Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Black ops eller mw 2

Svara
06/01 -11 04:13 crazy_frog92

crazy_frog92

1941 XP 29 inlägg

jag tycker såhär, mw2 har mycket bättre spelkänsla kan spela det i timmar utan att tröttna.

medans jag tröttnar på black ops efter bara några minuter när jag spelar det. men å andra sidan så är black ops bättre balanserat o så =P

2pac Legend of hiphop
michael jackson Legend of pop
elvis Legend of rock

06/01 -11 20:45 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Då black ops är sååå mycket bättre än ett MW2 där p12:or springer runt med grenade launcher 24/7 så röstar jag på Black ops...
Men hade man fått skulle jag röstat på World At War ^^

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

06/01 -11 22:49 blizard187

blizard187

743 XP 78 inlägg

Black Ops är mer varierat och mer balanserat. Mindre efterblivna idioter som springer runt med noob tubes, mindre folk som knivar en från andra sidan banan och mindre folk som snurrar som en efterbliven åsna med en sniper som kostar en search matcher (säger inte att alla med sniper suger, men det finns många som gör det)

Kortfattat: MW2=Skit    Black Ops= Okej

Finns såklart bättre spel på marknaden men är det Cod du vill ha rekommenderar jag BO.

_______Gamertag: Mr Adam0_______
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Vill ni lira Tekken eller Soul Calibur?

27/01 -11 20:09 svintosigne

svintosigne

1297 XP 311 inlägg

Tråden låser jag nu har beäståmt mig för black ops

V4 <3
Wow<3


Svara

Denna tråd är låst och man kan inte längre skriva inlägg i tråden.

Hoppa till forum

Trådar