Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Skaffa VIP?

31/10 -10 11:01 jek

jek

3756 XP 182 inlägg

yeehaa91 skrev:
Kan någon kommentera min idé...? He-he lol

Aaa visst...Dålig idé

...isjgfiajigjaeighjiaehjiaehjiepjhpeiohjopejgweio

12/11 -10 00:06 SBTK

SBTK

9589 XP 1058 inlägg

Hmm. Tänk om det fanns en bra lösning till att få bort reklamen, utan att betala. Oj, det finns det. Och halva fnu har redan det programmet. Adblock kallas det.

From green to red our days pass by
Waiting for a sign to tell us why
Are we dancing all alone?

12/11 -10 17:30 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen isaacek

Jag skulle inte visa mer respekt för nån som är vip

12/11 -10 23:21 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

isaacek skrev:
Jag skulle inte visa mer respekt för nån som är vip


Nä, men du är ju 9 år, han sa ju 10-åringar (:

Coucou

13/11 -10 07:32 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen isaacek

Jag fyller år på måndag så då borde jag räknas som tio

13/11 -10 13:13 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Nejnej, du är nio!

Coucou

25/11 -10 20:05 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen isaacek

Nejnej jag är 10!

25/11 -10 20:07 KloakWetterl

KloakWetterl

2727 XP 296 inlägg

Nejnejnej du är tre!

Ne.

26/11 -10 21:48 yeehaa91

yeehaa91

971 XP 88 inlägg

Nejnejnejnej du är...9 faktiskt!
Men nu har du ju fyllt år i alla fall så nu är du 10!

Signatur. Detta är en liten hälsning som kommer
dyka upp under dina foruminlägg och meddelande.
Denna säger hej =P

26/11 -10 21:51 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

isaacek skrev:
Nejnej jag är 10!

Kewling.

Coucou

30/01 -11 13:14 Lokahoitas

Lokahoitas

2369 XP 103 inlägg

Darkness_sky skrev:
Direkt kopierat från en annan tråd.

Reklamen hjälper till att hålla sidan uppe utan reklamen skulle Admin vara fattig, no offense.

Reklamen kan vara irriterande och jobbig med att allt rör på sig många känner igen denna tanke, eller hur?

Möjligt att Admin fixar VIP style som kostar kanske 30 kr som är ett skin som är utan reklam och för att känna in mer pengar så går denna VIP ut efter en stund... Admin kan också om han ska vara rolig för dem som har VIP och tråkig för dem andra utöka reklam styrkan och höja med mer reklam som gör att flera inte står ut och köper VIP...

Så här kan det gå till...

1. Man köper VIP mellan 1-12 månader (man kan dela upp 1 månad, 3 månader, 6 månader, 12 månader etc)

2. När du har köpt VIP för ca lägsta priset 30 SEK kan du byta skin till ett utan reklam...

3. Enjoy, nu får Admin in en del pengar och problemet med reklamen är löst...

Mer fördelar med VIP kan ju tillkomma men...

Mer förslag på vad som kan tillkomma:

Ett VIP märke bredvid ens användarnamn.
Fler smileys.

Ush. Sånt där hatar jag. Möjligen att man bara tar bort reklamen och inget mer för att vara VIP. Det är så många sidor som har saker som kostar för att få en bättre upplevelse så kan inte för en gångs skull fuska inte ha något sånt här?

Hej.
Hej.
Hej.
Hej.
Hej.
Hej.
Hej.
Hej.
Hej.
Jag gjorde 10 rader fast man bara kan ha 3!

30/01 -11 17:32 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

Stekaren skrev:
VIP vore nice, VIP kan man ju bli om man betalar typ 10/30 spänn eller nåt..då kan man ju få en ny titel "VIP" ist för "Medlem" & kanske sitt namn i någon annan färg..och sen om man gjort nåt för sidan så kan ju vip+ finns, också kan det ju finnas en särskilt forum som man bara kan kolla i om man är vip (:

Naw älskar folk som delar in sin text i stycken. <3 :D

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

30/01 -11 21:02 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Darkness_sky med sina VIP- och forummoderator-förslag... >:

Det är bara bra att du kommer med fler förslag, Darkness_sky! Men varför ska Fuska.nu ha VIP-(Very Important Person) funktioner för?
Att man ska kunna köpa tills sig ett speciellt skin/tema, andra smileysar och ett slags "märke" som du kallade det för 30 kr eller mer? Vem orkar lägga ner pengar för att få högre status på en random spelsida? =P

EDIT: Aok, 10-åringar, möjligtvis någon mer. Men varför kan det inte bara fortsätta att vara som det är nu? Kan inte förstå varför vissa enstaka personer ska komma med flera tusen olika förslag på onödiga funktioner...

31/01 -11 17:49 Dexter

Dexter

12703 XP 1058 inlägg

Personligen skulle jag mycket väl kunna tänka mig att betala för att få olika medlemsförmåner.

Sen vad dessa "medlemsförmåner" är eller vad de innebär skiter jag fullständigt i.

Tonight's the night.

31/01 -11 22:37 Dexter

Dexter

12703 XP 1058 inlägg

Nahkzul skrev:
Stekaren skrev:
JoY_BoY_94 skrev:
Personligen skulle jag mycket väl kunna tänka mig att betala för att få olika medlemsförmåner.

Sen vad dessa "medlemsförmåner" är eller vad de innebär skiter jag fullständigt i.

Samma här, plus att man bidrar till sidan och att den förhoppningsvis förbättras då

Inte en chans, de hamnar direkt i fickan på admin som han sedan lever loppan på.

Det vet jag redan om.

Men jag ser på det såhär, ifall jag betalar har jag gjort min del för att admin ska kunna hålla uppe sidan.

Tonight's the night.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar