Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Bus idag som vanlig när man e "Bored"

Svara
05/04 -10 02:13 Skulliz

Skulliz

3234 XP 172 inlägg

Bine skrev:
När jag hade teknik i skolan, så skulle vi hålla på med en äggklocka. Och när letionen nästan var slut, stälde jag den på 5 minuter. Så när alla hade gåt och det bara var läraren kvar, pep det i klassrumet!

Ps. Jag är 11 år!


HAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHA fränt.

06/04 -10 17:14 Rasse502

Rasse502

1230 XP 37 inlägg

Roblox skrev:
Det bästa jag har gjort är nog att göra shutdown -s -t på skolans nätverk.


Bara roligt och förstör ingenting :D

gjorde det på en emos dator och skrev "You got an Anti Emo Virus because you are EMO please stop be emo or we will shut your computer down."

Jag vill vara ledig bara sitta brevid.
Inte göra nånting alls. Bara göra nånting nice!
Mario Theft Yoshi welcomes you to Youtube.

12/10 -10 18:39 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

UnlimitedDri skrev:
Samma här. Kallar du det bus? Grabben när du kommer upp i min ålder så kanske du kommer veta vad bus innebär..

Vi anklagades nästan för en mordbrand och vi eldade upp alla soffor i min skolas uppehållsrum. Smällde 4 airshots i uppehållsrummet och kastade en hemmagjord rökbomb.. ? Lite åt det hållet ska det gå. Ingen har blivit anklagad för det, men rektorn har pratat med oss för dom trodde väl att det var vi också..

Det där är gangsterfasoner som inte hör hemma ens i ryska maffians hemligaste tillhåll. Sjukt barnsligt att elda upp annans egendom.
Är du stolt över att vara kriminell? Det verkar så.

7 år på fuska.nu

04/11 -10 23:23 DOMINO_2142

DOMINO_2142

73 XP 2 inlägg

UnlimitedDri skrev:
Samma här. Kallar du det bus? Grabben när du kommer upp i min ålder så kanske du kommer veta vad bus innebär..

Vi anklagades nästan för en mordbrand och vi eldade upp alla soffor i min skolas uppehållsrum. Smällde 4 airshots i uppehållsrummet och kastade en hemmagjord rökbomb.. ? Lite åt det hållet ska det gå. Ingen har blivit anklagad för det, men rektorn har pratat med oss för dom trodde väl att det var vi också..

Det där är inte bus det är vandalism. En elev tog sig friheten att elda ner våran matsal på 90-talet, blev en dyr affär 1,5 miljoner kr i skadestånd. (ps. Fett töntigt att göra rökbomb stinkbomb är ju coolare!)

Utomjordingarna tänker använda vårt DNA till att
få fram ett genetiskt vapen till att slutligen
kunna utrota oss.

06/11 -10 20:12 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

UnlimitedDri skrev:
Samma här. Kallar du det bus? Grabben när du kommer upp i min ålder så kanske du kommer veta vad bus innebär..

Vi anklagades nästan för en mordbrand och vi eldade upp alla soffor i min skolas uppehållsrum. Smällde 4 airshots i uppehållsrummet och kastade en hemmagjord rökbomb.. ? Lite åt det hållet ska det gå. Ingen har blivit anklagad för det, men rektorn har pratat med oss för dom trodde väl att det var vi också..


Hej, du är  Patetisk. Ursäkta alla andra, för otrevligt beteende, men sånt här gör mig bara så jävla arg. Folk som du som gör allt för att anses coola, folk som får respekt, för att förstöra och sabotera för oss hederliga elever som vill kunna gå i skolan utan brandrök och bråk.

SKÄMS!

*

10/11 -10 15:19 kentan

kentan

1706 XP 85 inlägg

SHAME ON YOU!!!!

A penis has a sad live. His hair is a mess ,his
family is nuts, his neighbour an asshole,his best
friend is an pussy and his owner beats him

07/01 -11 01:35 kasper333

kasper333

2211 XP 62 inlägg

Jag fick en kille i samma klass att gå till tandläkaren genom att sms'a med min kompis mobil (killen hade inte hans nummer) jag skrev att han skulle till tandläkaren och att han hade fått sms'et av Britt-Marie Gustafson (påhittat namn)

Senare den dagen sa jag till honom att han hade dålig andedräkt och då svarade han
-jag ska till tandläkaren imorgon (han hade sett datumet i sms'et) då frågade jag vem som hade sagt att han skulle dit. Då svarade han.
-Britt-Marie Gustafson
Jag började nästan garva som fan för han trodde att han hade mött henne förut (Hon är ju fake!!!)
nästa dag så gick han till tandläkaren och insåg att han har blivit blåst!

Jag och flera kompisar har också lurat en vikarie att en av mina kompisar var färgblind (Vi höll på med färger på bilden) hon satte sej ner och hjälpte honom och skrev upp lappar på dem olika färgerna. Så ägd! Sen när hon märkte att han inte var färgblind blev hon skitsur!  :)

Adda mig på PSN... Användarnamn: kasper331

11/01 -11 18:04 yeehaa91

yeehaa91

971 XP 88 inlägg

Eric_ skrev:
UnlimitedDri skrev:
Samma här. Kallar du det bus? Grabben när du kommer upp i min ålder så kanske du kommer veta vad bus innebär..

Vi anklagades nästan för en mordbrand och vi eldade upp alla soffor i min skolas uppehållsrum. Smällde 4 airshots i uppehållsrummet och kastade en hemmagjord rökbomb.. ? Lite åt det hållet ska det gå. Ingen har blivit anklagad för det, men rektorn har pratat med oss för dom trodde väl att det var vi också..


Hej, du är  Patetisk. Ursäkta alla andra, för otrevligt beteende, men sånt här gör mig bara så jävla arg. Folk som du som gör allt för att anses coola, folk som får respekt, för att förstöra och sabotera för oss hederliga elever som vill kunna gå i skolan utan brandrök och bråk.

SKÄMS!



Håller med. SKÄMS!

Signatur. Detta är en liten hälsning som kommer
dyka upp under dina foruminlägg och meddelande.
Denna säger hej =P

12/01 -11 23:50 babbe

babbe

1596 XP 17 inlägg

jag säger bara raketer.

[url=http://profile.xfire.com/babbeandersson]Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek[/url]

18/05 -11 11:10 MurderBeauty

MurderBeauty

87 XP 76 inlägg

Lämna UnlimitedDri i fred och håll er till ämnet i stället.
Det där låt inte så bra, det håller jag med om. Men vi skiter i det nu, han har redan fått en utskällning, och det räcker.

Korkad och blond har inget med varandra att göra


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar