Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Ett bra argument för att köpa ps3

Svara
03/09 -09 22:36 antonfusk

antonfusk

10170 XP 616 inlägg

xbox 360 går sönder, mitt gick sönder i måndags, är ni nöjda nu eller!??  :x



Team Divinus
GT: Divinus FeroH
Best MW2 clan Sweden

03/09 -09 22:58 dabbe

dabbe

2661 XP 52 inlägg

Jaa

Jag är en snäll person...

04/09 -09 07:27 SuperKoffe

SuperKoffe

323 XP 10 inlägg

aaa

mastURCHEef's nya account (h)

(_)(_)//////////D

04/09 -09 07:41 Tekkennord

Tekkennord

1846 XP 72 inlägg

Fattar inte meningen med tråden... köp PS3 iaf.

04/09 -09 09:47 RunDown

RunDown

695 XP 14 inlägg

yes, antons xbox e sönder.. mohahahaha

04/09 -09 12:18 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen sparris

Haha FAn va gött... du som snackat så mkt skit om ps3 och så går ditt kära xbox360 sönder.. bra kvalité på den plast skiten:P

04/09 -09 14:49 antonfusk

antonfusk

10170 XP 616 inlägg

RunDown skrev:
yes, antons xbox e sönder.. mohahahaha


kan  vi två typ ignorera varandra, plz för jag hatar folk som kallar sig bra när de kör med fusk...


techno: var inte ironisk.. Det är sönder och kommer ta högst tre veckor efter att de hämtat xboxet på typ onsdag...

Men hade ett gammalt xbox så vad ska jag förvänta mig, det är faktiskt så att lika xbox går sönder som ps3, fact!!1

Team Divinus
GT: Divinus FeroH
Best MW2 clan Sweden

04/09 -09 15:20 SuperKoffe

SuperKoffe

323 XP 10 inlägg

Inte som Slim :P Iallfall, Tycker du ska köpa 360, värkar vara roligare spel, jag vet inte varför jag sålde mitt men orkar inte köpa om de ^^ Princip samma spel, inte så många exclusives som intreserar mig, kanske några :D

mastURCHEef's nya account (h)

(_)(_)//////////D

04/09 -09 16:53 RunDown

RunDown

695 XP 14 inlägg

antonfusk skrev:
RunDown skrev:
yes, antons xbox e sönder.. mohahahaha


kan  vi två typ ignorera varandra, plz för jag hatar folk som kallar sig bra när de kör med fusk...

Jaså, kör jag med fusk? Vad kör jag med för fusk då?


techno: var inte ironisk.. Det är sönder och kommer ta högst tre veckor efter att de hämtat xboxet på typ onsdag...

Men hade ett gammalt xbox så vad ska jag förvänta mig, det är faktiskt så att lika xbox går sönder som ps3, fact!!1

04/09 -09 17:26 antonfusk

antonfusk

10170 XP 616 inlägg

Du representerar din klan och säger att ni är beast på public, undrar hur det går till, att cirka 70 procent utav klanmedlemarna kör med moddad kontroll och det är inte direkt svårt att vara bra på public , bara man är ett gäng spelare så..

Team Divinus
GT: Divinus FeroH
Best MW2 clan Sweden

04/09 -09 18:03 mr_tul

mr_tul

2763 XP 258 inlägg

ha ha ha :D    :D    :D

Kingdom Hearts Rules

04/09 -09 18:05 RunDown

RunDown

695 XP 14 inlägg

antonfusk skrev:
Du representerar din klan och säger att ni är beast på public, undrar hur det går till, att cirka 70 procent utav klanmedlemarna kör med moddad kontroll och det är inte direkt svårt att vara bra på public , bara man är ett gäng spelare så..


vette fan hur du får 3 pers till 70% i ett lag med 13 st.
och det är inte svårt att vara bra på public. skulle vilja se dig köra mot DL3, B37 mm.

04/09 -09 20:55 antonfusk

antonfusk

10170 XP 616 inlägg

Kör inte mot B37, jag kör med de.

Team Divinus
GT: Divinus FeroH
Best MW2 clan Sweden

04/09 -09 21:34 andiders

andiders

2407 XP 220 inlägg

vissa här e lite roliga "haha köpa plastboxen".... ja har haft 360 ett bra tag å de har aldrig pajat... stör mej lite på alla ps3 fanboys som påstår att ps3 e så mycke bättre när dom hade sagt samma sak om 360 om dom haft de istället... ändå så e enda argumentet om att ps3 skulle va bättre bara för att den har bluray vilket man kan modda sin 360 med... tycker de e ganska onödigt att skriva att nån e bäst då båda i princip har samma grafik kort etc... dom e har princip exakt samma prestanda gällande allt... men men... få se vad för dumma argument som kommer upp nu...

AntiModerator
AntiAntiModerator
dubbelmoralisk, optimistisk pessimist

04/09 -09 22:02 antonfusk

antonfusk

10170 XP 616 inlägg

andiders skrev:
vissa här e lite roliga "haha köpa plastboxen".... ja har haft 360 ett bra tag å de har aldrig pajat... stör mej lite på alla ps3 fanboys som påstår att ps3 e så mycke bättre när dom hade sagt samma sak om 360 om dom haft de istället... ändå så e enda argumentet om att ps3 skulle va bättre bara för att den har bluray vilket man kan modda sin 360 med... tycker de e ganska onödigt att skriva att nån e bäst då båda i princip har samma grafik kort etc... dom e har princip exakt samma prestanda gällande allt... men men... få se vad för dumma argument som kommer upp nu...


Där har du ganska mycket fel gällande prestanda men... ps3 har mer prestanda men är dyrare och utvecklare har kommit lika långt på ps3 som på xbox 360 så skillnaderna är minimala. Tyvärr, men när konsolerna ligger på topp så vet vi inte vilken konsol som kommer har bäst spel. och nya konsoler komma säkerligen vara ute då.

Team Divinus
GT: Divinus FeroH
Best MW2 clan Sweden

04/09 -09 22:15 RunDown

RunDown

695 XP 14 inlägg

antonfusk skrev:
Kör inte mot B37, jag kör med de.


Haha. Du kör med dom, för att Hunk är med dom.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar