Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



topp 3 skräckfilmer

17/07 -10 13:28 Elektricitet

Elektricitet

5290 XP 617 inlägg

Darkness_sky skrev:
1. The Human Centipede
2. The Human Centipede
3. The Human Centipede

Vill se. ;_;

Jag är inte rasist, utan pianist.
För jag trycker ner både svarta och vita. :D

17/08 -10 20:34 tompus

tompus

3284 XP 203 inlägg

DeMoNsssAUS skrev:
resident evil filmerna är för j"vli"a

Kan inte hålla med dig där, då jag inte finner något speciellt bra med dom filmerna. Dawn Of The Dead är den bästa Zombie film jag sett hittills.

EDIT: The Return Of The Living Dead är den bästa Zombie film jag sett.

17/08 -10 20:54 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Elektricitet skrev:
Darkness_sky skrev:
1. The Human Centipede
2. The Human Centipede
3. The Human Centipede

Vill se. ;_;



Den är inte läskig, bara sjuk och värdelös.

Coucou

10/10 -10 19:43 bobba313

bobba313

1933 XP 32 inlägg

Halloween - den bästa skräckfilmen genom tiderna
friday the 13th - ungefäör samma som halloween men den är bra!
scream - Mycket bra skit!!

better do die quick fighting on your feet
than live forever begging on your knees

24/10 -10 17:02 Rainbowzz

Rainbowzz

2784 XP 1616 inlägg

tiger5 skrev:

2.jurtjyrkogården(Pet cemetery)




Pet Sematary heter den ju :P

OnT: Läskiga filmer?
Har bara sett en som e läskig och det är IT 
Har ju clownfobi så det förklarar varför jag tycker den e så läskig XD

11/11 -10 19:45 nitrous

nitrous

4810 XP 228 inlägg

jag skulle vilja se på pinhead (hellraiser) har sett lite delar ur den. när nått händer där en person får en massa kedjor i kroppen. eller där en tjej får nått i huden nära pinhead så hela hennes kropp från huvud till fötterna att hela huden åker av. men annars så gillar jag sådär friday the 13th. har sett dom rätt mycket. men vill man se någon film som vissa kan bli illamående av, inte jag iallafall. men saw filmerna. Men det måste väl vara nån här inne som sett pinhead. gubben som har typ av nålar i hela ansiktet. :)

SITTER ALLA SKYLINE FANS PÅ FEL SIDA AV SOFFAN NÄR
DOM KÖR GRAND TURISMO
King_F_R_C & Lambo_Fan är de bästa polarna!

17/11 -10 15:45 Lop3z

Lop3z

552 XP 130 inlägg

1. The Exorcist
2. Physco
3. The Texas ChainSaw Massacre

There's 1 million fine looking women in the world, not all of them will bring you lasagna at work. And most of them will just cheat on you.

17/11 -10 15:47 Lop3z

Lop3z

552 XP 130 inlägg

nitrous skrev:
jag skulle vilja se på pinhead (hellraiser) har sett lite delar ur den. när nått händer där en person får en massa kedjor i kroppen. eller där en tjej får nått i huden nära pinhead så hela hennes kropp från huvud till fötterna att hela huden åker av. men annars så gillar jag sådär friday the 13th. har sett dom rätt mycket. men vill man se någon film som vissa kan bli illamående av, inte jag iallafall. men saw filmerna. Men det måste väl vara nån här inne som sett pinhead. gubben som har typ av nålar i hela ansiktet. :)

Ja, jag  har det min komis papa har en bunt med sckräck filmer på övervåningen vid sebbes 360 så vi såg på den och Texas Chainsaw masscare i smyg

There's 1 million fine looking women in the world, not all of them will bring you lasagna at work. And most of them will just cheat on you.

17/11 -10 21:22 Rainbowzz

Rainbowzz

2784 XP 1616 inlägg

nitrous skrev:
jag skulle vilja se på pinhead (hellraiser) har sett lite delar ur den. när nått händer där en person får en massa kedjor i kroppen. eller där en tjej får nått i huden nära pinhead så hela hennes kropp från huvud till fötterna att hela huden åker av. men annars så gillar jag sådär friday the 13th. har sett dom rätt mycket. men vill man se någon film som vissa kan bli illamående av, inte jag iallafall. men saw filmerna. Men det måste väl vara nån här inne som sett pinhead. gubben som har typ av nålar i hela ansiktet. :)

Hellraiser-filmerna är ju helgrym :P
Såg på 2an när jag var 4 eller 5 år ... Kanske inte var det smartaste ... xD

08/12 -10 19:29 ninen2001

ninen2001

4961 XP 1518 inlägg

[quote=Lop3z]1. The Exorcist



Man kan säga exorsisten.

Fucking weebs...

08/12 -10 20:09 emma_dockan

emma_dockan

3585 XP 1370 inlägg

Alltså jag tar inte åt mig av skräckfilmer så jag har ingen topp eller så men den jag såg senast var The Crazies och den var faktiskt ganska äcklig och läskig.
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

~ Aye!

15/12 -10 18:48 tompus

tompus

3284 XP 203 inlägg

ninen2001 skrev:




Man kan säga exorsisten.


ExorCisten

31/12 -10 21:45 DeMoNsssAUS

DeMoNsssAUS

469 XP 44 inlägg

1.nightmare on elmstreet
2.halloween (det jag såg)
3.it

PSN ID:Humanz_Kable

11/01 -11 23:00 FireMine

FireMine

1332 XP 130 inlägg

hmm jag har sett många skräck filmer och jag blir inte direkt "rädd" nuförtiden men filmer jag anser är väldigt bra är

1: IT de här är en (kanske bästa) skräck filmen jag har sett. Jag tycker den inte är läskig bara grymt bra , efter som vännskapen är så stark och filmen är väldigt spännande =) Om jag inte hade läst boken innan skulle jag därimot inte kunna säga att filmen är lika bra som jag säger att den är nu. Men fortfarande är boken 10x bättren filmen. Boken är gjord av stephen king som också har gjort The shining, den gröna milen, pet cementery m.m tror faktist jag gillar dom flästa filmerna som är basterad på hans böcker.

2: Om jag ska säga en bra hoppa till film blir de nog "instängd" och "instängd 2"

3: en film som jag har sett för nån vecka sen tyckte jag också va väldigt bra å den heter "devil".

Jag rekommenderar stark att ni ser dom här filmerna om ni gillar hoppatill filmer eller en skräck film som bara är bra och spännande.

firemine här =)

12/01 -11 07:52 96vika

96vika

11604 XP 2538 inlägg

1. The Blair Witch Project
2. Case 39
3. Barnhemmet


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar