Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Bus idag som vanlig när man e "Bored"

Svara
16/12 -09 16:44 Rasse502

Rasse502

1230 XP 37 inlägg

okej en kille som skulle snacka i aulan jag bytte ut orden "lite grann" på hans papper så det stog "Välkommana pilla Skolan vi har samlats för att prata om en apa" konstigt nog behöver han starkare glasögon eftersom han har redan ett par och kan inte se att jag ändrat hela aulan flabbade



Jag vill vara ledig bara sitta brevid.
Inte göra nånting alls. Bara göra nånting nice!
Mario Theft Yoshi welcomes you to Youtube.

16/12 -09 20:42 Rasse502

Rasse502

1230 XP 37 inlägg

menar det lolz

Jag vill vara ledig bara sitta brevid.
Inte göra nånting alls. Bara göra nånting nice!
Mario Theft Yoshi welcomes you to Youtube.

17/12 -09 07:22 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

Banditiskt. :(

Want some chocolate?

31/01 -10 21:58 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Samma här. Kallar du det bus? Grabben när du kommer upp i min ålder så kanske du kommer veta vad bus innebär..

Vi anklagades nästan för en mordbrand och vi eldade upp alla soffor i min skolas uppehållsrum. Smällde 4 airshots i uppehållsrummet och kastade en hemmagjord rökbomb.. ? Lite åt det hållet ska det gå. Ingen har blivit anklagad för det, men rektorn har pratat med oss för dom trodde väl att det var vi också..

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

31/01 -10 23:15 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

UnlimitedDri skrev:
Samma här. Kallar du det bus? Grabben när du kommer upp i min ålder så kanske du kommer veta vad bus innebär..

Vi anklagades nästan för en mordbrand och vi eldade upp alla soffor i min skolas uppehållsrum. Smällde 4 airshots i uppehållsrummet och kastade en hemmagjord rökbomb.. ? Lite åt det hållet ska det gå. Ingen har blivit anklagad för det, men rektorn har pratat med oss för dom trodde väl att det var vi också..

Det där är inte bus, det är bara idiotiskt.

Have I ever told you the definition of insanity?

01/02 -10 00:07 poontuusss

poontuusss

4769 XP 489 inlägg

UnlimitedDri skrev:
Samma här. Kallar du det bus? Grabben när du kommer upp i min ålder så kanske du kommer veta vad bus innebär..

Vi anklagades nästan för en mordbrand och vi eldade upp alla soffor i min skolas uppehållsrum. Smällde 4 airshots i uppehållsrummet och kastade en hemmagjord rökbomb.. ? Lite åt det hållet ska det gå. Ingen har blivit anklagad för det, men rektorn har pratat med oss för dom trodde väl att det var vi också..

Meningen med bus är att det skall vara kul, imo. Det du snackar om är, som danne sa, bara idiotiskt.

"Allt kommer till den som kan vänta"

01/02 -10 16:24 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Det är kul , och det dom gjorde var också idiotiskt? Försök inte motbevisa detta på något sätt.

Nytt år, nya offer..

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

01/02 -10 16:26 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Danne_00 skrev:
UnlimitedDri skrev:
Samma här. Kallar du det bus? Grabben när du kommer upp i min ålder så kanske du kommer veta vad bus innebär..

Vi anklagades nästan för en mordbrand och vi eldade upp alla soffor i min skolas uppehållsrum. Smällde 4 airshots i uppehållsrummet och kastade en hemmagjord rökbomb.. ? Lite åt det hållet ska det gå. Ingen har blivit anklagad för det, men rektorn har pratat med oss för dom trodde väl att det var vi också..

Det där är inte bus, det är bara idiotiskt.


Idiotiskt för att du inte vågar göra likadant? Right.. det är idiotiskt att få mig o bli arg.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

01/02 -10 21:56 poontuusss

poontuusss

4769 XP 489 inlägg

Varför skulle det vara idiotiskt att göra dig arg?

"Allt kommer till den som kan vänta"

02/02 -10 17:00 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

Det hade varit bättre om ni alla blivit polisanmälda och fått böta så hade ni iallafall lärt er något

I am ripper....slasher....gouger.
I am the theeth in the darkness.
The talons in the night.
Mine is strength...and lust...and power!

04/02 -10 16:03 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Nonzi skrev:
Det hade varit bättre om ni alla blivit polisanmälda och fått böta så hade ni iallafall lärt er något


Nej, skulle fortsatt.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

04/02 -10 16:06 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

poontuusss skrev:
Varför skulle det vara idiotiskt att göra dig arg?


Det vill du inte veeta .

Som jag sa tidigare: Nytt år innebär nya offer.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

04/02 -10 20:52 poontuusss

poontuusss

4769 XP 489 inlägg

UnlimitedDri skrev:
poontuusss skrev:
Varför skulle det vara idiotiskt att göra dig arg?


Det vill du inte veeta .

Som jag sa tidigare: Nytt år innebär nya offer.

Försöker du skrämma mig? Du lyckas i sådana fall inte speciellt vidare.

"Allt kommer till den som kan vänta"

05/02 -10 13:18 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Nej.

Klart jag inte gör. Lätt att snacka när man inte känner personen väl.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

07/02 -10 15:16 Knewt

Knewt

11417 XP 453 inlägg

Förolämpningar och liknande borttaget. Försök att hålla diskussionen på en mogen nivå, tack.

07/02 -10 15:38 niwn

niwn

12277 XP 596 inlägg

UnlimitedDri skrev:
Danne_00 skrev:
UnlimitedDri skrev:
Samma här. Kallar du det bus? Grabben när du kommer upp i min ålder så kanske du kommer veta vad bus innebär..

Vi anklagades nästan för en mordbrand och vi eldade upp alla soffor i min skolas uppehållsrum. Smällde 4 airshots i uppehållsrummet och kastade en hemmagjord rökbomb.. ? Lite åt det hållet ska det gå. Ingen har blivit anklagad för det, men rektorn har pratat med oss för dom trodde väl att det var vi också..

Det där är inte bus, det är bara idiotiskt.


Idiotiskt för att du inte vågar göra likadant? Right.. det är idiotiskt att få mig o bli arg.


AHAHAHAHAHAHAH


Jag antar att du får respekten för att vandalisera i din skola? Att alla ser upp till dig och din Einstein liknande ideer om att bränna soffor och kasta rökbombar, hell yeah vilken respekt du måste få.

Patetiska snorungar (förlåt för att ja halkar in på en förolämpning eller två) som tror att ni vinner något på att göra de, du förstör snarare för skolan lika mycket som för dig själv. Exakt får du ut av de? Pyroman? Nått fel måste de ju vara eftersom du helt klart tycker om de.

Nytt år nya offer va? Gör mig gärna till ett av dina offer, jag vill se vad du gör då du blir arg, du och ditt lilla psycho-gäng har säkert alla medel att göra mitt liv surt, go on :)

Din mamma måste tappat dig med huvudet före i golvet då du var liten, en eller ett flertal gånger.

Sex, Drugs & Rock N Roll
Other shit will kill my soul


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar