Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Invandrare

09/10 -10 01:08 Hysteria

Hysteria

746 XP 25 inlägg

Paulinho skrev:
UnlimitedDri skrev:
[
Ehm .. ska du ens kunna lägga märke till någon förändring i den kriminella världen? Eller narkotiavärlden? Tror inte du är den typen.

Hur har du märkt att det är mer svenskar som säljer "stuff" än tidigare?

Jag har dragit en fet toke med GM, kan dirr säga att han e semiflipp skön.
Och nej, cannabis är det fortfarande främst "invandrare" som säljer - speed, koks, psycadelics och så är det väl sjukt oväntat folk som säljer. Lek inte skön, för det verkar du fan inte vara. Lovar att du är en sån som rökt weed en gång och nu är flippkillen som leker tÿÿng.

aa fast ... ne.

everyday I wake up to stagnant bullshit
as soon as I escape theres more stagnant bullshit
this endless propaganda corporate agenda

09/10 -10 07:44 OOIZ

OOIZ

127 XP 21 inlägg

GoldenMew skrev:
UnlimitedDri skrev:
Hysteria skrev:
Ut med packet, låt de sköna stanna och sälja weed, pizza och städa min skola.
Nu är - och andra sidan - bönder så jävla mycket värre än invandrare, men det är väl en helt annan historia. (Ja, syftar på er bönder som kör på "BEVARA SVERIGE SVENSKT!!1!11!" och röstar på SD utan att ha någon som helst bakgrundsinformation.)


Nu förtiden är det mer svenskar som säljer ''stuff'' - invandrarna bara ''tar'' grejerna.


Jag har inte märkt att det förändrats, vad baserar du det på?


dem flesta svenskarna i Sverige härstammar från Holland, Tyskland och Estland.


Que?
Källa på det.
Slå upp vilken historiebok du vill, fråga historieläraren i din skola så ska du se vad dem har att säga om valloner i Sverige. Det var bara 300 år sen dem kom hit.

Antonfusk, ja du, när man börjar prata svensk kultur om hur man ska värna det fina svenska i det här samhället så bör man plugga på lite innan. Det är liksom som det är i Amerika.

09/10 -10 08:00 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg


Ehm .. ska du ens kunna lägga märke till någon förändring i den kriminella världen? Eller narkotiavärlden? Tror inte du är den typen.


Hahaha, tro vad du vill du.
Men jag upprepar min fråga: vad baserar du det på?
För jag tycker att läget verkar vara ungefär som det brukar vara.


Slå upp vilken historiebok du vill,


Jag har en massa historieböcker, ingen säger att de flesta svenskar härstammar från Holland, Tyskland och Estland.


fråga historieläraren i din skola


Universitetsutbildningen jag går just nu inkluderar inte några kurser i historia och därför har jag inga historielärare.


så ska du se vad dem har att säga om valloner i Sverige. Det var bara 300 år sen dem kom hit.


Och?
Valloner är från Belgien, vad har det att göra med Estland, Holland och Tyskland?
Dessutom var den vallonska invandringen relativt liten.

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

09/10 -10 08:59 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Hysteria skrev:
Paulinho skrev:
UnlimitedDri skrev:
[
Ehm .. ska du ens kunna lägga märke till någon förändring i den kriminella världen? Eller narkotiavärlden? Tror inte du är den typen.

Hur har du märkt att det är mer svenskar som säljer "stuff" än tidigare?

Jag har dragit en fet toke med GM, kan dirr säga att han e semiflipp skön.
Och nej, cannabis är det fortfarande främst "invandrare" som säljer - speed, koks, psycadelics och så är det väl sjukt oväntat folk som säljer. Lek inte skön, för det verkar du fan inte vara. Lovar att du är en sån som rökt weed en gång och nu är flippkillen som leker tÿÿng.

aa fast ... ne.


Oj, du verkar vara omänsklig som vet vad jag har gjort? Shit ..
- Och jag nämde aldrig cannabis i mitt inlägg.

GM: Okej vänta, jag förstår. U don't have a job right? Jag baserar detta på mina egna kunskaper faktist. Jag säger att svenskar står för alla försäljanden som sker här. Om inte, så är det Black Cobra eller LF som står bakom de.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

09/10 -10 09:26 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg


U don't have a job right?


Vad har det att göra med någonting?


Jag säger att svenskar står för alla försäljanden som sker här.


Och vart är "här", den gigantiska metropolen Halmstad?
Både invandringen och droghandeln är mestadels koncentrerad till större städer, vet du.

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

09/10 -10 10:59 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

GoldenMew skrev:

U don't have a job right?


Vad har det att göra med någonting?


Jag säger att svenskar står för alla försäljanden som sker här.


Och vart är "här", den gigantiska metropolen Halmstad?
Både invandringen och droghandeln är mestadels koncentrerad till större städer, vet du.


1. Jo, du hävdar in-direkt att du vet någonting om det hela med droger i det här landet. Alltså drog jag slutsatsen att du har gjort/eller säljer droger :D

2. Men vänta, förlåt mig. Jag glömde lägga till Andersberg, som ligger i Halmstad. 92% invandring. Här säljer svenskar sina grejer då det finns invandrare, okej visst.
Större städer är kanske sant, men är folket ute efter invandrare som köpare/säljare så tror jag knappast dom bor mitt i stan bland tusentals svenskar.
- Då kommer vi in i små förorter som ligger i stora städer. Alltså same shit.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

09/10 -10 11:15 Frisko

Frisko

15348 XP 455 inlägg

UnlimitedDri skrev:
1. Jo, du hävdar in-direkt att du vet någonting om det hela med droger i det här landet. Alltså drog jag slutsatsen att du har gjort/eller säljer droger


En ganska konstig slutsats, om du frågar mig. För det enda sättet att få kunskap om Sveriges droghandel är ju faktiskt att själv sälja droger? Gör detta till exempel Leif GW Persson (professor i kriminologi) och Bengt Svenson (rikspolischef) till drogkungar?

De eller dem?

09/10 -10 12:01 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

frisko skrev:
UnlimitedDri skrev:
1. Jo, du hävdar in-direkt att du vet någonting om det hela med droger i det här landet. Alltså drog jag slutsatsen att du har gjort/eller säljer droger


En ganska konstig slutsats, om du frågar mig. För det enda sättet att få kunskap om Sveriges droghandel är ju faktiskt att själv sälja droger? Gör detta till exempel Leif GW Persson (professor i kriminologi) och Bengt Svenson (rikspolischef) till drogkungar?


Men dom har ju studerat till detta, va? Det har ju självklart inte GM gjort.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

09/10 -10 12:03 Hysteria

Hysteria

746 XP 25 inlägg

UnlimitedDri skrev:
frisko skrev:
UnlimitedDri skrev:
1. Jo, du hävdar in-direkt att du vet någonting om det hela med droger i det här landet. Alltså drog jag slutsatsen att du har gjort/eller säljer droger


En ganska konstig slutsats, om du frågar mig. För det enda sättet att få kunskap om Sveriges droghandel är ju faktiskt att själv sälja droger? Gör detta till exempel Leif GW Persson (professor i kriminologi) och Bengt Svenson (rikspolischef) till drogkungar?


Men dom har ju studerat till detta, va? Det har ju självklart inte GM gjort.

1. Inte fel på att hålla på med droger, det är bara samhällspropaganda.

2. Flashback, google, böcker.

everyday I wake up to stagnant bullshit
as soon as I escape theres more stagnant bullshit
this endless propaganda corporate agenda

09/10 -10 19:59 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Hysteria skrev:
UnlimitedDri skrev:
frisko skrev:
UnlimitedDri skrev:
1. Jo, du hävdar in-direkt att du vet någonting om det hela med droger i det här landet. Alltså drog jag slutsatsen att du har gjort/eller säljer droger


En ganska konstig slutsats, om du frågar mig. För det enda sättet att få kunskap om Sveriges droghandel är ju faktiskt att själv sälja droger? Gör detta till exempel Leif GW Persson (professor i kriminologi) och Bengt Svenson (rikspolischef) till drogkungar?


Men dom har ju studerat till detta, va? Det har ju självklart inte GM gjort.

1. Inte fel på att hålla på med droger, det är bara samhällspropaganda.

2. Flashback, google, böcker.



Tack.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

09/10 -10 21:53 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

Hysteria skrev:
[
1. Inte fel på att hålla på med droger, det är bara samhällspropaganda.


Så länge det inte drabbar någon annan, ja...

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

10/10 -10 01:28 Frisko

Frisko

15348 XP 455 inlägg

UnlimitedDri skrev:
frisko skrev:
UnlimitedDri skrev:
1. Jo, du hävdar in-direkt att du vet någonting om det hela med droger i det här landet. Alltså drog jag slutsatsen att du har gjort/eller säljer droger


En ganska konstig slutsats, om du frågar mig. För det enda sättet att få kunskap om Sveriges droghandel är ju faktiskt att själv sälja droger? Gör detta till exempel Leif GW Persson (professor i kriminologi) och Bengt Svenson (rikspolischef) till drogkungar?


Men dom har ju studerat till detta, va? Det har ju självklart inte GM gjort.


Jag vill bara påvisa din bristande slutsats, då det finns fler sätt att skaffa kunskap på.

De eller dem?

10/10 -10 09:05 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

frisko skrev:
UnlimitedDri skrev:
frisko skrev:
UnlimitedDri skrev:
1. Jo, du hävdar in-direkt att du vet någonting om det hela med droger i det här landet. Alltså drog jag slutsatsen att du har gjort/eller säljer droger


En ganska konstig slutsats, om du frågar mig. För det enda sättet att få kunskap om Sveriges droghandel är ju faktiskt att själv sälja droger? Gör detta till exempel Leif GW Persson (professor i kriminologi) och Bengt Svenson (rikspolischef) till drogkungar?


Men dom har ju studerat till detta, va? Det har ju självklart inte GM gjort.


Jag vill bara påvisa din bristande slutsats, då det finns fler sätt att skaffa kunskap på.


Jo, klart jag vet. Men böcker och Internet är inte alltid rätt. Saker ändras hela tiden vettu, men det beror på vad.
Sen vill jag påvisa att GM ''skrattade'' (hahahha) när vi kom till den frågan, därför undrade jag.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

10/10 -10 10:32 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

UnlimitedDri skrev:


Jo, klart jag vet. Men böcker och Internet är inte alltid rätt. Saker ändras hela tiden vettu, men det beror på vad.
Sen vill jag påvisa att GM ''skrattade'' (hahahha) när vi kom till den frågan, därför undrade jag.

Vad är alltid "rätt" då? Tror do att Leif GW gått ock frågat folk och därigenom fått sin kunskap?

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

10/10 -10 13:09 Hysteria

Hysteria

746 XP 25 inlägg

Paulinho skrev:
Hysteria skrev:
[
1. Inte fel på att hålla på med droger, det är bara samhällspropaganda.


Så länge det inte drabbar någon annan, ja...

Om folk medvetet går in för att störa en tripp så förtjänar de att bli slagna riktigt hårt i ansiktet.
Cannabiskulturen är känd för att vara riktigt lugn i övrigt, värre med folk som dricker. (Även om jag personligen inte uppskattar cb särskilt mycket.)

everyday I wake up to stagnant bullshit
as soon as I escape theres more stagnant bullshit
this endless propaganda corporate agenda


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar