Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



justin bieber

19/01 -11 15:58 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

tompus skrev:
Justin Biebers musik är lika själlös som Britneys musik.

Så jävla true.. försökte förklara det för några sidor sen men gick ju som det gick.

"Death is the beginning of immortality.."

19/01 -11 16:01 tompus

tompus

3284 XP 203 inlägg

Haha, känns bra att någon är med en iaf!

22/01 -11 11:15 SBTK

SBTK

9589 XP 1058 inlägg

Jag sa aldrig att jag gillade hans musik. Och det gör jag inte för den delen :P

From green to red our days pass by
Waiting for a sign to tell us why
Are we dancing all alone?

24/01 -11 14:59 GomuGomuNo

GomuGomuNo

2996 XP 468 inlägg

Groove skrev:
Hmm.... Han är fan en b**. Han är sämst, hatar honom som fan. Tänker bara på tjejer.

Om han bara tänker på tjejer, är han bög då?

OnT: Nej, jag gillar inte hans musik.

Jag kan äta O´boy men inte fucking mjölk.

Och älgkött, det kastar man INTE!

25/01 -11 15:22 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

han är helt enkelt bi. så, allt avklarat 8D

"Death is the beginning of immortality.."

25/01 -11 15:59 detektiv

detektiv

430 XP 101 inlägg

att hata justin bieber är överskattat. att han gör dåliga låtar, visst. att han knappast ser ut som sexton, visst. men det han har gjort är beundransvärt, en liten småstadskille som blev känd genom youtube och vid femton års ålder sjunger tillsammans med usher. han har faktiskt en riktigt bra röst. synd bara att han ska slösa bort på så äckligt vidriga låtar.

make tea, not war

25/01 -11 16:14 GomuGomuNo

GomuGomuNo

2996 XP 468 inlägg

Jag trodde att han var 14 när jag såg han första gången.

Jag kan äta O´boy men inte fucking mjölk.

Och älgkött, det kastar man INTE!

09/02 -11 20:17 Gullig

Gullig

618 XP 205 inlägg

Något ganska kul är att de flesta killar (Säger killar nu, då det oftast är killar det handlar om) dömmer Justin utifrån hur han ser ut. Många killar man frågar kan oftast inte sätta fingret på vilka låtar han sjunger, eller om man spelar upp en låt av Justin och att det inte vet vem sångaren är. Ganska kul :]
Jag var en riktig Justin Bieber nörd förra sommaren. Nu tycker jag bara att han fått ett riktigt storhetvansinne (Då han nu ska regissera sin egen film, som kommer komma ut på bio tex.), och så tycker jag att han är överskattad. :]

Who do you think you are?
Running around leaving scars.
MANGE KOM IGEN NU!

10/02 -11 17:19 SBTK

SBTK

9589 XP 1058 inlägg

Gullig skrev:
Något ganska kul är att de flesta killar (Säger killar nu, då det oftast är killar det handlar om) dömmer Justin utifrån hur han ser ut. Många killar man frågar kan oftast inte sätta fingret på vilka låtar han sjunger, eller om man spelar upp en låt av Justin och att det inte vet vem sångaren är. Ganska kul :]
Jag var en riktig Justin Bieber nörd förra sommaren. Nu tycker jag bara att han fått ett riktigt storhetvansinne (Då han nu ska regissera sin egen film, som kommer komma ut på bio tex.), och så tycker jag att han är överskattad. :]


Regissera? Han är ju för fan lika gammal som mig xD kollade upp det, han fyller år samma dag som min kompis. Han skäms rätt mycket över det.

From green to red our days pass by
Waiting for a sign to tell us why
Are we dancing all alone?

10/02 -11 17:47 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

SBTK skrev:
Gullig skrev:
Något ganska kul är att de flesta killar (Säger killar nu, då det oftast är killar det handlar om) dömmer Justin utifrån hur han ser ut. Många killar man frågar kan oftast inte sätta fingret på vilka låtar han sjunger, eller om man spelar upp en låt av Justin och att det inte vet vem sångaren är. Ganska kul :]
Jag var en riktig Justin Bieber nörd förra sommaren. Nu tycker jag bara att han fått ett riktigt storhetvansinne (Då han nu ska regissera sin egen film, som kommer komma ut på bio tex.), och så tycker jag att han är överskattad. :]


Regissera? Han är ju för fan lika gammal som mig xD kollade upp det, han fyller år samma dag som min kompis. Han skäms rätt mycket över det.

Hehe ni borde skämmas ännu mer för att ha kollat upp JBs födelsedag. (:

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

10/02 -11 20:46 Gullig

Gullig

618 XP 205 inlägg

Fresh skrev:
SBTK skrev:
Gullig skrev:
Något ganska kul är att de flesta killar (Säger killar nu, då det oftast är killar det handlar om) dömmer Justin utifrån hur han ser ut. Många killar man frågar kan oftast inte sätta fingret på vilka låtar han sjunger, eller om man spelar upp en låt av Justin och att det inte vet vem sångaren är. Ganska kul :]
Jag var en riktig Justin Bieber nörd förra sommaren. Nu tycker jag bara att han fått ett riktigt storhetvansinne (Då han nu ska regissera sin egen film, som kommer komma ut på bio tex.), och så tycker jag att han är överskattad. :]


Regissera? Han är ju för fan lika gammal som mig xD kollade upp det, han fyller år samma dag som min kompis. Han skäms rätt mycket över det.

Hehe ni borde skämmas ännu mer för att ha kollat upp JBs födelsedag. (:

Hahaha x']

Who do you think you are?
Running around leaving scars.
MANGE KOM IGEN NU!

16/02 -11 19:44 Slickepinnen

Slickepinnen

2729 XP 684 inlägg

Kan vi inte bara fälla honom och alla hans små "Belivers" in i en vulkan?

(????)??

18/02 -11 03:08 SBTK

SBTK

9589 XP 1058 inlägg

Gullig skrev:
Fresh skrev:
SBTK skrev:
Gullig skrev:
Något ganska kul är att de flesta killar (Säger killar nu, då det oftast är killar det handlar om) dömmer Justin utifrån hur han ser ut. Många killar man frågar kan oftast inte sätta fingret på vilka låtar han sjunger, eller om man spelar upp en låt av Justin och att det inte vet vem sångaren är. Ganska kul :]
Jag var en riktig Justin Bieber nörd förra sommaren. Nu tycker jag bara att han fått ett riktigt storhetvansinne (Då han nu ska regissera sin egen film, som kommer komma ut på bio tex.), och så tycker jag att han är överskattad. :]


Regissera? Han är ju för fan lika gammal som mig xD kollade upp det, han fyller år samma dag som min kompis. Han skäms rätt mycket över det.

Hehe ni borde skämmas ännu mer för att ha kollat upp JBs födelsedag. (:

Hahaha x']


Haha, låter lite suspekt men jag och min kompis såg han på tv så sa han att han var 14 och jag hade hört att han var lika gammal som mig och min kompis så var tvungen att kolla upp det. 1 mars 1994 stod det. Och han är tillsammans med min drömtjej :'(

From green to red our days pass by
Waiting for a sign to tell us why
Are we dancing all alone?

24/02 -11 09:43 ingen

ingen

1623 XP 172 inlägg

Man borde carpet-bomba hans hus och sedan shavotera alla som kände honom

The one, the only, the superlative (only good stuff), the master, the n00b, the C.Q.B:er, the sneaky bastard, the mayonnaise muncher, The artist...

25/02 -11 20:37 midgard100

midgard100


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar