Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



ska man låta SPOILER leva eller ska man döda honom?

Svara
18/07 -08 15:13 gamezor

gamezor

11 XP 1 inlägg

jag vill gärna veta om man ska döda eller om man ska låta honom leva :) jag behöver hjälp med det här så snabbt som möjligt! tack :D

18/07 -08 15:54 Gangsta_D

Gangsta_D

856 XP 8 inlägg

Inte säker på vad dom andra på sidan tycker men du kanske skulle satt en spoilervarning på den här tråden.

Gangsta_D is back ninjas
PSN: D_Dragster
Wassup my ninjas

20/07 -08 12:34 sebbe50

sebbe50

2570 XP 5 inlägg

Gangsta_D skrev:
Inte säker på vad dom andra på sidan tycker men du kanske skulle satt en spoilervarning på den här tråden.

Spoiler Varning?? :-o

24/07 -08 12:08 d0gg3

d0gg3

446 XP 4 inlägg

sebbe50 skrev:
Gangsta_D skrev:
Inte säker på vad dom andra på sidan tycker men du kanske skulle satt en spoilervarning på den här tråden.

Spoiler Varning?? :-o

Spoilervarning är när nån berättar vad som händer längre fram i spelet, o d sitter säkert folk som inte vill veta än, och inte har klarat ut spelet, d e som att gå på Bio och sen sitta o berätta för alla vad som händer. df bör man sätta en spoilervarning på sånna här grejjer.

A Passion for Ps3 .. Is a Passion for Life!~
Sn1perdude @ PSN
'<(^.^)>'

26/07 -08 19:25 nicklas1015

nicklas1015

802 XP 2 inlägg

man ska döda X playboy,om du dödar dwayne,så får du typ 50.000 $ och så förlorar du kontakten med playboy,men om du dödar playboy,får du inga pengar men du får ett sk** snyggt save house,så döda playboy,savinghuset finns ganska långt "upp" på andra staden :D  Kill Playboy!

29/09 -08 17:13 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Fbk_bajen

du ska döda darko om du låter han leva så kommer Roman att dö på sitt bröllop om du dödar darko så kommer en kvinna bli dödad. så Kill Darko :D

29/09 -08 20:06 Gangsta_D

Gangsta_D

856 XP 8 inlägg

Fbk_bajen skrev:
du ska döda darko om du låter han leva så kommer Roman att dö på sitt bröllop om du dödar darko så kommer en kvinna bli dödad. så Kill Darko :D


Det är väl Dimitri inte Darko?

Gangsta_D is back ninjas
PSN: D_Dragster
Wassup my ninjas

30/09 -08 16:57 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Fbk_bajen

Juste oops Sry men jag dödade darko iallafall jag dödade dimitri också   :D

09/11 -08 13:53 meriton85

meriton85

175 XP 5 inlägg

det finns en uppdrag där man ska gör en deal eller revenge om du tar deal kommer dimitri att döda roman men om du gör revenge så dödar du dimitri på en båt.men om du gör revenge kommer jimmy pegorino att döda din flickvän.
:D  :-?

hejhå hejhå vi hatar aik

10/11 -08 18:21 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Fbk_bajen

men asså det finns ju många andra tjejer så jag tog Revenge :D

07/03 -09 09:49 Pimpfreddo

Pimpfreddo

9482 XP 976 inlägg

Jag brukar bara stå och skjuta honom tills amunationen tar slut, nä jag bara skojade. Jag dödar honom, han har ju inget gäng som skulle kunna döda någon jag känner, men jag dödar honom för säkerhets skull.

07/03 -09 11:14 Playerboy

Playerboy

933 XP 111 inlägg

Fbk_bajen skrev:
du ska döda darko om du låter han leva så kommer Roman att dö på sitt bröllop om du dödar darko så kommer en kvinna bli dödad. så Kill Darko :D



Nej, darko dödar inte Roman. Jag lät darko leva, inget hände. Men det spelar roll om man väljer ''Deal'' eller ''Revenge'' med Dimitri. Om du väljer Revenge så dör Kate på Roman's bröllop. Om du väljer Deal så dör Roman på sitt bröllop.

Det här tog dig 2 sekunder att läsa,
haha nu tog jag ytterligare 2 sekunder av ditt liv

07/03 -09 15:00 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen sparris

Playerboy skrev:
Fbk_bajen skrev:
du ska döda darko om du låter han leva så kommer Roman att dö på sitt bröllop om du dödar darko så kommer en kvinna bli dödad. så Kill Darko :D



Nej, darko dödar inte Roman. Jag lät darko leva, inget hände. Men det spelar roll om man väljer ''Deal'' eller ''Revenge'' med Dimitri. Om du väljer Revenge så dör Kate på Roman's bröllop. Om du väljer Deal så dör Roman på sitt bröllop.

aa det är fan ett helvete:) kate dog ju:( blev skitledsen:'(

14/03 -09 09:15 gogo

gogo

2857 XP 52 inlägg

Jag dödade darko och dimtri. Om du läser en av dem speltester som finns i gta 4 ps3 denna sajt så har typ en skrivit att det var en förädare som gjorde så alla dog utom två niko och darko då måste ju darko vara förädaren så jag dödade honom. Dimitri hatade jag med så jag dödade honom också på det första revenge uppdraget.   :D

14/03 -09 16:46 Playerboy

Playerboy

933 XP 111 inlägg

sparris skrev:
Playerboy skrev:
Fbk_bajen skrev:
du ska döda darko om du låter han leva så kommer Roman att dö på sitt bröllop om du dödar darko så kommer en kvinna bli dödad. så Kill Darko :D



Nej, darko dödar inte Roman. Jag lät darko leva, inget hände. Men det spelar roll om man väljer ''Deal'' eller ''Revenge'' med Dimitri. Om du väljer Revenge så dör Kate på Roman's bröllop. Om du väljer Deal så dör Roman på sitt bröllop.

aa det är fan ett helvete:) kate dog ju:( blev skitledsen:'(



Aa, min syrra grät 

Det här tog dig 2 sekunder att läsa,
haha nu tog jag ytterligare 2 sekunder av ditt liv

10/04 -09 20:55 Finlaendaren

Finlaendaren

1245 XP 38 inlägg

Är det inte lite konstigt att tjejer spelar GTA IV? Jag menar... det är ju inte precis ett feminint spel? Jag ser kvinnliga GTA spelare som farliga    som en halvkusin som är tjej som plågat mig på alla möjliga sätt.

Jag vet bäst för att jag är bäst, enkelt.
Red Dead Redemption 2010 FTW!
Psn: crazycat690


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar