Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Retrokänsla med the Sims Mikin' Magic !

09/01 -11 17:07 Alvdrottning

Alvdrottning

29 XP 5 inlägg

Hej hej,
För ett tag sen hittade jag mina gamla simsspel som inte har blivit spelade på ett bra tag. Anledningen till att jag skriver här nu är då den att jag har glömt bort en hel del om hur man gör olika saker i sims (ettan). Det som jag nu undrar för tillfället är hur man gör för att plantera en bönstjälk.. det verkar säkert helt korkat men jag har som sagt inte spelat på riktigt länge..

11/01 -11 22:44 nahojj

nahojj

6318 XP 251 inlägg

Tydligen går det dock inte att plantera egna bönstjälkar, men kan fås via magi din sim använder. För varje 15:e förtrollning din sim 'kastar' - tar det cirka 6 timmar för en slumpmässig, magisk växt att växa upp någonstans på din tomt.

Om det nu visar sig vara den önskade bönstjälken som dykt upp på din tomt - Ta väl hand om din lilla växt och den kommer växa upp i form av en så kallad bönstjälk.

Before you criticize someone, walk a         
mile in their shoes. That way you're a         
mile away, and you have their shoes too.

12/01 -11 22:13 Alvdrottning

Alvdrottning

29 XP 5 inlägg

Aha, inte så konstigt att jag inte hittade det hos försäljarna i magistaden!! Tack så mycket  :D


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar