Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Vem ska bort?

23/12 -09 19:00 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

Jo, men Pit har ju alltid varit en unge i Kid Icarus, så att göra hoom vuxen eller så skulle vara som att ta med Paper Link eller nåt ånt, att skapa en karaktär som inte finns =S

"Death is the beginning of immortality.."

24/12 -09 16:29 METTALEX

METTALEX

3561 XP 113 inlägg

Han pratar inget i Kid icarus så jag tycker ändå man kan göra hans röst lite.....mindre skrikig iallafall :P

26/12 -09 17:54 QUARESMA88

QUARESMA88

623 XP 13 inlägg

VA!!!!!!!!!!!!!!!!!  Sonic och snake ska bort.Och Jigglypuff kan dra åt ja hon suger.


och ingen har äns repat upp Yoisy (stavning) han ska också bort

HAHAHAHAHAHAHAHAHA !!!
Fattar du att det va kul ?!
HAHAHAHAHAHAHAHAHA !!!

26/12 -09 20:10 louie

louie

2020 XP 491 inlägg

Jiggs ska bort. Hon är bara en onödig pokémon som jag verkligen undrar vad hon gör i ssb. Det kunde lika gärna ha varit marowak, onix, arbok eller någon annan "mindre populär" pokémon. Jigglypuff ska ersättas mot en bättre pokémon.

tjavagörs

26/12 -09 23:05 METTALEX

METTALEX

3561 XP 113 inlägg

Håller med dig Louie.

som jag sa kom Jigglypuff kom bara med i originalet för att hon var den mest Populära pokemonen i Japan.
Och hon var ju populär pga animen enbart :p

Nån annan borde ta platsen nu.

27/12 -09 16:27 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

Hur i Svordom borttagen kan man önska bort någon? Specielt Snake och sonic? Kom igen!Jigglipuff hadde inte gjort något men snake och sonic?

Dom borde lägga till en hel del karaktärer.

27/12 -09 16:50 METTALEX

METTALEX

3561 XP 113 inlägg

Dom som vill ha bort snake och sonic anser att dom ska bort för dom inte är nintendo.

03/01 -10 22:00 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Volbla

Jigglypuff är sämst, ta bort.
King Dedede suger, byt ut mot en annan tungviktare.
Snake är bara jobbig, byt ut honom med.
Sen tycker jag att Petey Piranha/Toad/Toadette ska in i Brawl, det hade varit fett.

Eller möjligen en mer modern form av Mr. Game & Watch

03/01 -10 22:38 dkr

dkr

1307 XP 30 inlägg

METTALEX skrev:
Dom som vill ha bort snake och sonic anser att dom ska bort för dom inte är nintendo.


Sonic är SKITDÅLIG i ssbb, så jag anser att han ska bort bara för att han är så dålig. Har inte med nintendo att göra.
Snake stannar! Han äger!

Förresten, bort med Jigglypuff!

Brawl är bäst
Så är det bara
Yohohoho...!

03/01 -10 23:07 Petti

Petti

7757 XP 443 inlägg

Önskar bara bort Sonic och Snake, för att de inte har nåt att göra i ett Nintendo spel! Bryr mig inte om Pokermon så mycket, så de kan ta bort några av dem om det öppnar rum för nya karaktärer.

Have no fear - Rebellion is here

04/01 -10 23:45 louie

louie

2020 XP 491 inlägg

Så länge karaktärerna är bra så spelar det ingen roll om dom har med nintendo att göra eller inte. Skulle gärna vilja ha flera från sega, som tails, knuckles och shadow.

Fast alla gillar sin egen karaktär, och skulle den karaktären som man gillar försvinna så skulle man bli lite arg samtidigt när några andra tyckte att det var bra, så det är helt omöjligt att önska bort någon. Plocka in några andra istället:

Koopa troopa
tails
knuckles
shadow
megaman
krystal
roy
toad
birdo

tjavagörs

05/01 -10 11:47 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

Visst, sen lägger vi till Sonic som alternativ spelare i Super Mario galaxy 2, preis som Luigi var i ettan. Sen tar vi och stoppar in Mega Man som Samus sidekick i metroid: Other M... blir väldigt kul med fler karaktärer :>

"Death is the beginning of immortality.."

05/01 -10 13:11 louie

louie

2020 XP 491 inlägg

Nejnej, menar inte så på dom spelen. Jag menade smash. Anledningen till varför jag vill ha mer sega karaktärer är för att jag kan se framför mig hur bra moveset dom kommer ha. :D

tjavagörs

05/01 -10 15:44 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

Ja, Sonic skulle ju kunna flyga i SMG2? det vore häftigt -_-
Tycker det är exakt samma sak.

"Death is the beginning of immortality.."

05/01 -10 17:50 louie

louie

2020 XP 491 inlägg

Tyck det du

tjavagörs


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar