Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Ökad kraft hos sniperna i Mw2

Svara
13/08 -10 23:28 Creeper

Creeper

5466 XP 243 inlägg

Det kan bli möjligt! DU kan hjälpa till genom att skriva under här:www.opticgaming.net/index.php?option=com_petitions&view=petition&id=159

Det är en typ namninsamling. Om IW ser hur många det är som har skrivit på kommer dem förhoppningsvis att göra snipersen i Mw2 starkare, dvs alltid en 1 shot 1 kill.

Det är den kända klanen Optic som håller i det.
Skriv på om du oxå är trött på alla hitmarkers som man får när man t.ex. quickscopar.

Ni får gärna berätta om ni skrev på. Om ni inte gjorde det får ni hålla det för er själva :PPP



Ssssssssssss...

13/08 -10 23:38 midgard100

midgard100

7918 XP 1515 inlägg

Det är ju lite overkligt om man skjuter i tex foten och får 1 shot 1 kill, men över midjan borde det vara (:

13/08 -10 23:41 Creeper

Creeper

5466 XP 243 inlägg

midgard100 skrev:
Det är ju lite overkligt om man skjuter i tex foten och får 1 shot 1 kill, men över midjan borde det vara (:

Ja iof, foten borde det ju inte va en 1shot 1 kill i x)

Ssssssssssss...

13/08 -10 23:56 Creeper

Creeper

5466 XP 243 inlägg

Quickscoping är inte noobigt din tryhard... >:C

Ssssssssssss...

14/08 -10 00:00 midgard100

midgard100

7918 XP 1515 inlägg

Nahkzul skrev:
Men orka att det alltid ska vara one shot kill, sluta kör sniper överhuvudtaget det är för noobs. Lär er köra på riktigt.

Riktiga pros kör ju med noobtube :O

14/08 -10 00:24 jonathan_94

jonathan_94

11941 XP 332 inlägg

Att öka skadan hos Snipers skulle göra dom Overpowerd. Vill ni ha lätta One-Shot-Kills så lira Hardcore där alla Snipers är One-Shot-Kill.

.:Team Diony Clan Member:.
.:GamerTag: Jonthe94:.

14/08 -10 01:06 Alex_Zipe

Alex_Zipe

2708 XP 196 inlägg

Always aim for teh head?

Skulle dom öka styrkan, skulle alla springa runt å fjanta med sniper vilket skulle bli ett enda stort skämt.

PSN: alex_zipe
Fuck you Finch!
http://twitter.com/alexhillb0m

14/08 -10 01:37 Creeper

Creeper

5466 XP 243 inlägg

Ni ska veta hur jobbigt det kan vara att träffa 1 skott när man quickscopar. När man väl gör det så blir man ju ofc glad men då kommer det: the f--k? En hitmarker.

Jag hoppas ni inser att quickscoping inte alls är noobigt och att det egentligen är att sitta med sin ACR/UMP och spraya ut med skott som är det noobiga.

Ssssssssssss...

14/08 -10 01:50 midgard100

midgard100

7918 XP 1515 inlägg

Nahkzul skrev:
halo3master skrev:
Ni ska veta hur jobbigt det kan vara att träffa 1 skott när man quickscopar. När man väl gör det så blir man ju ofc glad men då kommer det: the f--k? En hitmarker.

Jag hoppas ni inser att quickscoping inte alls är noobigt och att det egentligen är att sitta med sin ACR/UMP och spraya ut med skott som är det noobiga.

Ett pro springer inte runt och försöker Quickscopa när han spelar matcher..

När jag lirade GB (nu kommer antonfusk med en kommentar när som helst om att gb är för noobs ;D) så var det inte en kotte som sprang runt och försökte quickscopa. Det funkar inte alls.

Tror man att man är pro för att man kan vinna en FFA genom att quickscopa bör man öppna ögonen och inse att public är alldeles för lätt.

Det värsta är att när man hardscopar med snipern(som snipern är till för egentligen) så kan man då och då få ett meddelande där det står "hardscoper noob, learn to qscope". Det skulle vara väldigt underligt om en soldat irl tog upp en sniper och sprang runt och försökte quickscopa : D
(Jag kan quickscopa btw)

14/08 -10 07:18 swedespartan

swedespartan

2160 XP 350 inlägg

Eh nej tack då skulle alla bara använda sniper och varenda server skulle bli en sniper lobby...

14/08 -10 10:01 antonfusk

antonfusk

10170 XP 616 inlägg

Nahkzul skrev:
halo3master skrev:
Ni ska veta hur jobbigt det kan vara att träffa 1 skott när man quickscopar. När man väl gör det så blir man ju ofc glad men då kommer det: the f--k? En hitmarker.

Jag hoppas ni inser att quickscoping inte alls är noobigt och att det egentligen är att sitta med sin ACR/UMP och spraya ut med skott som är det noobiga.

Ett pro springer inte runt och försöker Quickscopa när han spelar matcher..

När jag lirade GB (nu kommer antonfusk med en kommentar när som helst om att gb är för noobs ;D) så var det inte en kotte som sprang runt och försökte quickscopa. Det funkar inte alls.

Tror man att man är pro för att man kan vinna en FFA genom att quickscopa bör man öppna ögonen och inse att public är alldeles för lätt.


public --> gamebattles --> Decerto.net

Att bara sitta och noobtuba är det värsta man kan göra, sen kommer quickscope. Det är rejölt mycket svårare att bli bra med UMP/famas än vad det är att bli bra på att quickscopa, vilket är en hel del tur.

Team Divinus
GT: Divinus FeroH
Best MW2 clan Sweden

14/08 -10 12:50 potatis

potatis

3602 XP 65 inlägg

[i]Jag tycker det är roligt att quikscopa o noscopa, men för mig är det mer luck än skill;) Men visst kan det vara lite jobbigt o få hitmarkers, men gubbar irl dör väl andå inte av ett skott i benet? Och kör Hardcore istället för att göra snipersna till overpower vapen.

Jag åt, Jag hatade, Jag förlorade!
Dator, Xbox 360, PSP och PS2. Vad mer behöver man?
CSS pro, naat!

14/08 -10 12:55 potatis

potatis

3602 XP 65 inlägg

[i]Jag tycker det är roligt att quikscopa o noscopa, men för mig är det mer luck än skill;) Men visst kan det vara lite jobbigt o få hitmarkers, men gubbar irl dör väl andå inte av ett skott i benet? Och kör Hardcore istället för att göra sniprarna till overpower vapen.

Jag åt, Jag hatade, Jag förlorade!
Dator, Xbox 360, PSP och PS2. Vad mer behöver man?
CSS pro, naat!

14/08 -10 13:45 Creeper

Creeper

5466 XP 243 inlägg

swedespartan skrev:
Eh nej tack då skulle alla bara använda sniper och varenda server skulle bli en sniper lobby...

Knappast. Snipret är redan nästan ett 1 shot kill men ändå använder inte så många det för att somliga delvis inte vågar riskera.

Jo, ofc, detta gäller ju endast intervention och barret 50 cal., WA2k och den andra ska inte höjjas. F'låt att jag missade att skriva de.

Ssssssssssss...

14/08 -10 15:39 ShadowKid

ShadowKid

5117 XP 304 inlägg

Har inte snipers varit "1-shot 1-kill" i alla tidigare Call of Duty-spel? Fast i den tiden fanns ju inte Slight of Hand Pro. Tycker själv att den perken har gjort sniper ett riktigt tråkigt vapen i Call of Duty.

Boobs...
The one thing that men will stand up
for everything!

14/08 -10 17:49 Creeper

Creeper

5466 XP 243 inlägg

Nahkzul skrev:
och där är jag inte speciellt bra

Jag misstänkte oxå de (;

Men ja, quickscope handlar inte särskilt mycket om skill. Det handlar om att ha kul.

Ssssssssssss...


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar