Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



justin bieber

11/11 -10 15:20 Game_ninja

Game_ninja

3017 XP 215 inlägg

även om jag inte gillar honom men folk är nog alldeles för taskig mot honom

"We dont say irl, we say afk, cuz we believe that
the internet is real"

13/11 -10 00:07 ninen2001

ninen2001

4961 XP 1518 inlägg

Justin biber är en skitunge.spelar sån skit musik!!

Fucking weebs...

13/11 -10 09:46 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg


Tycker det låter ganska orimligt att han är flickfavorit pga sitt utseende, då detta inte är särskilt märkvärdigt. Tror snarare att han, ironiskt nog, har blivit så känd pga att han får så mycket uppmärksamhet även av de som inte tycker om honom.

Alla jag träffat som gillar honom gör det till stor del p.g.a hans utseende.
Men visst, det påståendet låter helt klart rimligt inom en viss utsträckning.

Passade på att lyssna på Baby. Trodde jag inte hört den förut, men icke. Visst har jag hört den på radion förut, men då trodde jag det var en kvinnlig artist som sjöng. Tro det eller ej, men jag menar allvar.

Letade igenom Spotify's top 100 lista och enligt mina ögon återfanns han inte där, så in the end verkar han inte vara så makalöst populär.

7 år på fuska.nu

13/11 -10 11:14 97emilin

97emilin

532 XP 43 inlägg

alla som gillar justin är bara tjejer. jag menar hur många killar gillar henne. hon är ju desperat av alla tjejer. jag tror att enda skälet till att nån gillar henne är för att hon står och skriker baby.

I am Batman is always the right answer exept when you ask the Riddler

13/11 -10 13:34 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Apower skrev:

Tycker det låter ganska orimligt att han är flickfavorit pga sitt utseende, då detta inte är särskilt märkvärdigt. Tror snarare att han, ironiskt nog, har blivit så känd pga att han får så mycket uppmärksamhet även av de som inte tycker om honom.

Alla jag träffat som gillar honom gör det till stor del p.g.a hans utseende.
Men visst, det påstående låter helt klart rimligt inom en viss utsträckning.

Passade på att lyssna på Baby. Trodde jag inte hört den förut, men icke. Visst har jag hört den på radion förut, men då trodde jag det var en kvinnlig artist som sjöng. Tro det eller ej, men jag menar allvar.

Letade igenom Spotify's top 100 lista och enligt mina ögon återfanns han inte där, så in the end verkar han inte vara så makalöst populär.


He is going down, folk tröttnar.

Coucou

16/11 -10 07:42 zackj00

zackj00

910 XP 108 inlägg

han suger

16/11 -10 07:46 HeavySkillz

HeavySkillz

729 XP 53 inlägg

http://www.youtube.com/watch?v=Sm6MFYpWXtg
en måste se!!

Om världen går under år 2012 har jag slösat bort hela mitt liv i skolan!

16/11 -10 16:05 superfuskare

superfuskare

4543 XP 440 inlägg

Jag hatar inte honom, men jag tycker inte man har rätt att hata honom osv bara för att han har en jobbig röst. Jag tycker dock hans texter är rätt meningslösa

Medlem sedan
15/07 2004, kl 16:59

17/11 -10 12:33 97emilin

97emilin

532 XP 43 inlägg

Groove skrev:
97emilin skrev:
alla som gillar justin är bara tjejer. jag menar hur många killar gillar henne. hon är ju desperat av alla tjejer. jag tror att enda skälet till att nån gillar henne är för att hon står och skriker baby.



Har du inte hört alla andra låtar om honom?

Har ju hört stort sett alla pga min syrra och justin är ju sämst

I am Batman is always the right answer exept when you ask the Riddler

17/11 -10 15:34 Lop3z

Lop3z

552 XP 130 inlägg

Eric_ skrev:
Groove skrev:
Hmm.... Han är fan en b**. Han är sämst, hatar honom som fan. Tänker bara på tjejer.


Och det gör inte Sean Banan elr? Hans två låtar handlar ju om brudar och deras kroppar.


Btw, gillar inte honom alls, respekterar dock dom som gillar honom. Elr nej föresten det gör jag inte alls.

Han är en komiker förstått?

There's 1 million fine looking women in the world, not all of them will bring you lasagna at work. And most of them will just cheat on you.

17/11 -10 16:52 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Lop3z skrev:
Eric_ skrev:
Groove skrev:
Hmm.... Han är fan en b**. Han är sämst, hatar honom som fan. Tänker bara på tjejer.


Och det gör inte Sean Banan elr? Hans två låtar handlar ju om brudar och deras kroppar.


Btw, gillar inte honom alls, respekterar dock dom som gillar honom. Elr nej föresten det gör jag inte alls.

Han är en komiker förstått?

Som idiotiskt nog försökte sig på sång.

7 år på fuska.nu

20/11 -10 00:22 spoket1234

spoket1234

1397 XP 192 inlägg

Jag förstår mig inte riktigt på dem som gillar honom, det lilla jag hörde av hans låtar är inte bra och han ser inte tillräckligt bra ut för att det ska ersätta hans musik.

Sedan så känner jag inte heller en enda person som gillar honom...

23/11 -10 21:11 Pontus_PowR

Pontus_PowR

53 XP 11 inlägg

Blöh.
Hatar fanskapet.
Den personen som kastade en vattenflaska på han är awesome.

Hmmm ...?

23/11 -10 22:07 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Två extremt töntiga tjejer som går i min skola.

http://www.youtube.com/watch?v=mf0n1hUII_0

De tror på allvar att Justin Bieber kommer att kolla...

Coucou

23/11 -10 22:46 Pimpfreddo

Pimpfreddo

9482 XP 976 inlägg

Pontus_PowR skrev:
Blöh.
Hatar fanskapet.
Den personen som kastade en vattenflaska på han är awesome.


Den personen skulle ha ett pris


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar