Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



värt att köpa det?

Svara
15/04 -10 16:06 MWussow

MWussow

1228 XP 17 inlägg

Jag kommer nog köpa det.

Hårdrock/Metal

06/05 -10 14:23 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Vad kul för dig :D

Wii U PS4 XBone PC

06/05 -10 17:16 louie

louie

2020 XP 491 inlägg

det ser så barnsligt ut D:

tjavagörs

06/05 -10 21:40 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

louie skrev:
det ser så barnsligt ut D:

Vad menar du med barnsligt? Att det är djur som lever och starka och fina färger? Inget barnsligt alls. Det är som ett friare och roligare sims spel. Sims är väl inte riktigt vad man kallar barnsligt. Finns tusentals barnsligare spel än Animal crossing.

Wii U PS4 XBone PC

07/05 -10 15:32 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

Både håller med och inte. Ser barnsligt ut gör det, och är faktist barnsligt på vissa grunder. Dock är det aldeless för komplicerat för barn. Dom skulle bara få ångest och inte förstå vart dom fastnat eftersom att inget händer, och dom skulle inte fatta när man ska skriva in saker etc xP

Det jag gillar mest med spelet är halloween iaf^^
på tal om det.. mtx, kört med han som skulle fixa halloween-dräktshacket än? xD

"Death is the beginning of immortality.."

07/05 -10 20:04 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

blablabla skrev:
Både håller med och inte. Ser barnsligt ut gör det, och är faktist barnsligt på vissa grunder. Dock är det aldeless för komplicerat för barn. Dom skulle bara få ångest och inte förstå vart dom fastnat eftersom att inget händer, och dom skulle inte fatta när man ska skriva in saker etc xP

Det jag gillar mest med spelet är halloween iaf^^
på tal om det.. mtx, kört med han som skulle fixa halloween-dräktshacket än? xD

blablabla.. Du måste förstå att spelet är vad man gör det till. Du gillar nog mest halloween eftersom att man måste springa ifrån sina grannar för att då gör man ialf någonting. Spelet går verkligen inte ut på det. Om du vill göra något och om du vill att något ska hända så får du göra det! Te.x fiska på tid osv.. Det finns sjukt mycket saker att göra. Spelet ser förövrigt inte så mycket mer barnsligt ut än alla andra wii spel..

Och ja det har jag men han har inte hackat sin stad på typ en månad men jag ska fråga om dräkten igen.. Han har nog glömt bort det x)

Wii U PS4 XBone PC

30/03 -11 00:13 AltGirl

AltGirl

62 XP 17 inlägg

Jag är lite kluven till om jag ska köpa det eller om jag helt enkelt ska köpa det till GC och spela det på mitt wii.

Jag älskade verkligen AC till GC. Jag var som trollbunden av det och kunde spela flera timmar. Dock tillhörde det min pojkvän och han tyckte inte direkt om att jag satt flera timmar där. Jag gick om honom med hässteg iaf, och fick till slut min staty på torget.

Älskade att fiska vid olika tillfällen och se vad jag fick. Eller att fånga fjärilar och insekter.
Men mest av allt älskade jag att dekorera mitt hus, allt nytt som fanns hela tiden.
Det enda tråkiga var att behöva vänta på att det skulle bli nästa dag så fler grejer kom ;)

Vad är skillnaden på infångandet av insekter/fiskar/övrigt på GC och Wii?
Hur är det med att prata med folk i sin by? Ger de fortfarande en uppdrag ibland att lämna det där till den osv?
Och gör man fortfarande uppdrag åt Nook?

21/04 -11 14:38 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

AltGirl skrev:
Jag är lite kluven till om jag ska köpa det eller om jag helt enkelt ska köpa det till GC och spela det på mitt wii.

Jag älskade verkligen AC till GC. Jag var som trollbunden av det och kunde spela flera timmar. Dock tillhörde det min pojkvän och han tyckte inte direkt om att jag satt flera timmar där. Jag gick om honom med hässteg iaf, och fick till slut min staty på torget.

Älskade att fiska vid olika tillfällen och se vad jag fick. Eller att fånga fjärilar och insekter.
Men mest av allt älskade jag att dekorera mitt hus, allt nytt som fanns hela tiden.
Det enda tråkiga var att behöva vänta på att det skulle bli nästa dag så fler grejer kom ;)

Vad är skillnaden på infångandet av insekter/fiskar/övrigt på GC och Wii?
Hur är det med att prata med folk i sin by? Ger de fortfarande en uppdrag ibland att lämna det där till den osv?
Och gör man fortfarande uppdrag åt Nook?

Man gör fortfarande start uppdragen hos Nook
Man får fortfarande uppgifter av sina grannar
Det finns fler insekter och fiskar

Wii versionen är en aning bättre enligt mig eftersom att man har mycket större frihet att designa sin stad, din karaktär kläder osv.. Man kan ju också spela via internet. Man får mer för pengarna helt enkelt skulle man väl kunna säga! Spelet har inte ändrats så värst jätte mycket sedan GC fast det finns några fina uppdateringar här och där som gör Wii spelet till en vinnare. Fast vissa saker är lite bättre på GC fast Wii vinner endå tycker jag! (:

Wii U PS4 XBone PC

17/05 -11 21:43 AltGirl

AltGirl

62 XP 17 inlägg

MartinMilk skrev:
AltGirl skrev:
Jag är lite kluven till om jag ska köpa det eller om jag helt enkelt ska köpa det till GC och spela det på mitt wii.

Jag älskade verkligen AC till GC. Jag var som trollbunden av det och kunde spela flera timmar. Dock tillhörde det min pojkvän och han tyckte inte direkt om att jag satt flera timmar där. Jag gick om honom med hässteg iaf, och fick till slut min staty på torget.

Älskade att fiska vid olika tillfällen och se vad jag fick. Eller att fånga fjärilar och insekter.
Men mest av allt älskade jag att dekorera mitt hus, allt nytt som fanns hela tiden.
Det enda tråkiga var att behöva vänta på att det skulle bli nästa dag så fler grejer kom ;)

Vad är skillnaden på infångandet av insekter/fiskar/övrigt på GC och Wii?
Hur är det med att prata med folk i sin by? Ger de fortfarande en uppdrag ibland att lämna det där till den osv?
Och gör man fortfarande uppdrag åt Nook?

Man gör fortfarande start uppdragen hos Nook
Man får fortfarande uppgifter av sina grannar
Det finns fler insekter och fiskar

Wii versionen är en aning bättre enligt mig eftersom att man har mycket större frihet att designa sin stad, din karaktär kläder osv.. Man kan ju också spela via internet. Man får mer för pengarna helt enkelt skulle man väl kunna säga! Spelet har inte ändrats så värst jätte mycket sedan GC fast det finns några fina uppdateringar här och där som gör Wii spelet till en vinnare. Fast vissa saker är lite bättre på GC fast Wii vinner endå tycker jag! (:


Jag har köpt det nu, hittade det begagnat :)
Fett värt :D
Har redan byggt större hus 2 ggr :)

Min kod är 4040 6722 8394 om någon vill lägga till mig :)

19/06 -11 16:08 AltGirl

AltGirl

62 XP 17 inlägg

Finns en gilla sida på facebook nu för alla svenska fans av Animal Crossing! Bjud in era vänner!

Animal Crossing Sweden heter den.

25/07 -11 06:47 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Laurence02

Köp det!


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar