Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



BEHÖVER HJÄLP med stallets hemlighet!!

09/01 -11 12:14 jjuulliiaa

jjuulliiaa

17 XP 2 inlägg

Hej! Jag har fastnat på stallets hemlighet och behöver hjälp! Jag har vunnit tävlingen , hittat de blodiga spöet och hämtat hästarna. Men nu blinkar bara roberts gård hela tiden och jag förstår inte vad jag ska göra där?? :O
Har helt kört fast snälla hjälp mig !  Tacksam för svar =D

12/01 -11 20:25 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Då detta är Fuska.nu är det en självklarhet att medlemmar ska få posta frågor kring spel här. Det är ju trots allt det som är meningen från första början.

Jag kan inte hjälpa dig då jag inte äger spelet, tyvärr.

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

15/01 -11 14:20 Cheza

Cheza

2375 XP 125 inlägg

Har du tagit spöet till affären? kommer inte riktigt ihåg allt, men minns iaf att man skulle gå dit och prata med kassören...

16/01 -11 16:12 jjuulliiaa

jjuulliiaa

17 XP 2 inlägg

ja jag har gett det till henne och varit inne i hans kontor :O

22/10 -12 16:00 sarahsjolen

sarahsjolen

0 XP 1 inlägg

Var längesen jag spelade men har du sovit en till gång?
Asså när du ska rida i drömmen, det ska du göra 2ggr för att få reda på vad drömmen betyder.
Sen ska du vinna tävlingen och sen berättar Robert en sak och då kommer du nästan klara spelet, så nu när jag tänker efter så är det tävlingen du ska göra och sen drömmen.
Skriv gärna och säg hur det gick.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar