Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



The Legend of Zelda: Skyward Sword

18/06 -10 00:30 Kigsz

Kigsz

32835 XP 637 inlägg

För er som missat, så finns det en längre trailer än den 40 sekunder långa:
http://www.youtube.com/watch?v=Z5V_na...

Själv är jag mer än nöjd med trailern och ser fram emot att få testa på spelet någon gång i framtiden.

~ Kigsz ~

2002-2012

18/06 -10 15:04 Hyrule

Hyrule

8428 XP 582 inlägg

Jag kan inte vänta.

19/06 -10 11:38 AngelZ

AngelZ

1323 XP 42 inlägg

Hela konceptet ser riktigt, riktigt charmigt ut.
Inte nog med att Nintendo blandar både den söta och episka WW motorn och med den mer "äldre" och coolare TP utan för att Nintendo alltid lyckas med.
Däremot är jag orolig över hur kontrollen eller WM+ kommer fungera i samband med ex. svärdet.

ajfån

19/06 -10 11:48 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

AngelZ skrev:

Däremot är jag orolig över hur kontrollen eller WM+ kommer fungera i samband med ex. svärdet.



Från vad jag set5t från spelgolvet så verkar det inte varit några problem med kontrollerna alls. Känns lite säkrare. Verkar fungera bra.

Det enda fula är väl sättet Link springer på med svärdet ute xP

Del 1
http://wii.kombo.com/article.php?arti...

Del 2
http://wii.kombo.com/article.php?arti...

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

23/06 -10 23:14 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen umbreon

Såg på Nintendo Everything att Miyamoto och Aonuma sagt att all som var med i demon kanske inte kommer finnas med i spelet.. Demon var bara en 'sandlåde-version' för kunna ge exempel på vad spelet kan göra och så..

Så det färdiga spelet kanske inte kommer se ut som demon alls. What do you think?

24/06 -10 23:27 nintendogame

nintendogame

158 XP 10 inlägg

Inget kan slå gamla goda ocarina of time  :D  :D  :D

25/06 -10 00:02 Petti

Petti

7757 XP 443 inlägg

Håller med, men vad har det med det vi snackar om att göra... Försök att inte bara komma med random saker i trådar där de inte hör hemma, hade tråden hetat "The Legend Of Zelda: Ocarina Of Time" så hade det varit okej, men det gör inte den här.

umbreon skrev:
Såg på Nintendo Everything att Miyamoto och Aonuma sagt att all som var med i demon kanske inte kommer finnas med i spelet.. Demon var bara en 'sandlåde-version' för kunna ge exempel på vad spelet kan göra och så..

Så det färdiga spelet kanske inte kommer se ut som demon alls. What do you think?

Tror egentligen att det kommer vara ett liknande område i spelet, alla fiender och så är inte på samma ställe, men samma sorts miljö och så kommer nog med i spelet skulle jag tro.

Have no fear - Rebellion is here

25/06 -10 02:45 ShadowKid

ShadowKid

5117 XP 304 inlägg

En sak jag skulle vilja ha i spelet är valmöjligheten att få hålla skölden i höger och svärdet med vänster arm. Inte för att jag är vänsterhänt, men har själv haft problem med min högra arm på sistone (Musarm), så kan inte hålla Wii-remoten utan att få ont efter bara 5 minuters spelande. Och sen så ser det mer originellt ut när Link är vänsterhänt. =P

Boobs...
The one thing that men will stand up
for everything!

28/06 -10 00:25 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

Mm.. hörde dock under en intervju att saker som fyrkantiga lövkronor och jättesvampar kommer att förbättras :3
hoppas att svamparnas "förbättring" blir att dom försvinner x]

"Death is the beginning of immortality.."

28/06 -10 10:54 pokemaster9

pokemaster9

3946 XP 87 inlägg

nee, de är charmiga( alltså svamparna). Men träden får vara mycket bättre. Det ser också så ut på trailern. :D

If you ask really nice maybe, just maybe you´ll get a piece of me =p

28/06 -10 12:27 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

Jag tycker att svamparna får det att se ut som en alice i underlandet-liknande barnsaga >.>
trädkronorna ser sköna ut som dom är tycker jag^.^

"Death is the beginning of immortality.."

28/06 -10 12:35 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nintendoguy

blablabla skrev:
Jag tycker att svamparna får det att se ut som en alice i underlandet-liknande barnsaga >.>
trädkronorna ser sköna ut som dom är tycker jag^.^

Jag kommer inte ihog vilka Tredkronor?

Men svamparna förstör spelet annars!

28/06 -10 16:37 Master_98

Master_98

1259 XP 42 inlägg

Jag gillade inte hur mörkt TP var, och med den grafiken med WW stilen fungerar det inte riktigt.
Det skulle nog gå bättre med OOT / MM stilen, inte super mega ultra epic glad eller super mega ultra epic ledsen.

28/06 -10 17:39 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Jag hade och har fortfarande inget emot träden. Tyckte lövkronorna passade med stilen dem försökte få fram.
Kan se lite kantigt ut kanske. Men ändå.

Sen hoppas jag för övrigt att "världen ovanför" som Link kommer ifrån. "Sky Loft" hette det va?
Hur som hellst. Jag hoppas att det stället inte bara är en HUB värld. Utan ett helt annat ställe, så att man har två olika världar att utforska. Det skulle vara nice :3

:::: DDD
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

28/06 -10 18:18 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

Personligen gillar jag det inte alls. Hade mycket hellre velat se ett steg från TP in i nutid istället för något helt annat som inte kommer med något särskilt (hittils). :/ Känns lite Zelda fanboyigt när folk älskar det så.. Men det är som jag ser det. :P

Want some chocolate?


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar