Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Transferfönstret

13/01 -10 21:45 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

Liverpool har värvat Maxi Rodrigues. Kommer knappast att vända Liverpools dåliga spel. Onödigt också, Liverpool har flera yttrar: Riera, Bena, Kuyt, Babel och El zhar. De behöver knappast ännu fler. Maxi kommer förmodligen att bänka Kuyt, vilket jag säger meh, åt. Kuyt är visserligen ingen Ronaldinho men nu när Johnson är sämre än Berbatov i defensiven så behövs det en kämpe som Kuyt som springer upp och ner som en duracellkanin.

Och bopy, Pandev spelade jävligt bra i den senaste matchen med Inter, som om han har spelat med Inter hela tiden. Han är väl förmodligen ersättare till Sneijder som tyvärr ofta är skadad.

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

14/01 -10 00:38 AngelOfGames

AngelOfGames

15785 XP 112 inlägg

Liverpool har så jag ser två ytter. Riera och Babel där Babel är sämst. Riera är duktig och Maxi kommer vara bra för Liverpool. Kuyt lär väl spela mer anfallare nu när Torres blir skadad igen. Eller någon av dom på vänsterkanten helt enkelt.

AngelOfGames, medlem, fuska.nu

14/01 -10 14:42 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

När alla är friska så har liverpool fyra yttrar, dock när Gerrard är skadad så hoppar Bena in där och när Torres är skadad så hoppar Kuyt in där.

Beträffande Babel så är det nästan Benitez fel att han stannar i sin utveckling, dock så är han den ojämnaste spelaren jag vet, ena matchen är han en av världens bäste, i nästa så platsar han inte i division 2. Tack vare att Benitez inte litar på honom så måste han pröva grejer som han inte kan, dessutom får han spela på sin dåligaste kant hela tiden, den vänstra.

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

14/01 -10 16:54 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

På högern så blir det lättare att komma förbi, även om Babel själv inte förstår det än.

Liverpool verkar vara ute efter Chamakh, undrar var de pengarna skulle komme ifrån.

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

14/01 -10 18:28 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

Så du jämför Babel med Robinho, Ronaldinho Kaka och Henry?

Kaka spelade förut till höger medan Ronaldo spelade till vänster, nu spelar dock Kaka i mitten. Balotelli är långt ifrån en yttermittfältare, Young spelade förra säsongen till höger, då var han mycket bättre än vad han är nu. Giovinco och Menez spelar i mitten, Bena klarar att spela till höger. Marchisiso brukar spela i mitten, Perotti kan spela på båda kanterna, förresten så kan du fråga aog om Modric. Men det finns spelare som bara klarar att spela på vänsterkanten.

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

14/01 -10 21:39 bopy1

bopy1

3048 XP 9 inlägg

Paulinho skrev:
Så du jämför Babel med Robinho, Ronaldinho Kaka och Henry?




HAHA!!!!!!! Babel skulle inte platsa i många topplag. Just yttrar finns det gott om och där är babel ganska chanslös.

Jesus Navas, där har ni en underskattad ytter. Har alltid älskat honom och älskade honom ännu mer när jag såg han mot barca igår. Ett bortdömt mål felaktigt, några 70 meter ruscher där han springer ifrån alla. Han visaade också aggresivitet i försvaret. Dani Alves kanske ångrade att han gick till barcelona hoppas jag :P

Hej du glade, ta dig en spade.
Å gräv ner dig, så jag slipper se dig.
Haha

15/01 -10 10:54 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

Synd att Navas lider av sin kroniska hemlängtan, annars hade han varit med i landslaget.

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

16/01 -10 01:17 wnuxx

wnuxx

405 XP 57 inlägg

Navas är väl knappast underskattad. Mer..okänd? Fel ordval, men ni vet vad jag menar. <:

Är på bra humör, men ändå inte. Lite bakis från
igår, det blev en hel del, 5 cider, 1 annan
alkohol dryck + någon god men konstig likör.

23/01 -10 16:16 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

Nistelrooy klar för HSV. Kommer kanske bli bättre för Berg, nu har han inte lika mycket press på sig.

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

30/01 -10 18:46 Jawan

Jawan

541 XP 53 inlägg

Nu är Robinho utlånad resten av säsongen till sin gamla klubb Santos.

Jag tycker det var lite korkat av Mancini eftersom att han är en duktig spelare, men denna säsong har han inte vart så himla bra. Undrar om han hittar tillbaks till en bra form efter säsongen.

EMINEM

31/01 -10 10:23 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

Smart tycker jag, det är onödigt att ha en bänkspelare med såpass stor lön. För Robinho däremot, så förstör han sin karriär.

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

28/03 -10 00:20 Pimpfreddo

Pimpfreddo

9482 XP 976 inlägg

Jawan skrev:
Campbell håller några säsonger, sedan kanske vi kan se han inom någon tränar-roll, man vet aldrig.


Cambell vill jag inte ha i Arsenal, det är tillräckligt jobbigt med Senderos och Silvestre, någon annan måste det finnas.


Det är väl inget fel med Senderos och Silvestre?
De är riktigt bra om man får lite speltid, och även lite mer självförtroende, så är det riktigt duktiga försvarsspelare.


Senderos spelar väl numera i Milan, eller har jag fel?

28/03 -10 10:50 Falcon_power

Falcon_power

4663 XP 44 inlägg

pimpfreddo skrev:
Jawan skrev:
Campbell håller några säsonger, sedan kanske vi kan se han inom någon tränar-roll, man vet aldrig.


Cambell vill jag inte ha i Arsenal, det är tillräckligt jobbigt med Senderos och Silvestre, någon annan måste det finnas.


Det är väl inget fel med Senderos och Silvestre?
De är riktigt bra om man får lite speltid, och även lite mer självförtroende, så är det riktigt duktiga försvarsspelare.


Senderos spelar väl numera i Milan, eller har jag fel?


Du har helt rätt !

28/03 -10 11:05 Jawan

Jawan

541 XP 53 inlägg

Okej Silvestre kanske suger...
Senderos har väl flyttat från Milan har sett han i något PL lag tror jag.

EMINEM

28/03 -10 11:13 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

Jawan skrev:
Okej Silvestre kanske suger...
Senderos har väl flyttat från Milan har sett han i något PL lag tror jag.

Har du inte spelat FIFA 10?

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar