer nog aldrig gå ihop. Dom tävlar fortfarande mot varandra.

29/04 -11 07:15 tizo

tizo

1598 XP 74 inlägg

Nintendoguy skrev:
tizo skrev:
detta företag kanske går ihop med nintendo? tycker faktiskt att den ena dosan liknar N64 dosan. hoppas att de sammarbetar! men man kan ju undra om kina och japan skulle sammarbeta.

Nintendo och Sony kommer nog aldrig gå ihop. Dom tävlar fortfarande mot varandra.

men sony är från japan, nintendo också. jag sa kina för detta spel företag kommer från kina. och de vill jag ska sammarbeta

I <3 NINTENDO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

29/04 -11 08:22 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nintendoguy

tizo skrev:
Nintendoguy skrev:
tizo skrev:
detta företag kanske går ihop med nintendo? tycker faktiskt att den ena dosan liknar N64 dosan. hoppas att de sammarbetar! men man kan ju undra om kina och japan skulle sammarbeta.

Nintendo och Sony kommer nog aldrig gå ihop. Dom tävlar fortfarande mot varandra.

men sony är från japan, nintendo också. jag sa kina för detta spel företag kommer från kina. och de vill jag ska sammarbeta


Ehh... what?

29/04 -11 16:17 tizo

tizo

1598 XP 74 inlägg

Nintendoguy skrev:
tizo skrev:
Nintendoguy skrev:
tizo skrev:
detta företag kanske går ihop med nintendo? tycker faktiskt att den ena dosan liknar N64 dosan. hoppas att de sammarbetar! men man kan ju undra om kina och japan skulle sammarbeta.

Nintendo och Sony kommer nog aldrig gå ihop. Dom tävlar fortfarande mot varandra.

men sony är från japan, nintendo också. jag sa kina för detta spel företag kommer från kina. och de vill jag ska sammarbeta


Ehh... what?

denna konsoll kommer från kina, inte från sony(japan). och detta kinesiska företag vill jag sammarbetar med nintendo

I <3 NINTENDO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar