Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Illuminati

09/12 -10 23:28 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

Noizyy skrev:
Paulinho skrev:
Så eftersom jag inte tror på Illuminati så kan du inte ge mig bevis?

/the ultimate facepalm

:|


Du är ateist. Du går efter vetenskapliga bevis har jag märkt. Det finns inga helvetes vetenskapliga bevis på Illuminati. Dom bryr sig inte om fans, lol. Dom vill inte att folk ska veta att dom finns, dom skiter i dom grejerna. Dom vill ha makt, så länge dom har sin makt så bryr dom sig inte om att avslöja sig så världen vet vem dom är, tvärtom.

Är du såhär dum eller gör du dig bara till?

Jag vill ha bevis överhuvudtaget på att all bullshit som ramlat ur din mun är sann, men eftersom du inte har någon, hur ska någon då kunna lita på dig?

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

09/12 -10 23:29 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

Noizyy skrev:
GRABBAR!

Någon frågade mig: ''Hur kommer det sig att Illuminati skickar ut tecken och dylikt i filmer och låtar men dom försöker hålla sig hemliga?''.

- Frågade en påläst kille, han svarade: För att skapa obalans i diskussion.. Shit, det är ju det som händer här iof.

Haha, "påläst", vilken jävla bortförklaring, och isåfall, vad skulle det hjälpa om man skapade en obalans i en diskussion? Om man inte hade dessa jävla tecken så skulle det inte finnas en diskussion.

Är Illuminati retarderade?

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

10/12 -10 13:31 Noizyy

Noizyy

596 XP 70 inlägg

Paulinho skrev:
Noizyy skrev:
GRABBAR!

Någon frågade mig: ''Hur kommer det sig att Illuminati skickar ut tecken och dylikt i filmer och låtar men dom försöker hålla sig hemliga?''.

- Frågade en påläst kille, han svarade: För att skapa obalans i diskussion.. Shit, det är ju det som händer här iof.

Haha, "påläst", vilken jävla bortförklaring, och isåfall, vad skulle det hjälpa om man skapade en obalans i en diskussion? Om man inte hade dessa jävla tecken så skulle det inte finnas en diskussion.

Är Illuminati retarderade?


Påläst menade jag kunnig inom detta.

Jag ska ge dig några bevis (eller om det är upp till dig om du nu vill göra det som ett bevis) och det kommer vara det ända jag kan ge dig. Annars kan jag iof ge dig flera andra tecken för att försöka bevisa ''Den Omöjlige Att Övertyga''.

10/12 -10 13:39 Noizyy

Noizyy

596 XP 70 inlägg

Paulinho skrev:
Noizyy skrev:
Paulinho skrev:
Så eftersom jag inte tror på Illuminati så kan du inte ge mig bevis?

/the ultimate facepalm

:|


Du är ateist. Du går efter vetenskapliga bevis har jag märkt. Det finns inga helvetes vetenskapliga bevis på Illuminati. Dom bryr sig inte om fans, lol. Dom vill inte att folk ska veta att dom finns, dom skiter i dom grejerna. Dom vill ha makt, så länge dom har sin makt så bryr dom sig inte om att avslöja sig så världen vet vem dom är, tvärtom.

Är du såhär dum eller gör du dig bara till?

Jag vill ha bevis överhuvudtaget på att all bullshit som ramlat ur din mun är sann, men eftersom du inte har någon, hur ska någon då kunna lita på dig?


Sålänge detta inte övergår till en verbal diskussion så har ingenting än så länge ramlat ut ur min mun, och det handlar inte om att lita på mig, utan på bevisen du snart ska få ;)

10/12 -10 14:17 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

Paulinho, det är det som är grejen. Dom vill inte att vi, du ska tro på dom. Det är där deras styrka ligger, och om du kan förklara varför alla RIKTIGT stora artister har snackat och grumlat om Illuminati så vem vet.

Det enda jag är säker på, är att jag får tro vad jag vill.

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

10/12 -10 15:46 Noizyy

Noizyy

596 XP 70 inlägg

Fresh skrev:
Paulinho, det är det som är grejen. Dom vill inte att vi, du ska tro på dom. Det är där deras styrka ligger, och om du kan förklara varför alla RIKTIGT stora artister har snackat och grumlat om Illuminati så vem vet.

Det enda jag är säker på, är att jag får tro vad jag vill.


Två kända rappare som har varit snackat om Illuminati sitter inne på livstid för något brott dom inte gjort. En av dom är DMX.

10/12 -10 16:21 Noizyy

Noizyy

596 XP 70 inlägg

STUDERA DENNA BILD NOGA, DEN ÄR MEST RIKTAD TILL PAULINHO!!!

http://www.mopo.ca/2008/04/illuminati-dollar...

- KLICKA EN GÅNG FÖR ATT FÖRSTORA. DÄR KOMMER NI SE CHOCKANDE GREJER PÅ DOLLARN. NÄMLIGEN BOKSTÄVER OCH SÅNT SOM BILDAR 666 OCH ÄVEN EN DEL SAKER SOM BILDAR 1776. ÅRET DÅ ''ILLUMINATI'' FORMADES.

10/12 -10 16:27 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg


- KLICKA EN GÅNG FÖR ATT FÖRSTORA. DÄR KOMMER NI SE CHOCKANDE GREJER PÅ DOLLARN. NÄMLIGEN BOKSTÄVER OCH SÅNT SOM BILDAR 666 OCH ÄVEN EN DEL SAKER SOM BILDAR 1776. ÅRET DÅ ILLUMINATI FORMADES.

Men texten "In God We Trust" kommenterades inte. Mystiskt.




För att skapa obalans i diskussion..

En diskussion som aldrig skulle dykt upp utan dessa "tecken".

7 år på fuska.nu

10/12 -10 16:48 Noizyy

Noizyy

596 XP 70 inlägg

Apower skrev:

- KLICKA EN GÅNG FÖR ATT FÖRSTORA. DÄR KOMMER NI SE CHOCKANDE GREJER PÅ DOLLARN. NÄMLIGEN BOKSTÄVER OCH SÅNT SOM BILDAR 666 OCH ÄVEN EN DEL SAKER SOM BILDAR 1776. ÅRET DÅ ILLUMINATI FORMADES.

Men texten "In God We Trust" kommenterades inte. Mystiskt.




För att skapa obalans i diskussion..

En diskussion som aldrig skulle dykt upp utan dessa "tecken".


1. KANSKE för att leda bort uppmärksamheten till Illuminatis existens, vet inte.

2. Tecknen är en stor bevisning till Illuminatis existens.

FRÅGA TILL DIG APOWER: Såg du något som chockade dig?

10/12 -10 17:20 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg


2. Tecknen är en stor bevisning till Illuminatis existens.

Nu är du tillbaka där du började.
Ja, men varför skulle det skylta med dem? För att skapa förvirring i diskussionen sade du. Jo, men diskussionen skulle aldrig dykt upp utan detta skyltande och du hade ingen känt till "sekten".

7 år på fuska.nu

10/12 -10 17:31 petterah

petterah

1376 XP 25 inlägg

Kul att se så många olika tankar och idéer, tråden har verkligen vållat till debatt!

Som jag sa i första inlägget så tror jag det hela är en myt, vi människor har väldigt lätt att få för oss saker. Människan är ett djur som alltid varit nyfikna och sökt svar, så även i denna frågan. Men i vår jakt på svar händer det lätt att vi börjar tolka saker, för att få någon form av logik och det tror jag är vad Illuminati handlar om. Att vi försöker skapa någon form av logik genom att tolka tecken, symboler och uttryck till något som de kanske inte är.

Detta är min åsikt, och absolut inget som står hugget i sten, fortsätt gärna att försöka motbevisa. Säga vad man vill, men intressant är det!

10/12 -10 17:51 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

Noizyy skrev:
STUDERA DENNA BILD NOGA, DEN ÄR MEST RIKTAD TILL PAULINHO!!!

http://www.mopo.ca/2008/04/illuminati-dollar...

- KLICKA EN GÅNG FÖR ATT FÖRSTORA. DÄR KOMMER NI SE CHOCKANDE GREJER PÅ DOLLARN. NÄMLIGEN BOKSTÄVER OCH SÅNT SOM BILDAR 666 OCH ÄVEN EN DEL SAKER SOM BILDAR 1776. ÅRET DÅ ''ILLUMINATI'' FORMADES.

666 är djävulens tal, styr djävulen Illuminati? Detta blir mer och mer absurt...

Att det är 13 av mycket är för att när USA blev ett land så fanns det 13 stater. Inte särskilt konstigt att det var med på sedeln.

1776 är året då USA blev ett land, Inte heller konstigt att ha med.


Var detta ditt bevis?

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

10/12 -10 20:25 Noizyy

Noizyy

596 XP 70 inlägg

Paulinho skrev:
Noizyy skrev:
STUDERA DENNA BILD NOGA, DEN ÄR MEST RIKTAD TILL PAULINHO!!!

http://www.mopo.ca/2008/04/illuminati-dollar...

- KLICKA EN GÅNG FÖR ATT FÖRSTORA. DÄR KOMMER NI SE CHOCKANDE GREJER PÅ DOLLARN. NÄMLIGEN BOKSTÄVER OCH SÅNT SOM BILDAR 666 OCH ÄVEN EN DEL SAKER SOM BILDAR 1776. ÅRET DÅ ''ILLUMINATI'' FORMADES.

666 är djävulens tal, styr djävulen Illuminati? Detta blir mer och mer absurt...

Att det är 13 av mycket är för att när USA blev ett land så fanns det 13 stater. Inte särskilt konstigt att det var med på sedeln.

1776 är året då USA blev ett land, Inte heller konstigt att ha med.


Var detta ditt bevis?


Nej. Tänkte ta ett par kändisar som ett bevis. Då inom musik såklart.

Det här med 666, ja. Thank You Satan säger dom, varför? För att det är djävulen som ger dom makt. Dom säljer sin själ till djävulen för att få framgång i sitt liv.

Och snälla, kommentera inte detta med något dumt nu. Jag vet att du är ateist. Det finns inget högre än människan enligt dig då. Jag vet. Men det är därför Obama säger Thank You Satan.

Svart president i USA helt plötsligt. Var det inte negrarna som var typ slavar och mindre värda en dom vita i just USA?

- Men du måste försöka tro på detta, för detta är ju självklart, varje varje artist som snackar skit om Illuminati dör förr eller senare av den anledningen. När folk minst anar det och på ett sätt där folk inte tänker på att mordet var anlagt av Illuminati. För om någon artist säger vilka Illuminati är så blir dom längre inte så hemliga va? Så dom försöker hindra detta till max.

DMX och en till artist (ska komma på vem) sitter inne på livstid för ett brott dom inte gjort, detta hände efter att dom snacka skit om Illuminati. För dom var ungefär som 2Pac.
- 2Pac var säkert den person som var mest emot Illuminati vid hans tid. Han sa till sina närmaste att han kommer dö när som helst. Han sa också KILLUMINATI, vilket då jag har som bevis att han var mycket emot Illuminati. Ja, han dog. Men nu säger ni: Ja! Han dog av en mördare som dödade han därför att 2Pac slog sönder han samma natt. Eller, att det är som gangster nivet, verbalt musikkrig.

- MJ, som någon kallar för pedofil, han sa att folk med mycket makt är ute efter att döda honom. Han syftade på Illuminati, då dom har mycket makt somsagt. Han skulle berätta om Illuminati på hans koncert sa han, han dog. Varför?  Jo jag sa ju att Illuminati vill bevaras hemligt, dom gör allt för att hålla det hemligt. Nu säger ni: Ah, en galen doktor dödade han.
Men det finns inga bevis på att han INTE var betalad av Illuminati.
Men däremot finns det saker som stödjer att han blev betalad eller dylikt. Nämligen det här med att MJ skulle hålla denna koncert och berätta om Illuminati. ''I am going to tell the world something they don't know''. Han hindrades av döden.
Eminem, han är nu den som är mest emot Illuminati och som är vid liv självklart. Men alla som lyssnar på Eminem och dom andra som är inblandade i Illuminati inom musikbranchen, dom vet vilka Illuminati är precis som jag. Detta är mest dom fansen som lyssnar på Rap och RnB.

Här sjunger Eminem om Illuminati, lyssna på den utvalda texten:

http://www.youtube.com/watch?v=7_zX-zJIuuc

Hittade inte den jag ville hitta.


Finns egentligen fler bevis men jag är inte expert. Önskade att jag var, men jag är inte. Sen vill jag gärna säga till dig Paulinho att det här med 1776. Kom på nu att någon hade sagt till mig att det sägs att Illuminati började få makt (ELLER NÅGOT SÅNT HÄR) några månader innan USAs självständighet. Jag vet inte.

10/12 -10 20:35 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg


Och snälla, kommentera inte detta med något dumt nu. Jag vet att du är ateist. Det finns inget högre än människan enligt dig då. Jag vet. Men det är därför Obama säger Thank You Satan.

Eller så är det hela fejkat för jag hör bara ett enda virrvarr när jag reversar det på egen hand.


Men du måste försöka tro på detta

Det är inte särskilt hälsosamt att tro på en absurd konspirationsteori.




Paulinho skrev:
Noizyy skrev:
STUDERA DENNA BILD NOGA, DEN ÄR MEST RIKTAD TILL PAULINHO!!!

http://www.mopo.ca/2008/04/illuminati-dollar...

- KLICKA EN GÅNG FÖR ATT FÖRSTORA. DÄR KOMMER NI SE CHOCKANDE GREJER PÅ DOLLARN. NÄMLIGEN BOKSTÄVER OCH SÅNT SOM BILDAR 666 OCH ÄVEN EN DEL SAKER SOM BILDAR 1776. ÅRET DÅ ''ILLUMINATI'' FORMADES.

666 är djävulens tal, styr djävulen Illuminati? Detta blir mer och mer absurt...

Att det är 13 av mycket är för att när USA blev ett land så fanns det 13 stater. Inte särskilt konstigt att det var med på sedeln.

1776 är året då USA blev ett land, Inte heller konstigt att ha med.


Var detta ditt bevis?


Nej. Tänkte ta ett par kändisar som ett bevis. Då inom musik såklart.

Det här med 666, ja. Thank You Satan säger dom, varför? För att det är djävulen som ger dom makt. Dom säljer sin själ till djävulen för att få framgång i sitt liv.

Och snälla, kommentera inte detta med något dumt nu. Jag vet att du är ateist. Det finns inget högre än människan enligt dig då. Jag vet. Men det är därför Obama säger Thank You Satan.

Svart president i USA helt plötsligt. Var det inte negrarna som var typ slavar och mindre värda en dom vita i just USA?

- Men du måste försöka tro på detta, för detta är ju självklart, varje varje artist som snackar skit om Illuminati dör förr eller senare av den anledningen. När folk minst anar det och på ett sätt där folk inte tänker på att mordet var anlagt av Illuminati. För om någon artist säger vilka Illuminati är så blir dom längre inte så hemliga va? Så dom försöker hindra detta till max.

DMX och en till artist (ska komma på vem) sitter inne på livstid för ett brott dom inte gjort.
- 2Pac var säkert den person som var mest emot Illuminati vid hans tid. Han sa till sina närmaste att han kommer dö när som helst. Han sa också KILLUMINATI, vilket då jag har som bevis att han var mycket emot Illuminati. Ja, han dog. Men nu säger ni: Ja! Han dog av en mördare som dödade han därför att 2Pac slog sönder han samma natt. Eller, att det är som gangster nivet, verbalt musikkrig.

- MJ, som någon kallar för pedofil, han sa att folk med mycket makt är ute efter att döda honom. Han syftade på Illuminati, då dom har mycket makt somsagt. Han skulle berätta om Illuminati på hans koncert sa han, han dog. Varför? Jo jag sa ju att Illuminati vill bevaras hemligt, dom gör allt för att hålla det hemligt. Nu säger ni: Ah, en galen doktor dödade han.
Men det finns inga bevis på att han INTE var betalad av Illuminati.
Men däremot finns det saker som stödjer att han blev betalad eller dylikt. Nämligen det här med att MJ skulle hålla denna koncert och berätta om Illuminati. ''I am going t

Yeah, och han var ju jättefrisk när han sa detta om han nu ens sagt det vilket jag betvivlar. Och om han nu sagt det och var vid god hälsa, vem kan bevisa att han menar Illuminati?

7 år på fuska.nu

10/12 -10 20:49 Noizyy

Noizyy

596 XP 70 inlägg

APOWER: Han själv kunde bevisa det. Och jag sa ju för i helvete att om du själv säger Thank You Satan så funkar det inte. Det funkar bara när Obama säger det.

Till och med han som VISADE HUR man gjorde ifall man ville höra OBAMA säga det själv så skulle man trycka på Reverse sen välja hans tal då han sa det sen lyssna. Han sa klart och tydligt att han provade säga Thank You Satan kanske 20 gånger men fick inte fram något hördes SÅ TYDLIGT som när Obama sa det.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar