Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



ska man låta SPOILER leva eller ska man döda honom?

Svara
10/04 -09 21:35 1Ale1

1Ale1

90 XP 3 inlägg

Finlaendaren skrev:
Är det inte lite konstigt att tjejer spelar GTA IV? Jag menar... det är ju inte precis ett feminint spel? Jag ser kvinnliga GTA spelare som farliga    som en halvkusin som är tjej som plågat mig på alla möjliga sätt.

Hallå!, om du ska snacka om "kvinliga GTA-spelare" så ska du starta en egen tråd om du inte håller dig till ämnet!

10/04 -09 22:19 gokufan

gokufan

577 XP 13 inlägg

det var tre som över levde niko och 2 andra

har du. har vad
det beror på vem
du frågar

30/04 -09 23:21 Finlaendaren

Finlaendaren

1245 XP 38 inlägg

1Ale1 skrev:
Finlaendaren skrev:
Är det inte lite konstigt att tjejer spelar GTA IV? Jag menar... det är ju inte precis ett feminint spel? Jag ser kvinnliga GTA spelare som farliga    som en halvkusin som är tjej som plågat mig på alla möjliga sätt.

Hallå!, om du ska snacka om "kvinliga GTA-spelare" så ska du starta en egen tråd om du inte håller dig till ämnet!

Joo men jag ville bara påpeka det, verkar inte som det finns nått mer att diskutera om man ska döda Darko eller inte, bara som man själv tycker, har väl med samvetet och sånt att göra, tror inte det inverkar på nått senare i spelet.

Jag vet bäst för att jag är bäst, enkelt.
Red Dead Redemption 2010 FTW!
Psn: crazycat690

06/05 -09 15:10 Namer

Namer

244 XP 15 inlägg

URK!!!!!

Grand
Theft
Auto

24/12 -09 19:30 1Ale1

1Ale1

90 XP 3 inlägg

Playerboy skrev:
sparris skrev:
Playerboy skrev:
Fbk_bajen skrev:
du ska döda darko om du låter han leva så kommer Roman att dö på sitt bröllop om du dödar darko så kommer en kvinna bli dödad. så Kill Darko :D



Nej, darko dödar inte Roman. Jag lät darko leva, inget hände. Men det spelar roll om man väljer ''Deal'' eller ''Revenge'' med Dimitri. Om du väljer Revenge så dör Kate på Roman's bröllop. Om du väljer Deal så dör Roman på sitt bröllop.

aa det är fan ett helvete:) kate dog ju:( blev skitledsen:'(



Aa, min syrra grät 

Omgg haahahah xD

04/01 -10 01:11 Fake

Fake

100 XP 12 inlägg

Jag torterar honom.
Nä ja bara skoja, ja låter honom leva.

Ett Tre Tre Sju
.1...3....3....7
Min signatur pwnar ;o

04/01 -10 01:24 gokufan

gokufan

577 XP 13 inlägg

Fake skrev:
Jag torterar honom.
Nä ja bara skoja, ja låter honom leva.

tortera honom e ju det man ska göra dra ett skott i benen med en hagla sen sparka på honom

har du. har vad
det beror på vem
du frågar

12/04 -11 00:27 ja125

ja125

326 XP 32 inlägg

Döda han det händer inget beroende på vad du gör :)

En sann gentleman är någon som vet hur man spelar säckpipa, men låter bli.

17/07 -11 23:25 warbringer

warbringer

522 XP 75 inlägg

Men en fråga Kate är väl syster till han som är ledaren till det stora bankrånet?

If You Kill A Buffalo You Truly Must Be A "Buffalo Soldier"

            Join The Buffalo Soldiers!
                Meet Uncle Sam!


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar