Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



justin bieber

31/10 -10 23:01 Cream

Cream

381 XP 58 inlägg


HAHAHA fick totalt skrattanfall. Awesome!!!!!!!!

31/10 -10 23:39 Hysteria

Hysteria

746 XP 25 inlägg

Eric_ skrev:
Hysteria skrev:
Galet skön artist, cleana lyrics, stil och livekonserter.
U Smile och One Less Lonely Girl, galet tÿnga.


Helt säker på att du skämtar, men man mår ändå illa av att se ngn skriva att man gillar henne. (japp Exodus, jag snodde dit skämt.)

Nej, jag gillar han for real lol, vad är problemet? Tycker han är sjukt soft artist, exakt som Miley Cyrus - lätt topp 20 på min spotify varje vecka.

everyday I wake up to stagnant bullshit
as soon as I escape theres more stagnant bullshit
this endless propaganda corporate agenda

01/11 -10 11:55 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

vad är det som gör honom till "en sjukt soft artist"? Tycker ärligt att han är hemsk på alla vis, och jag säger det inte för att jag ogillar musikgenren han 'spelar' (host). Man kan inte säga att han framför nåt budskap med sin musik, vilket jag tycker är, well, inte riktig musik. Musik handlar om att få fram nåt budskap man står för, eller för att dela känslor etc. Det är som att han gör 'musiken' bara för att bli känd och det är en av dom större grejerna som gör att jag verkligen ogillar denna.. person, då jag tycker att han är en jävla mes som inte passar in och bara gör allt för pengar och kändisskap.

Notera att jag sa en av dom sakerna som bidrar till att jag ogillar honom.

"Death is the beginning of immortality.."

01/11 -10 11:56 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

blablabla skrev:
vad är det som gör honom till "en sjukt soft artist"? Tycker ärligt att han är hemsk på alla vis, och jag säger det inte för att jag ogillar musikgenren han 'spelar' (host). Man kan inte säga att han framför nåt budskap med sin musik, vilket jag tycker är, well, inte riktig musik. Musik handlar om att få fram nåt budskap man står för, eller för att dela känslor etc. Det är som att han gör 'musiken' bara för att bli känd och det är en av dom större grejerna som gör att jag verkligen ogillar denna.. person, då jag tycker att han är en jävla mes som inte passar in och bara gör allt för pengar och kändisskap.


Kan nog hålla med om det mesta där.

*

01/11 -10 16:53 HeavySkillz

HeavySkillz

729 XP 53 inlägg

Han stjäl alla tjejer i vår skola 

Om världen går under år 2012 har jag slösat bort hela mitt liv i skolan!

01/11 -10 20:00 OdenRaz

OdenRaz

4344 XP 196 inlägg

HeavySkillz skrev:
Han stjäl alla tjejer i vår skola 

jaså går han där?

Må de krisnas blod pryda min grav
Må demoner ta de Falska
Sänd dem till HEL

03/11 -10 02:33 Hysteria

Hysteria

746 XP 25 inlägg

blablabla skrev:
vad är det som gör honom till "en sjukt soft artist"? Tycker ärligt att han är hemsk på alla vis, och jag säger det inte för att jag ogillar musikgenren han 'spelar' (host). Man kan inte säga att han framför nåt budskap med sin musik, vilket jag tycker är, well, inte riktig musik. Musik handlar om att få fram nåt budskap man står för, eller för att dela känslor etc. Det är som att han gör 'musiken' bara för att bli känd och det är en av dom större grejerna som gör att jag verkligen ogillar denna.. person, då jag tycker att han är en jävla mes som inte passar in och bara gör allt för pengar och kändisskap.

Notera att jag sa en av dom sakerna som bidrar till att jag ogillar honom.

Att han levererar, marknadsför och är en flickfavorit gör honom till en jävligt skön artist, dessutom sköna beats och riktigt gullig attityd och image, det är inte han som valt sin image aye?

everyday I wake up to stagnant bullshit
as soon as I escape theres more stagnant bullshit
this endless propaganda corporate agenda

03/11 -10 12:12 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

Då är alltså alla artister sköna? För alla levererar och marknadsför ._.
Och det där gör honom fortfarande inte till en "artist" i mina ögon, bara en person som säljer ljud >_<

"Death is the beginning of immortality.."

03/11 -10 14:33 Hysteria

Hysteria

746 XP 25 inlägg

blablabla skrev:
Då är alltså alla artister sköna? För alla levererar och marknadsför ._.
Och det där gör honom fortfarande inte till en "artist" i mina ögon, bara en person som säljer ljud >_<

Nej? Knappast alla som levererar konsert efter konsert med han koreografi och utveckling som artist, marknadsför måste man göra effektivt, vilket väldigt få artister i dagens samhälle gör.
Men om han nu är så dålig, varför säljer han så enormt mycket skivor, är flickfavorit och tar upp killars tid att gnälla på honom?

everyday I wake up to stagnant bullshit
as soon as I escape theres more stagnant bullshit
this endless propaganda corporate agenda

03/11 -10 19:36 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

Han säljer helt enkelt många skivor för att han just är flickfavorit vilket inte har nånting med hans musik att göra.
Alltså kan man inte på nåt sätt säga att han är en bra artist då han knappt har nånting med musik att göra. Gissar att han inte ens kan spela nåt instrument? ._.

"Death is the beginning of immortality.."

03/11 -10 19:53 QuakeNet

QuakeNet

1474 XP 149 inlägg

blablabla skrev:
Han säljer helt enkelt många skivor för att han just är flickfavorit vilket inte har nånting med hans musik att göra.
Alltså kan man inte på nåt sätt säga att han är en bra artist då han knappt har nånting med musik att göra. Gissar att han inte ens kan spela nåt instrument? ._.

Bara för att han anses söt gör inte att han säljer skivor, bland det dummaste jag hört.. Btw han spelar gitarr, piano och trumpet.

03/11 -10 22:23 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

Men är ju det. Tror du att han skulle ha sålt ens hälften så mycket utan alla unga tjejer som tycker att han är söt osv? Troligtvis inte. Åtminstånde alla jag känner eller har pratat med som lyssnar på honom tycker inte särskillt om hans musik, utan lyssnar på det för att dom tycker att han är söt.. :p

Gör han? Jeeze, varför inte använda dom grejorna i musiken då? Då skulle han imo var ett steg närmare att bli en riktig artist.

"Death is the beginning of immortality.."

03/11 -10 23:11 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Håller med QuakeNet, de köper ju musiken för att de gillar den. Om de gillar utseendet så skaffar de ju bilder ist. Jag känner ett tiotal tjejer som har hans skivor för att de gillar musiken men inga som har dem för hans utseende.

Coucou

04/11 -10 02:42 tr0llface

tr0llface

50 XP 20 inlägg


trumpet

xDDD

jag store en polisen
wnuxx:D
klippa av hans toung

04/11 -10 11:57 QuakeNet

QuakeNet

1474 XP 149 inlägg

blablabla skrev:
Men är ju det. Tror du att han skulle ha sålt ens hälften så mycket utan alla unga tjejer som tycker att han är söt osv? Troligtvis inte. Åtminstånde alla jag känner eller har pratat med som lyssnar på honom tycker inte särskillt om hans musik, utan lyssnar på det för att dom tycker att han är söt.. :p

Gör han? Jeeze, varför inte använda dom grejorna i musiken då? Då skulle han imo var ett steg närmare att bli en riktig artist.

Jag precis som fix_d, känner flera tjejer som gillar hans musik, inte honom. Då kan det ju lika gärna köpa bilder på honom. För det andra så spelar han oftast bara instrument (mest gitarr) på mindre uppvisningar etc, anledningen till det är kanske är att han inte är helt säker med ett instrument. Jag vet inte. Men spela instrument kan han iallafall.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar