Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Vad tycker ni om Disney Channel?

04/01 -09 22:46 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

SNUTEN93 skrev:
Det enda som jag fortfarande kollar på där är Rasten. xD

Wii U PS4 XBone PC

06/01 -09 01:56 amelia

amelia

8042 XP 93 inlägg

Nowadays är Disney Channel och överhuvudtaget Disney sämst! Deras nya serier suger värkligen, Brandy och herr morris. Men snälla.
Och de visar ingenting nytt häller, bara gammla grejer. Och nu hatar jag typ Musse, kalle och all de där idioterna, inget nytt om dem längre. De enda nya de är med i är la det kommande Kingdom Hearts spelen för de är la med i Birth by sleep och det andra till DS eller?
Men däremot tycker jag om deras nyare lång filmer.
Fast några av deras kemdier som Zack & Cody är rätt bra, fast inte om de är dubbade! Alla disney filmer och sånt som är otecknade och är dubbade på svenska är sämst! Rösterna passar inte till karaktärerna eller något sånt, och det ser inte ut riktigt som att den personen pratar häller för den delan. LKänns mer som de bara tagit bort det engelska rösterna och sedan bara pratat utan någon känsla alls.
DÖD ÅT DISNEY!

HURRA FÖR VÄXTHUSEFFEKTEN! GASA PÅ ORDENTLIGT I
SOMMAR!!!!!!!!

06/01 -09 02:03 sdac

sdac

6286 XP 499 inlägg

Tittar endast på Disney Channel när flickvännen är med. =P

“If you need an example of how to live, you should not have been born.”

06/01 -09 10:00 Moldorm

Moldorm

817 XP 78 inlägg

sdac skrev:
Tittar endast på Disney Channel när flickvännen är med. =P


Gör slut.

Devil in a marketplace
Devil in your bleeding face
Fall dog bombs the moon.

06/01 -09 11:28 kronis98

kronis98

9710 XP 60 inlägg

Det är en jätte bra kanal tycker jag för jag kollar op Disney Channel varje dag.

12/01 -09 14:55 cybertronx

cybertronx

6966 XP 662 inlägg

amelia skrev:
Nowadays är Disney Channel och överhuvudtaget Disney sämst! Deras nya serier suger värkligen, Brandy och herr morris. Men snälla.
Och de visar ingenting nytt häller, bara gammla grejer. Och nu hatar jag typ Musse, kalle och all de där idioterna, inget nytt om dem längre. De enda nya de är med i är la det kommande Kingdom Hearts spelen för de är la med i Birth by sleep och det andra till DS eller?
Men däremot tycker jag om deras nyare lång filmer.
Fast några av deras kemdier som Zack & Cody är rätt bra, fast inte om de är dubbade! Alla disney filmer och sånt som är otecknade och är dubbade på svenska är sämst! Rösterna passar inte till karaktärerna eller något sånt, och det ser inte ut riktigt som att den personen pratar häller för den delan. LKänns mer som de bara tagit bort det engelska rösterna och sedan bara pratat utan någon känsla alls.
DÖD ÅT DISNEY!


Jag undrar vad som hände med Musse, Kalle och Långben. De struntade i dom och började med annat.

Disney har blivit betydligt sämre, men de kan faktiskt bjuda på något bra ibland.

Men jag håller mig till otecknade Disney shower på engelska.

cybertronx!

14/01 -09 18:49 pokelover1

pokelover1

4936 XP 694 inlägg

Jag kan kolla ibland på kvällarna, då det är bra program. Med andra ord, otecknade på engelska med text.

15/01 -09 11:39 Moldorm

Moldorm

817 XP 78 inlägg

pokelover1 skrev:
Jag kan kolla ibland på kvällarna, då det är bra program. Med andra ord, otecknade på engelska med text.


Zack & Cody är faktiskt ganska okej. Men resten är åt helvete.

Devil in a marketplace
Devil in your bleeding face
Fall dog bombs the moon.

16/01 -09 14:40 kronis98

kronis98

9710 XP 60 inlägg

Jag tycker att Disney Channeln visar bra program. Disney Channel förever!!!!!

17/01 -09 01:15 pokelover1

pokelover1

4936 XP 694 inlägg

Arwin? Han är ju skitful, och tråkig :s  Roligaste med det är ju London.

17/01 -09 08:34 Timber93

Timber93

270 XP 14 inlägg

Jag tycker att alla program förutom playhouse disney på morgnarna är helt ok.

17/01 -09 09:17 Moldorm

Moldorm

817 XP 78 inlägg

pokelover1 skrev:
Moldorm skrev:
pokelover1 skrev:
Jag kan kolla ibland på kvällarna, då det är bra program. Med andra ord, otecknade på engelska med text.


Zack & Cody är faktiskt ganska okej. Men resten är åt helvete.

inte när man har sett alla avsnitt typ 10 ggr.


Jag gör inte det heller. Jag tittar på kanaler som jag inte hatar.

Devil in a marketplace
Devil in your bleeding face
Fall dog bombs the moon.

17/01 -09 18:28 mariobros1

mariobros1

19720 XP 857 inlägg

VARFÖR TOG DOM BORT ''That's So Raven''!?
Det var det bästa programmet!!!

The stone that sits on the very top of the mountain's mighty face, does it think it's more important than the rocks that form the base?

17/01 -09 21:18 pokelover1

pokelover1

4936 XP 694 inlägg

That's so Raven har jag aldrig gillat. Vet inte riktigt varför. xD Men jag är mest irriterad på att dom dubbar alla  bra program, det är så fräckt. Kan inte DC få vara en kanal för de lite äldre, alla småbarn/barn har ju playhouse och toon disney.

17/01 -09 23:23 mr_tul

mr_tul

2763 XP 258 inlägg

Det var gättebra tills de började dubba Zach o Cody och allting. Nu är det bara så där. Kl: 8-10 är bra.

Kingdom Hearts Rules


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar