Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Battlefield 3

Svara
01/11 -11 13:00 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Grymt kul och välgjort, men BC2 är roligare.

Coucou

02/11 -11 21:27 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

ÄNTLIGEN klar med campaignen på hard, fyfan åt nissen som kom på Kaffarov uppdraget. När man går ner dit där det var skjut-träningsgrejer. Man dör av ett skott och inte en jävla checkpoint så långt ögat kan nå heller.

Coucou

07/11 -11 17:35 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Desto mer jag spelar, desto mer inser jag vilken besvikelse BF3 är. Har helt enkelt inte kul när jag spelar det. Bad Company 2 är mycket bättre på alla plan. Den har förlorat det mesta av den grymma spelkänslan som fanns i BC2. Grafiken är inget vidare, ja jag spelar på konsol men den är ju fulare än på BC2 vilket jag också spelade på konsol. Sedan så är bristen på lagspelare förvånansvärt stor. Såg tusentals som skrev att BF var teamplay och att de minsann skulle reviva och cappa flaggor. Nu sitter 70% och campar a la CoD. Jetsen är värdelösa och bara tråkiga att flyga runt med då de inte kan göra något innan man låser upp något vilket är väldigt svårt.
Förövrigt var Campaignen värdelös, hade dock inga högre förväntningar på den.

Nej, jag hoppas innerligt att Dice jobbar på ett BC3 i alla fall.

Coucou

07/11 -11 20:09 bf22

bf22

5960 XP 297 inlägg

Fix_d: Kört med vänner, i grupp?

Jag har kört väldigt mycket med mina polare, o satans vad kul det är o lira public då. Verkligen känna att man gör skillnad.

Men ja, man ska inte förvänta sig så mycket av random folks. Noobs hela bunten som tänker på sin kd före teamet.

Jetsen är svåra, men jag har kört nu ett tag o börjar få grepp om dom. Slutsatsen: CQ plan är för andra plan.
Rush plan är för mark.
Är dock besviken på guided missile. Tar bara 34% från tanks...

? ?? / ¦??? / ? ? / ??? / ? ¦?? / ? ?

07/11 -11 20:25 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Njae, problemet är att nästan inga vänner lirar på PS3, och de som gör det spelar väldigt oregelbundet. Men förhoppningsvis så vänjer jag mig vid spelet, men det kommer aldrig att slå BC2.

Coucou

07/11 -11 20:46 Slickepinnen

Slickepinnen

2729 XP 684 inlägg

Har lirat med min kompis och väldigt kul. Jetsen var svåra i början men har nu lärt mej flyga dom. Väldigt kul. Mycket bättre en BC2 änligt mej.

(????)??

09/11 -11 11:38 bf22

bf22

5960 XP 297 inlägg

Hur gårs det för er då?
Själv ligger jag till såhär
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

? ?? / ¦??? / ? ? / ??? / ? ¦?? / ? ?

09/11 -11 15:40 Kastrullo

Kastrullo

840 XP 173 inlägg

bf22 skrev:
Hur gårs det för er då?
Själv ligger jag till såhär
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

09/11 -11 16:11 Slickepinnen

Slickepinnen

2729 XP 684 inlägg

Jag är bara så här, har inte spelat så mycket.
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

(????)??

09/11 -11 17:27 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Well, för att svara på ditt inlägg som du tydligen tog bort, Kastrullo.

Jo jag spelade en hel del BF2 och jag gillade det skarpt. Som sagt så håller jag inte med dig för en sekund om BC2. Har till och med för mig att du gillade BC2 innan BF3 kom ut.

Coucou

29/11 -11 15:28 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nintendoguy

Hmm... Battlefield 3 har blivit bannat i Iran på grund av typ scener eller nåt i Iran.

Om nån säljer Battlefield 3 så blir dom typ anmälda. :/

17/12 -11 16:30 Kastrullo

Kastrullo

840 XP 173 inlägg

Vad tycker ni om B2K då?

Själv längtade jag som fan till just Karkand, men just nu vet jag faktiskt inte om jag verkligen tycker om den..

Tycker Sharqi och Gulf är klockrena på Conquest samt Wake island är riktigt rolig på Rush :)

18/12 -11 21:18 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Har varit på Gotland och har därför inte kunnat spela B2K, men har limited edition så...

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

27/12 -11 18:29 bf22

bf22

5960 XP 297 inlägg

Har slackat en del från bf.
Men ska börja på riktigt snart igen :)

Största skillnaderna från bf2 är ju att man kan gå in i så många hus o vara uppe på tak. Blir lite mer kaos på sharqi/karkand.

? ?? / ¦??? / ? ? / ??? / ? ¦?? / ? ?


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar