Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Ökad kraft hos sniperna i Mw2

Svara
15/08 -10 02:50 antonfusk

antonfusk

10170 XP 616 inlägg

om de skulle öka skadan så skulle det vara obalanserat, det allra bästa hade varit att de ökat skadan och gjort så att man siktar in segare, så som i cod 4, där sniper är bra på långt avstånd, ar på ganska långt, sub på medel och shotgun i närstrid. så är det inte i mw2, balansen i mw2 är redan rubbad, varför göra det värre...

Team Divinus
GT: Divinus FeroH
Best MW2 clan Sweden

15/08 -10 03:16 ShadowKid

ShadowKid

5117 XP 304 inlägg

Håller med ovanstående.

Boobs...
The one thing that men will stand up
for everything!

16/08 -10 00:01 jonathan_94

jonathan_94

11941 XP 332 inlägg

Japp, Anton har rätt.

.:Team Diony Clan Member:.
.:GamerTag: Jonthe94:.

16/08 -10 11:55 al156

al156

2497 XP 39 inlägg

2 saker
1.skulle inte va kul om snipern alltid 1 hittar då skulle all springa runt me m21 acog
2.vem f*n tror att iw kommer patcha nåt de var några som ville patcha nubetuben fick in några 1000 insamlingar o inget hände

mw2 ftw
http://www.youtube.com/watch?v=lDDutILFkj0

17/08 -10 11:49 Creeper

Creeper

5466 XP 243 inlägg

al156 skrev:
2 saker
1.skulle inte va kul om snipern alltid 1 hittar då skulle all springa runt me m21 acog
2.vem f*n tror att iw kommer patcha nåt de var några som ville patcha nubetuben fick in några 1000 insamlingar o inget hände


1.
halo3master skrev:
Jo, ofc, detta gäller ju endast intervention och barret 50 cal., WA2k och den andra ska inte höjjas. F'låt att jag missade att skriva de.


2.Nae, awww (; Den här har 50k...

Ssssssssssss...

18/08 -10 13:19 davinci

davinci

517 XP 41 inlägg

ag vill ha ökad kraft i sipern varje gång jag typ träffar någon med den så dör dem inte så får jag bara asist

chao! :D
adda davincikoden! det är min gamer tag!
mw2 och kinect äger

18/08 -10 17:09 Alex_Zipe

Alex_Zipe

2708 XP 196 inlägg

Nahkzul skrev:
Jag har alltid sett quickscope som en funktion där man bara skryter om att man har "Skills". Det finns absolut inge skill i att quickscopa eller noscopa, det är ju ren tur.

Jag brukar köra sniper i sniper lobbies, och där är jag inte speciellt bra kan jag säga, men jag kommer då aldrig att försöka quickscopa på public. Det är ju bara rent patetiskt att gå på tur och quickscopa när man kan vara lite skillad och dra fram sin gamle polare FAMAS och äga röven av alla.


Annat var det i CoD4 där det tog tid att lära sig quickscopa och noscopa :)
Det som tog mig en vecka att lära mig i mw2 tog mig säkert 3-4 månader på CoD4.

PSN: alex_zipe
Fuck you Finch!
http://twitter.com/alexhillb0m

18/08 -10 19:00 trycky2

trycky2

4018 XP 77 inlägg

Nice, det blir alltid hitmarker när jag gör no scope elr 360

18/08 -10 19:09 microfan

microfan

1602 XP 39 inlägg

ShadowKid skrev:
Har inte snipers varit "1-shot 1-kill" i alla tidigare Call of Duty-spel? Fast i den tiden fanns ju inte Slight of Hand Pro. Tycker själv att den perken har gjort sniper ett riktigt tråkigt vapen i Call of Duty.

håller med dig.

Play god or do not play!

17/07 -11 23:04 warbringer

warbringer

522 XP 75 inlägg

Creeper skrev:
Nahkzul skrev:
och där är jag inte speciellt bra

Jag misstänkte oxå de (;

Men ja, quickscope handlar inte särskilt mycket om skill. Det handlar om att ha kul.


Precis

If You Kill A Buffalo You Truly Must Be A "Buffalo Soldier"

            Join The Buffalo Soldiers!
                Meet Uncle Sam!


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar