Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Illuminati

13/12 -10 11:57 jek

jek

3756 XP 182 inlägg

RazerGameMas skrev:
jek skrev:
RazerGameMas skrev:
jek skrev:
RazerGameMas skrev:
Kebab..

stick


Palla inte vara seriös i sådant här bullshit..

OnT vad ska jag sticka dig med? En kniv?

Du är bullshit dra


Dra? Du är van att ge andra order va? Tur att någon har egen vilja och inte lyssnar på hundar. Hundar bruka lyda. Aldrig haft en hund eller?

nä men du köpte säkert än när du köpte en 100tums 3D Tv och massa Xbox tillbehör för 500 000 000 du ljuger så du tror dig själv om du inte tänker diskutera så stick!

...isjgfiajigjaeighjiaehjiaehjiepjhpeiohjopejgweio

13/12 -10 12:01 RazerGameMas

RazerGameMas

131 XP 63 inlägg

jek skrev:
RazerGameMas skrev:
jek skrev:
RazerGameMas skrev:
jek skrev:
RazerGameMas skrev:
Kebab..

stick


Palla inte vara seriös i sådant här bullshit..

OnT vad ska jag sticka dig med? En kniv?

Du är bullshit dra


Dra? Du är van att ge andra order va? Tur att någon har egen vilja och inte lyssnar på hundar. Hundar bruka lyda. Aldrig haft en hund eller?

nä men du köpte säkert än när du köpte en 100tums 3D Tv och massa Xbox tillbehör för 500 000 000 du ljuger så du tror dig själv om du inte tänker diskutera så stick!


Va? 100 tums 3D tv? Ska jag har köpt det? Du måste ta mig för någon annan.. Har bara en 24 Tums Samsung som fungera perfekt :)

Edit: Bildskärm

xXxProGamerGuy
for gamers. by gamers.™

13/12 -10 13:25 Noizyy

Noizyy

596 XP 70 inlägg

jek skrev:
Noizyy skrev:
jek skrev:
Hur dog DSM,DSx eller något?


Juste. DMX och en till kille sitter inne på livstid. Det vill säga han kommer aldrig ut för ett brott han aldrig gjorde.

Han sitter inne på livstid helt oskyldigt. Detta hände när han snackade skit om Illuminati. Han är rappare han också. Detta hände han och en till.

för vad sitter han inne?


Ingen aning.

13/12 -10 13:27 Noizyy

Noizyy

596 XP 70 inlägg

RazerGameMas skrev:
Kebab..


Men dra åt helvete om du inte tänker diskutera om detta. Vad gör du här då? Tvinga mig inte kontakta moderator för onödiga inlägg, och väx upp. Bråkar med en som är väldigt mycket yngre än dig.

13/12 -10 14:54 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

Noizyy skrev:
Paulinho skrev:
Noizyy skrev:
Paulinho skrev:
Noizyy skrev:
Paulinho skrev:
Noizyy skrev:
PAULINHO: Eminem kommer dö snart. Dör han snart, då menar jag inom månader eller år, då är det säkerligen Illuminati. Dom dödar alla som snackar om dom genom musik, då menar jag snackar skit.

Så du menar att det är en omöjlighet att han knarkar ner sig eller blir skjuten av ett psykfall? Det är inte särskilt stor chans att femhundra år gamla vetenskapsmän kommer och dödar honom...


Nej, exakt. Det kommer inga vetenskapsmän från 1500-talet och dödar honom. O sen ifall det nu kommer ett psykfall, så finns chansen att han har blivit betald.

Ifall han knarkar ner sig, då vet vi att det var HAN och inte Illuminati eller? Tänk.

Om det inte kommer vetenskapsmän från 1500-talet, så är det alltså inte Illuminati som dödar honom, och alltså så har han eller någon som inte lyder under 1500-tals vetenskapsmän dödat honom.

Så psykfall måste bli betalda för att mörda? Annars så är det fysiskt omöjligt?

Så du menar att det måste vara 1500-tals vetenskapsmän som dödar honom, och inte han?
Tänk, för du verkar inte göra det.


1: Hur kan du veta det? Jag kan bevisa genom olika grejer men du kan inte motbevisa med någonting. Så 1-0 till mig. Som jag sa, Illuminati är bara ett ytligt namn dom använder. Det kan hända att det inte är ens har med dom vetenskapsmännen från 15oo talet. Jag vet inte. Men säkerligen bara för att folk ska säga som du gör. Eftersom hela världen vet att dom försvann eller vad dom gjorde. Så kanske använder dom namnet Illuminati så när folk snackar om dom ska ingen tro. För då säger dom att de var 1500 talets vetenskapsmän. Jag vet inte. Men dom försöker hålla sig hemliga med sitt liv.


2: Nej. Trodde du själv visste det. Det är det inte. Men jag säger att det är mest troligt. Tror inte att ett psykfall kan döda en av världens kändaste artister så lätt. Men däremot kan Dom.

3. Nej. Under 1500-talet låg medellivslängden på drygt 54 år. Så att 500 år gamla människor dödar honom stämmer inte direkt.

Tänk, för du verkar inte göra det ;)

Önskar man hade en facepalm smiley, det skulle du definitvit förtjäna.

1. Du har inte lagt fram några bevis hittils.
2. Här är bevis: http://en.wikipedia.org/wiki/Illuminati
3. Hur vet du att det är bara ett ytligt namn de använder? Har du kontakt med någon i Illuminati?
4. Så det är mest troligt att Psykfall blir betalda för att mörda? Så att i fler av 50 % av alla mord i världen där mördaren inte känt offret så är mördaren betald? Nja...
5. Eftersom Illuminati skapades runt den tiden så skulle de behöva vara runt 500 år för att kunna mörda någon.


Men hur vet du att dom INTE existerar? Om du inte kan motbevisa något så hållkäften och sitt ner. Det du kommer med ''bevis'' det är något som hände för 500 år sen. Men du kan inte bevisa att Illuminati INTE är aktiva idag, medans JAG kommer med olika grejer som LEDER till att att dom faktist existerar.

Asså det är så tydligt egentligen, dom som är MED i Illuminati eller har en knytning då dom gör musik. Dom kan bevisa, och det har dom gjort. Men sen är det upp till dig att ändra din inställning som du satt på NEJ.

Jag känner jätte många som har varit med i Illuminati eller är med. Det gör du också minsann.

Jag vet att de inte existerar för att:
1. Oseriös och korkad tanke.
2. Inga bevis.
3. ???
4. Profit

Men...

DET STÅR JU FÖR I HELVETE I ARTIKELN NÄR ILLUMINATI GRUNDADES OCH AVSLUTADES! LÄS! LÄS!

Dessutom har du hittils inte lagt fram ett enda bevis, varför inte? Just det, du har inga.

Wut? Du kan väl lägga fram det så att man fattar istället för att trycka på random tangenter...


:|

Nej, jag känner inga femhundra år gamla vetenskapsmän...

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

13/12 -10 14:57 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

crazy_frog92 skrev:
ni måste öppna era ögon det finns en hel del saker på youtube och google, det är bara att fördjupa sig i det så kommer man finna massa saker. här har ni lite länkar som är lite bevis.

http://www.youtube.com/watch?v=0KG_DoPdAmk = snoop förklarar hur han gick över till illuminati, djävulen ska symbolisera illuminati

http://www.youtube.com/watch?v=aM1CkXxwf0Y&a... rapparen mynista blir erbjuden pengar och kändisskap i utbyte mot hans stjäl

aa jag orkar inte skriva mer nu men det finns hur mycket bevis som helst på nätet det är bara att researcha folk!

Snoop kanske rappade om något som inte hänt honom?

http://www.youtube.com/watch?v=6bTXOJ...

Här, Eminem sjunger om hur han dödar folk, tror du att han gör det på riktigt?

Allt rappare rappar om behöver inte vara sant eller något som hänt dem.

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

13/12 -10 14:59 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

crazy_frog92 skrev:
här är 2 låtar om illuminati också

http://www.youtube.com/watch?v=ZnhjNzlJzPg


http://www.youtube.com/watch?v=iIKOalvEKfQ


Har du tänkt på en sak?

ILLUMINATI NÄMNS INTE I NÅGON AV SÅNGERNA!

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

13/12 -10 15:01 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

crazy_frog92 skrev:
här är också bevis på att illuminati finns inom sveriges musikbransch

http://www.youtube.com/watch?v=P_LKDM_I5Ok

När det gjordes kopplingar om nazisterna så slutade jag kolla...

Noll bevis and counting...

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

13/12 -10 16:05 SBTK

SBTK

9589 XP 1058 inlägg

Noizyy skrev:
jek skrev:
Noizyy skrev:
jek skrev:
Hur dog DSM,DSx eller något?


Juste. DMX och en till kille sitter inne på livstid. Det vill säga han kommer aldrig ut för ett brott han aldrig gjorde.

Han sitter inne på livstid helt oskyldigt. Detta hände när han snackade skit om Illuminati. Han är rappare han också. Detta hände han och en till.

för vad sitter han inne?


Ingen aning.


DMX sitter fan inte i fängelse, sluta hitta på. Eller hitta en källa du kan lita på. Han har suttit i fängelse för att han misshandlade sina hundar men han släpptes.

From green to red our days pass by
Waiting for a sign to tell us why
Are we dancing all alone?

13/12 -10 20:15 Noizyy

Noizyy

596 XP 70 inlägg

SBTK skrev:
Noizyy skrev:
jek skrev:
Noizyy skrev:
jek skrev:
Hur dog DSM,DSx eller något?


Juste. DMX och en till kille sitter inne på livstid. Det vill säga han kommer aldrig ut för ett brott han aldrig gjorde.

Han sitter inne på livstid helt oskyldigt. Detta hände när han snackade skit om Illuminati. Han är rappare han också. Detta hände han och en till.

för vad sitter han inne?


Ingen aning.


DMX sitter fan inte i fängelse, sluta hitta på. Eller hitta en källa du kan lita på. Han har suttit i fängelse för att han misshandlade sina hundar men han släpptes.



Eller nej, inte livstid. Sorry, det var bara visst en som gjorde det. Men denna texten fann jag.

July 27, 2010, DMX turned himself in to Los Angeles Metropolitan Court for a reckless driving charge he received in 2002, and was sent to Jail for 90 days.[37][38] On November 19, 2010 DMX was again arrested in Maricopa County, Arizona for allegedly violating his parole by using drugs.[39]

Läs det sista.

14/12 -10 18:16 niwn

niwn

12277 XP 596 inlägg

Först och främst refirerar jag till Plawts inlägg Noizyy. 666 är inte djävulens tal, de är 999. 666 är bestens tal (:

Dessutom så skulle "thank you satan" lika väl låta som "thank you SAINT" faktiskt. Och sen måste man spola de bakåt i ett SPECIELLT program?

Så du menar att Illuminati la in de där i hans tal, för att kunna skapa obalans i diskussioner igenom att om man spelar hans röst baklänges i ett SPECIELLT pogram så ska de låta som thank you satan? Alltså, kom igen.


Och i låtarna från artister så bevisar de ingeting, de kan vara texter från dom själv, som dom skriver av egna erfarenheter. Och de kan ju dessutom vara folk som skrivit texten åt dom, så texterna är om Illuminati, till artisterna för att hinta om att dom är medlem där...?

Sex, Drugs & Rock N Roll
Other shit will kill my soul

14/12 -10 20:13 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

crazy_frog92 skrev:
här är också bevis på att illuminati finns inom sveriges musikbransch

http://www.youtube.com/watch?v=P_LKDM_I5Ok

HAHAHAH! Vilken bullshit! Snälla, länka inte fler hemmagjorda propagandaklipp.

7 år på fuska.nu

14/12 -10 20:41 Noizyy

Noizyy

596 XP 70 inlägg

niwn skrev:
Först och främst refirerar jag till Plawts inlägg Noizyy. 666 är inte djävulens tal, de är 999. 666 är bestens tal (:

Dessutom så skulle "thank you satan" lika väl låta som "thank you SAINT" faktiskt. Och sen måste man spola de bakåt i ett SPECIELLT program?

Så du menar att Illuminati la in de där i hans tal, för att kunna skapa obalans i diskussioner igenom att om man spelar hans röst baklänges i ett SPECIELLT pogram så ska de låta som thank you satan? Alltså, kom igen.


Och i låtarna från artister så bevisar de ingeting, de kan vara texter från dom själv, som dom skriver av egna erfarenheter. Och de kan ju dessutom vara folk som skrivit texten åt dom, så texterna är om Illuminati, till artisterna för att hinta om att dom är medlem där...?


VAD NI TAR ORD FRÅN KOMMENTARERNA PÅ YOUTUBEKLIPPET HAHAHAAHAHHA!

- Jag pallar inte debattera om detta just nu. Har flera prov nu i skolan innan jullovet och måste koncentrera mig på annat. I will return. Kan lika gärna säga att vi börjar från en annan vinkel när jag kommer tillbaks. Har spårat ur lite nu ser jag.

Det är upp till er själva att tro. Jag visar er grejer som leder till en annan grej som leder till en annan grej som leder till bevis på att Illuminati finns, exempl. Men det är upp till er också.

14/12 -10 21:04 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

Noizyy skrev:
niwn skrev:
Först och främst refirerar jag till Plawts inlägg Noizyy. 666 är inte djävulens tal, de är 999. 666 är bestens tal (:

Dessutom så skulle "thank you satan" lika väl låta som "thank you SAINT" faktiskt. Och sen måste man spola de bakåt i ett SPECIELLT program?

Så du menar att Illuminati la in de där i hans tal, för att kunna skapa obalans i diskussioner igenom att om man spelar hans röst baklänges i ett SPECIELLT pogram så ska de låta som thank you satan? Alltså, kom igen.


Och i låtarna från artister så bevisar de ingeting, de kan vara texter från dom själv, som dom skriver av egna erfarenheter. Och de kan ju dessutom vara folk som skrivit texten åt dom, så texterna är om Illuminati, till artisterna för att hinta om att dom är medlem där...?


VAD NI TAR ORD FRÅN KOMMENTARERNA PÅ YOUTUBEKLIPPET HAHAHAAHAHHA!

- Jag pallar inte debattera om detta just nu. Har flera prov nu i skolan innan jullovet och måste koncentrera mig på annat. I will return. Kan lika gärna säga att vi börjar från en annan vinkel när jag kommer tillbaks. Har spårat ur lite nu ser jag.

Det är upp till er själva att tro. Jag visar er grejer som leder till en annan grej som leder till en annan grej som leder till bevis på att Illuminati finns, exempl. Men det är upp till er också.

1. Och? Eftersom det faktiskt är ganska bra frågot som du aldrig svarar på så är det väl bra att vi tar med dem? Eller hur?

2. Varför ska vi börja från en annan vinkel? Det har inte alls spårat ur, eftersom du inte har skaffat några bevis som debatten inte kommit någon vart.

3. Varför intala dig själv hela tiden att du har bevis? Du har inte lagd fram ett enda troligt bevis!

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

14/12 -10 21:41 niwn

niwn

12277 XP 596 inlägg


VAD NI TAR ORD FRÅN KOMMENTARERNA PÅ YOUTUBEKLIPPET HAHAHAAHAHHA!



Najs, de såg jag inte ens, de var mor min som stod på sidan av mig och nämnde de till mig.

Och öh, de spelar ju ingen roll om de är kommentarer från klippet, de kan likaväl vara saint som satan.



- Jag pallar inte debattera om detta just nu. Har flera prov nu i skolan innan jullovet och måste koncentrera mig på annat. I will return. Kan lika gärna säga att vi börjar från en annan vinkel när jag kommer tillbaks. Har spårat ur lite nu ser jag.


Eh näe, de har inte spårat ur något, de är bara du som inte svarar på de vi skriver utan länkar yttligare till någon youtube-video som du anser är bevis för att de ska finnas en maktordning som styr världen utan at vi vet om de (:


Du ber oss ställa frågor så du kan besvara dem, men de gör du inte, utan du fortsätter bara ditt fanatiska snack och läser uppenbarligen inte ens vad vi skriver, och även om du gör de så svarar du inte på de.



3. Varför intala dig själv hela tiden att du har bevis? Du har inte lagd fram ett enda troligt bevis


http://www.youtube.com/watch?v=XtPgr94VYA4

Sex, Drugs & Rock N Roll
Other shit will kill my soul


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar