Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Klantigt/Misstag

02/11 -10 22:59 mariobros1

mariobros1

19720 XP 857 inlägg

Hmmm....
Jag tror det var i SoulSilver då jag råkade få Raikou att bli burned, sedan sparade jag därefter.....x'O!!
Jag blev så illa tvungen att använda Master ball.

The stone that sits on the very top of the mountain's mighty face, does it think it's more important than the rocks that form the base?

02/11 -10 23:40 mariobros1

mariobros1

19720 XP 857 inlägg

.....Woops!
Det var Raikou, blandar alltid ihop dem två...xD

The stone that sits on the very top of the mountain's mighty face, does it think it's more important than the rocks that form the base?

03/11 -10 23:28 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nintendo_DSV

Jag kom på en till grej som jag gjorde ;) Jag hade precis köpt Sapphire och skulle fång rayquasa. Jag hade ingen master ball så jag sparade framför han och försökte fånga han. Men sen så ville min lillasyster pröva spelet (det kunde ju bara sluta på ett sätt, men jag litade på henne iaf). Jag sa åt henne att hon kunde låta rayquasa fainta alla mina pokémon eller tvärtom. När hon var klar så gav hon mig spelet och jag ville spela direkt. Så jag satte på spelet och såg att jag stog på övervåningen i pokécentret. Så hon har alltså gått till pokécentret och pratat med en av dom på tjejerna där uppe och sparat (hon säger ju åt en att spara).

Det var första gången jag spelade ett spel på Gameboy men jag visste hur svårt det var att få rayquasa. Jag var helt rasande men jag bestämde mig ändå för att börja om. Jag hade typ fem pokémon i lvl 80 och en Swampert i lvl 95 och säkert 250 speltimmar. (jag var tio och min lillasyster var 7).

Så jag säger bara en sak:

LÅNA ALDRIG UT DITT SPEL TILL DIN LILLASYRRA ELLER DIN LILLEBROR OM DU INTE ÄR HELT SÄKER PÅ ATT HAN/HON INTE KOMMER ATT SABBA DIN FIL!

04/11 -10 10:56 mariobros1

mariobros1

19720 XP 857 inlägg

metagross skrev:
mariobros1 skrev:
.....Woops!
Det var Raikou, blandar alltid ihop dem två...xD


Hur kan man det!? De är helt olika nästan inga likheter...


Frågar du mig finns det många likheter mellan dem, men nu kan du tänka på att jag inte tänker likadant som dig.
Jag ser likheter, inte du, mitt problem, inte ditt. Fattar du?

The stone that sits on the very top of the mountain's mighty face, does it think it's more important than the rocks that form the base?

04/11 -10 12:55 i_pwn

i_pwn

88 XP 7 inlägg

metagross skrev:
Eld pokemon kan inte bli burn...


um Raikou är inte eld :P

04/11 -10 19:46 Hiti_Gamer

Hiti_Gamer

773 XP 43 inlägg

Dödade Azelf, Uxie och Mesprit och sparade

(Varför gjorde jag det?)

Love the games, love Nintendo and love Mojang to.
Mineclub Server är under arbete...vill DU Veta ip? Gå med i Mineclub!

04/11 -10 19:49 Hiti_Gamer

Hiti_Gamer

773 XP 43 inlägg

mariobros1 skrev:
.....Woops!
Det var Raikou, blandar alltid ihop dem två...xD


Det är inte lätt att blanda ihop Entei och Raikou!

Love the games, love Nintendo and love Mojang to.
Mineclub Server är under arbete...vill DU Veta ip? Gå med i Mineclub!

05/11 -10 12:37 emma_dockan

emma_dockan

3585 XP 1370 inlägg

Hiti_Gamer skrev:
mariobros1 skrev:
.....Woops!
Det var Raikou, blandar alltid ihop dem två...xD


Det är inte lätt att blanda ihop Entei och Raikou!


ALLA kan göra fel? Man skriver ibland utan att tänka sig för.

~ Aye!

05/11 -10 19:15 mariobros1

mariobros1

19720 XP 857 inlägg

emma_dockan skrev:
Hiti_Gamer skrev:
mariobros1 skrev:
.....Woops!
Det var Raikou, blandar alltid ihop dem två...xD


Det är inte lätt att blanda ihop Entei och Raikou!


ALLA kan göra fel? Man skriver ibland utan att tänka sig för.


Det är ju mänskligt! x)

The stone that sits on the very top of the mountain's mighty face, does it think it's more important than the rocks that form the base?

06/11 -10 00:44 ShinyLucario

ShinyLucario

4670 XP 687 inlägg

Hiti_Gamer skrev:
mariobros1 skrev:
.....Woops!
Det var Raikou, blandar alltid ihop dem två...xD


Det är inte lätt att blanda ihop Entei och Raikou!

metagross sa ju det

3DS Friend Code: 5198 - 2459 - 7859
Wii nummer: 5138 - 6559 - 2130 - 5087
Om ni addat mig - berätta via PM.

22/12 -10 17:10 oskarh01

oskarh01

831 XP 85 inlägg

miran97 skrev:
Uhh... Detta är inget jag är stolt över och säga, men, men... När jag skulle försöka att fånga Zaptos vid Power Plant på HeartGold så skulle jag trycka på Item's men råkade trycka på Run... Och sen så råkade jag spara av en konstig anledning. Och sen som emma_dockan säger så har även jag en tendens att bara använda Poké Balls... Beror väl på att man ser bara dem i vanliga fall och man tycker att dem andra är inte rätta bollar.


jag har en tendens att bara använda pokeballs
vilkert är bra eftersom dom bollarna är grymma(jag fångade lugia med max hp med en pokeball

om du gillar pokemon B/W/Platinum och vill ha en pokemon skicka ett pm med:4 attacker,abilty,pokemon,level,held item m.m OBS:kan ej fixa stats

22/12 -10 18:45 ShinyLucario

ShinyLucario

4670 XP 687 inlägg

oskarh01 skrev:
vilkert är bra eftersom dom bollarna är grymma(jag fångade lugia med max hp med en pokeball

Hur får du pokéballs till att de är grymma, greatball är bättre ultraball mycket bättre.

Lugia med fullt hp är bara tur        

3DS Friend Code: 5198 - 2459 - 7859
Wii nummer: 5138 - 6559 - 2130 - 5087
Om ni addat mig - berätta via PM.

02/01 -11 13:55 svintosigne

svintosigne

1297 XP 311 inlägg

Jag tog och klarade 4 gym i pokemon soul silver ett av dem var pewter city och där fick jag rain bow wing och åkte deräkt till di ho - oh var sen råkade jag döda han och hade inte sparat på hella spel omgången så jag fick göra om allt men nu har jag klarat spelet

V4 <3
Wow<3

02/01 -11 14:42 DaveDeBrave

DaveDeBrave

1896 XP 329 inlägg

när jag var liten använde jag masterball på lance´s aerodactyl    kommer inte ihåg om jag sparade efteråt eler inte...men det gör det väl automatiskt nör man klarar ligan? det var på gamla pokemon guld btw.

Humanity being the biggest flaw
Like an inverted King Midas
We turn everything we touch to shit

03/01 -11 19:16 Entei2000

Entei2000

31 XP 2 inlägg

jag råkade trycka på master ball på en hondour och sparade


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar