Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Slayer

16/08 -09 17:05 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg


Känns lite One hit wonder varning på dom

Förlåt, men vilken låt tänker du på då? :$

Have I ever told you the definition of insanity?

17/08 -09 14:22 F_E_2000

F_E_2000

1826 XP 118 inlägg

Danne_00 skrev:

Känns lite One hit wonder varning på dom

Förlåt, men vilken låt tänker du på då? :$

Antagligen Raining Blood :P

Auf der Heide blüht ein kleines Blümelein

Und das heißt

Erika

17/08 -09 15:35 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

F_E_2000 skrev:
Danne_00 skrev:

Känns lite One hit wonder varning på dom

Förlåt, men vilken låt tänker du på då? :$

Antagligen Raining Blood :P

Åh, vad dum jag känner mig. Ofc, tänkte inte på den ^^,

Have I ever told you the definition of insanity?

22/03 -10 18:46 tompus

tompus

3284 XP 203 inlägg

Yobbo skrev:
Känns lite One hit wonder varning på dom. Jag har lixom aldrig hör eller hört talas om nån annan låt än Raining blood. Men, men...dom e säkert bra om man gillar dom

kanske för att du inte orkat kolla upp nån annan låt?

22/03 -10 19:27 Yobbo

Yobbo

5149 XP 666 inlägg

tompus skrev:
Yobbo skrev:
Känns lite One hit wonder varning på dom. Jag har lixom aldrig hör eller hört talas om nån annan låt än Raining blood. Men, men...dom e säkert bra om man gillar dom

kanske för att du inte orkat kolla upp nån annan låt?

Jag failade där. Det var ett ett halvår sedan jag skrev det.

Bloodline och South och Heaven är deras bästa. Sen får man se dom åtminstånde en gång i sommar, först på Sweden rock sen på Sonisphere om jag ska besöka det.

23/03 -10 15:18 tompus

tompus

3284 XP 203 inlägg

Yobbo skrev:
tompus skrev:
Yobbo skrev:
Känns lite One hit wonder varning på dom. Jag har lixom aldrig hör eller hört talas om nån annan låt än Raining blood. Men, men...dom e säkert bra om man gillar dom

kanske för att du inte orkat kolla upp nån annan låt?

Jag failade där. Det var ett ett halvår sedan jag skrev det.

Bloodline och South och Heaven är deras bästa. Sen får man se dom åtminstånde en gång i sommar, först på Sweden rock sen på Sonisphere om jag ska besöka det.

Haha
gör så! Slayer är riktigt vassa live, inte lika bra som förut, men fortfarnade riktigt bra!

28/03 -10 19:34 WoWbuddy

WoWbuddy

276 XP 6 inlägg

3 första plattorna är bra . Dvs Show no mercy , hell
awaits och Reign in blood...Sen så är South of heaven och world painted blood bra...äh...alla skivor är bra på sitt sätt

29/03 -10 16:38 Mattematask

Mattematask

1084 XP 15 inlägg

Gillar inte dem men de har ju inspirerat MASSVIS med metal band så får väl vara glad att bandet existerar 

Smöer

06/07 -10 00:10 tompus

tompus

3284 XP 203 inlägg

WoWbuddy skrev:
3 första plattorna är bra . Dvs Show no mercy , hell
awaits och Reign in blood...Sen så är South of heaven och world painted blood bra...äh...alla skivor är bra på sitt sätt

Mjoo, men dom tre första är dom som inspirerar, medans resten bara är ok

06/07 -10 01:21 SBTK

SBTK

9589 XP 1058 inlägg

Hade alla deras skivor nedladdade och lyssnade på minst ett album om dagen, men det var ett tag sen nu. Definitivt bland top 10.

From green to red our days pass by
Waiting for a sign to tell us why
Are we dancing all alone?

06/07 -10 21:09 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Slayer

Skit bra :3

07/07 -10 10:54 henjan

henjan

6118 XP 806 inlägg

tycker dom e bäst

?

07/07 -10 18:39 tompus

tompus

3284 XP 203 inlägg

Slayer Bootlegs från åren 1983 - 1987 är helt underbara, Slayers bästa år + Mycket bättre än Studio skivorna

05/12 -10 15:21 eeee

eeee

4647 XP 53 inlägg

Yobbo skrev:
Känns lite One hit wonder varning på dom. Jag har lixom aldrig hör eller hört talas om nån annan låt än Raining blood. Men, men...dom e säkert bra om man gillar dom

verkligen inte one hit wonder. Slayer har flera hits t.ex Angel Of Death, South Of Heaven, Silent Scream, Seasson In The Abyss, Disciple, Hate Worldwide mf och så klart nämnda Raining Blood.

ont: Slayer är grymma både live och på skiva.

Up the irons!

05/12 -10 18:31 Yobbo

Yobbo

5149 XP 666 inlägg

eeee skrev:
Yobbo skrev:
Känns lite One hit wonder varning på dom. Jag har lixom aldrig hör eller hört talas om nån annan låt än Raining blood. Men, men...dom e säkert bra om man gillar dom

verkligen inte one hit wonder. Slayer har flera hits t.ex Angel Of Death, South Of Heaven, Silent Scream, Seasson In The Abyss, Disciple, Hate Worldwide mf och så klart nämnda Raining Blood.

ont: Slayer är grymma både live och på skiva.


Det var ett bra tag sedan jag skrev dedär.

Såg dom två gånger i somras. Grymma live, även om dom kunde visat lite mer engagemang (felstavat?). Tom var lixom den enda som rörde på sig.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar