Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



vilken fossilpokemon är bäst?

Svara
14/02 -11 11:12 SuperJOCKE

SuperJOCKE

9095 XP 648 inlägg

ShinyLucario skrev:
SuperJOCKE skrev:
Hur många använder Cradily i OU, i en seriös match? Ingen. 0%. Det vet jag.

Abra, så säg inte att ingen använder den så du har fel.

Abra är inte ett pro. Abra kör inte på Smogon. Abra skulle inte klara sig på Smogon. Förstör du? Han räknas inte. Du tror väl inte att han ligger på min nivå? Det finns bara två här som gör det. Och en av dom, vad jag vet iaf, spelar inte längre.

I'm the Master Gamer. Think you can win?
I draw my power from my inner hollow.
~ Blessing in Disguise - Hey there, kitten.

14/02 -11 14:08 ShinyLucario

ShinyLucario

4670 XP 687 inlägg

SuperJOCKE skrev:
ShinyLucario skrev:
SuperJOCKE skrev:
Hur många använder Cradily i OU, i en seriös match? Ingen. 0%. Det vet jag.

Abra, så säg inte att ingen använder den så du har fel.

Abra är inte ett pro. Abra kör inte på Smogon. Abra skulle inte klara sig på Smogon. Förstör du? Han räknas inte. Du tror väl inte att han ligger på min nivå? Det finns bara två här som gör det. Och en av dom, vad jag vet iaf, spelar inte längre.

Vad är det jag förstör? Abra har varit nära att vinna över dig, jag känner han irl och han har sagt det. Måste man vara ett proffs får att köra eller?

Skaffa dig ett liv.

3DS Friend Code: 5198 - 2459 - 7859
Wii nummer: 5138 - 6559 - 2130 - 5087
Om ni addat mig - berätta via PM.

15/02 -11 15:51 Abra

Abra

798 XP 82 inlägg

SuperJOCKE skrev:
ShinyLucario skrev:
SuperJOCKE skrev:
Hur många använder Cradily i OU, i en seriös match? Ingen. 0%. Det vet jag.

Abra, så säg inte att ingen använder den så du har fel.

Abra är inte ett pro. Abra kör inte på Smogon. Abra skulle inte klara sig på Smogon. Förstör du? Han räknas inte. Du tror väl inte att han ligger på min nivå? Det finns bara två här som gör det. Och en av dom, vad jag vet iaf, spelar inte längre.

Jag vann nästan över dig jö.

//MVH Metagross

men nej

15/02 -11 20:01 SuperJOCKE

SuperJOCKE

9095 XP 648 inlägg

Det var ju när jag körde med ett random team. Inte det fasta jag har nu. Kunde ju ha sagt att det var du också. Men fortfarande, inte samma sak med ett random team.

Till ShinyLucario: Till skillnad från dig, så spelar jag inte Pokémon varje dag. Och jag har inte kört en match på smogon på typ 7 månader, så jag tror jag har mer till ett liv än någon av er. Och jag har aldrig sagt att han inte får köra, mät honom inte mig bara. Han är för långt ifrån. Sorry, men sanningen är sanningen.

Plus att denna tråden är om vilken fossil Pokémon som är bäst, inget annat. Och då vet alla att Kabutops och Aerodactyl är bäst medans Cradily ärmycket längre ner. Inte sämst, men tredje eller fjärde sämst typ.

I'm the Master Gamer. Think you can win?
I draw my power from my inner hollow.
~ Blessing in Disguise - Hey there, kitten.

15/02 -11 20:15 ShinyLucario

ShinyLucario

4670 XP 687 inlägg

SuperJOCKE skrev:
Det var ju när jag körde med ett random team. Inte det fasta jag har nu. Kunde ju ha sagt att det var du också. Men fortfarande, inte samma sak med ett random team.

Till ShinyLucario: Till skillnad från dig, så spelar jag inte Pokémon varje dag. Och jag har inte kört en match på smogon på typ 7 månader, så jag tror jag har mer till ett liv än någon av er. Och jag har aldrig sagt att han inte får köra, mät honom inte mig bara. Han är för långt ifrån. Sorry, men sanningen är sanningen.

Plus att denna tråden är om vilken fossil Pokémon som är bäst, inget annat. Och då vet alla att Kabutops och Aerodactyl är bäst medans Cradily ärmycket längre ner. Inte sämst, men tredje eller fjärde sämst typ.

Jag kör inte Pokemon varje dag, jag tränar ishockey nästan hela veckan och har fysträningar varje tisdag. Jag har spelat Ace Attorney på sistone så jag vet inte hur du kan få det till varje dag.

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

3DS Friend Code: 5198 - 2459 - 7859
Wii nummer: 5138 - 6559 - 2130 - 5087
Om ni addat mig - berätta via PM.

15/02 -11 20:49 emma_dockan

emma_dockan

3585 XP 1370 inlägg

Alltså nu är jag så offantligt trött på att höra alla gnälla och bråka i forumen. Ingen vill se det här, så varför inte bara ta det via PM eller något istället. Jag är i forumen för att skriva, läsa och diskutera med andra samtidigt som jag har kul. Man vad i h*lvete för man läsa om nu för tiden? Jo bara massa s*tans bråk. Så bara lägg ner skiten :@

Sorry om jag tog i för mycket men när jag blir riktigt j*vla förbannad då kan jag inte hejda mig. Förlåt för det.

~ Aye!

16/02 -11 07:18 SuperJOCKE

SuperJOCKE

9095 XP 648 inlägg

Inte mitt fel, när dom inte kan ta mina ord som fakta. Jag försöker hålla mig till ämnet men dom ska alltid putta ut mig. Jag är också trött på att dom ska tjafsa med en så fort man inte säger det dom vill höra.

I'm the Master Gamer. Think you can win?
I draw my power from my inner hollow.
~ Blessing in Disguise - Hey there, kitten.

16/02 -11 15:35 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Wilder787

emma_dockan skrev:
Alltså nu är jag så offantligt trött på att höra alla gnälla och bråka i forumen. Ingen vill se det här, så varför inte bara ta det via PM eller något istället. Jag är i forumen för att skriva, läsa och diskutera med andra samtidigt som jag har kul. Man vad i h*lvete för man läsa om nu för tiden? Jo bara massa s*tans bråk. Så bara lägg ner skiten :@

Sorry om jag tog i för mycket men när jag blir riktigt j*vla förbannad då kan jag inte hejda mig. Förlåt för det.


Word! +1

16/02 -11 18:37 Abra

Abra

798 XP 82 inlägg

Så alla vet så har SuperJocke rätt no mather what. Så nu kan vi sluta tjafsa med honom. Han är våran Gud och kan ALLT om pokemon.

men nej

17/02 -11 17:39 SuperJOCKE

SuperJOCKE

9095 XP 648 inlägg

Abra skrev:
Så alla vet så har SuperJocke rätt no mather what. Så nu kan vi sluta tjafsa med honom. Han är våran Gud och kan ALLT om pokemon.

Som vanligt missuppfattar folk mig. Det jag menade med att mitt ord är fakta är att det är fakta på riktigt. Från Smogon. Cradily och NU och det finns en anledning. Man kör Curse och inte Stockpile på Sandstorm versionen och ingen på Smogon använder den i OU, en orsak är att Sandstorm teams är sämre än Rain Dance.

Och jag kan inte allt, men kan så mycket mer än er så ingen idé att säga emot mig.

Sluta tjafsa med mig när jag har rätt och sluta gå off-topic. Håll er till ämnet och fatta när ni ska lägga ner.

I'm the Master Gamer. Think you can win?
I draw my power from my inner hollow.
~ Blessing in Disguise - Hey there, kitten.

18/02 -11 13:32 emma_dockan

emma_dockan

3585 XP 1370 inlägg

Abra skrev:
Så alla vet så har SuperJocke rätt no mather what. Så nu kan vi sluta tjafsa med honom. Han är våran Gud och kan ALLT om pokemon.

Precis ALLT kan han inte. Han kanske kan mycket men inte precis ALLT.

~ Aye!

20/03 -11 21:07 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen J0KUc

Ja här kommer jag ^^
Säger nog Aerodactyl.

09/04 -11 10:28 ShinyLucario

ShinyLucario

4670 XP 687 inlägg

Archeops.

3DS Friend Code: 5198 - 2459 - 7859
Wii nummer: 5138 - 6559 - 2130 - 5087
Om ni addat mig - berätta via PM.

11/04 -11 17:10 SuperJOCKE

SuperJOCKE

9095 XP 648 inlägg

Fortfarande Kabutops och Aerodactyl.

I'm the Master Gamer. Think you can win?
I draw my power from my inner hollow.
~ Blessing in Disguise - Hey there, kitten.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar