Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



vilken karaktär skulle du helst ha viljat ha i brawl

14/01 -10 21:47 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

Petti skrev:
Japp! Vi skall ha massor med third parties med! Nintendo skall inte få ha en egen serie där deras karaktärer slåss! Egentligen så borde de ta bort alla Nintendo karaktärer! För det finns ju 3 spel som har med Nintendo karaktärer och Nintendo är för bäbisar så därför är det orättvist mot alla andra om Nintendo är med i nästa. Visst att grund iden till Super Smash var att Nintendo karaktärer slåss mot varandra, men Mario i ett fighting spel? Till och med min nyfödde kusin skrattar åt det, de borde bara ha med tekken karaktärer i nästa också, för det är barnsligt med en annorlunda fighting serie.

Det är rätt kul att leka guitarheron xD

Jaja, inga thirdparties, de sabbar stämmningen.


Det är det som är speielt med SSBB. Inga tråkiga Tekken ,DOA karaktärer.! Det kommer förstöra SSB helt. Men andra Third partys som Sonic,Banjo kazooie (Är det TP längre O.o?)

14/01 -10 22:39 SuperJOCKE

SuperJOCKE

9095 XP 648 inlägg

louie skrev:
mina önskade karaktärer:

koopa troopa
boo
bowser jr
birdo
waluigi
king k rool
krystal
black shadow

Jag ser tre kanske fyra som går i den listan. Och det är Krystal (som jag personligen vill ha) King K. Rool, Bowser Jr. och kanske Birdo. Men definitivt Krystal.

I'm the Master Gamer. Think you can win?
I draw my power from my inner hollow.
~ Blessing in Disguise - Hey there, kitten.

15/01 -10 16:51 METTALEX

METTALEX

3561 XP 113 inlägg

Krystal var en av dom populäraste karaktärerna som röstades på inför brawl,Men wolf kanske förtjänade det mer eftersom han är liksom en "Main fiende" i Starfox.
Bowser junior skulle vara skoj med =)

Btw,kul att veta, alla karaktärer som inte är med i Subspace emmisary (Jigglypuff,Toonlink,Wolf) var karaktärer som lades till sist i spelet.Det finns en mapp för mewtwo på brawl disken,men pga tidsbrist så lades Jigglypuff till istället och dom hade inte riktigt tid att göra helt unika movesets för Toonlink och wolf ;)

15/01 -10 16:56 Petti

Petti

7757 XP 443 inlägg

Dumma tyskar som inte ger Nintendo tillräckligt med tid med spelen!

Have no fear - Rebellion is here

15/01 -10 17:05 METTALEX

METTALEX

3561 XP 113 inlägg

Haha jo, Tycker hellre man ska arbeta klart med ett spel och släppa det senare än tvärtom.

15/01 -10 20:35 dkr

dkr

1307 XP 30 inlägg

METTALEX skrev:
Haha jo, Tycker hellre man ska arbeta klart med ett spel och släppa det senare än tvärtom.


Exakt, jag är ledsen att behöva säga det, men Brawl är bara inte "helt" eller "färdigt". Det borde ha kommit fler till än typ 12 fler karaktärer också...

Lite konstigt formulerat kanske...

Brawl är bäst
Så är det bara
Yohohoho...!

15/01 -10 23:06 METTALEX

METTALEX

3561 XP 113 inlägg

Jo förstår vad du menar,Det har hittats 7 extra mappar för karaktärer på brawl disken,men dom lade inte in de pga tidsbrist som jag sa >_>

15/01 -10 23:09 SuperJOCKE

SuperJOCKE

9095 XP 648 inlägg

Det finns data för Dr. Mario med. Och Dixie Kong. Det är vad jag har hört iaf. Det var några till men kommer inte ihåg vilka.

Men dom borde ha lagt mer tid på det ändå. Kom igen, jag väntade hellre i två-tre månader till för att få mer karaktärer än få det så tidigt som möjligt.

Men att Mewtwo skulle gå före Mewtwo låter idiotiskt. Jigglypuff är ju unik medans dom redan hade Lucario. Fast iofs så är det ju bara en attack som är lika.

Nu blev jag lite besviken.

I'm the Master Gamer. Think you can win?
I draw my power from my inner hollow.
~ Blessing in Disguise - Hey there, kitten.

15/01 -10 23:20 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

Jag tycker att dom borde släppa DLC's... Character pack DLC så man kan köpa till sig karaktärer man vill ha. Men Wii är långt bak om man gemför med 360 eller ps3..

15/01 -10 23:56 SuperJOCKE

SuperJOCKE

9095 XP 648 inlägg

Långt bak? Du menar: Inte byggt för sånt. Än. Kan komma en update.

I'm the Master Gamer. Think you can win?
I draw my power from my inner hollow.
~ Blessing in Disguise - Hey there, kitten.

16/01 -10 13:55 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

Tror inte det. DLC görs från början när spelet skapas, då det då ligger tomma mappar med plats för nya koder att skrivas in på skivan. När DLCn skaffas så skickas nya koder till dom mapparna för att lägga in nya föremål/karaktärer t.ex. Brawl har inga tomma mappar, bara fulla eller halvklara. Det Nintendo skulle kunna göra är att modifiera nuvarande karaktärer, eller göra klart Mewtwos, Dr. marios, Plusle & Minums mappar med flera, inte lägga till helt nya.

"Death is the beginning of immortality.."

16/01 -10 16:03 SuperJOCKE

SuperJOCKE

9095 XP 648 inlägg

Ja, dom borde ju kunna göra nåt åt dom halvfärdiga grejerna.

Dixie Kong, Mewtwo, Dr. Mario, Roy, Toon Zelda/Sheik (borde vara Tetra) och ev. Pra & Mai.

I'm the Master Gamer. Think you can win?
I draw my power from my inner hollow.
~ Blessing in Disguise - Hey there, kitten.

16/01 -10 19:51 METTALEX

METTALEX

3561 XP 113 inlägg

Jo precis =) Dom 7 halvfärdiga grejerna borde dom göra klart,Det vill säga:

- Mewtwo
- Roy
- Dr. Mario
- Dixie Kong
- Plusle & Minun
- Toon Zelda
- Toon Sheik (kanske var tetra som du sa superjocke)

Skulle vara riktigt nice om man kunde få DLC till brawl ^^

Btw,det går faktiskt rumors om att det kommer släppas DLC när brawl firar 2 år i Japan,fast det är okänt om det är sant eller inte ;) MAn får alltid hoppas!

16/01 -10 20:23 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

Är nästan säker på att det inte händer, men kan som sagt hoppas.

Man tycker att dom borde ha skapat DLC iaf, eller iallafall små character expansions att köpa i affärer eller nåt med en ny karaktär, bana och låt eller nåt =P

EDIT: http://boards.ign.com/super_smash_bro...
Postat den tredje januari i år... inte för att jag tror på den, och länken till gonintendo visar wizard of Oz, menmen x]


EDIT 2:
Svar från Nintendo i fråga om SSBB DLCn:
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Notera att det står "There is currently no announcement". xO

"Death is the beginning of immortality.."

16/01 -10 21:37 METTALEX

METTALEX

3561 XP 113 inlägg

Dom tog ner nyheten om DLC från Gonintendo 1 timme efter att den kom upp,det är därför jag tror att den kan vara sann ;)

Just nu visar Gonintendo länken wizard of Oz bara för att artikeln inte finns där längre helt enkelt =P


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar