Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Vilken film såg du senast?

11/12 -09 16:36 oscis

oscis

5701 XP 501 inlägg

Snakes on a plane

R.I.P. Osama Bin Laden

11/12 -09 21:46 mr_tul

mr_tul

2763 XP 258 inlägg

ser underworld nu

Kingdom Hearts Rules

11/12 -09 23:21 Ferzo

Ferzo

1324 XP 14 inlägg

Flickan som lekte med elden

.:.:Ferzo:.:.
...:Ferzo:...

11/12 -09 23:27 RyoBakura

RyoBakura

2252 XP 479 inlägg

pfc skrev:
jag pratade med en hund som hade mer slutledningsförmåga än dig. han förstod att man kunde läsa om filmer innan man ser dem. hur kan du inte göra den kopplingen?
och att handlingen berättas av en random snubbe har jag inga större problem med, vilket jag inte heller har anspelat på. jag skrev däremot om ett par grymt ologiska saker i filmen som jag personligen tyckte var katastrofala. och nej, det är jag som tycker att filmen är patetisk, inte imdb. den styrker bara vad jag säger, även då jag själv hade gett den något lägre än 6.6.

Att du pratar med hundar säger ju en hel del om din egen slutledningsförmåga. Förväntar du dig att de ska skälla tillbaka? Sätta sig? Nej, eftersom som du faktiskt inte nämnt något som är katastrofalt ologiskt så får jag ju försöka gissa mig fram. Detta i ett försök att förstå vad du egentligen har emot filmen. Som jag tidigare sagt, nästan allt är en kommentar på tidigare zombie- och skräckfilmer. Förklaringen finner du ofta där. Kul att du själv har en åsikt, men då du gång på gång försöker finna stöd hos andra, så verkar det som du inte har särskilt stor tillit till den. En åsikt styrker inte en annan. Det är bara en åsikt. Angående ämnet, Taxi Driver.

Moderator? Om möjligt, ta bort detta konto.

12/12 -09 00:13 Dexter

Dexter

12703 XP 1058 inlägg

Double Jeopardy, på Voddler.

Tonight's the night.

12/12 -09 10:37 oscis

oscis

5701 XP 501 inlägg

Plutonen.

R.I.P. Osama Bin Laden

12/12 -09 11:55 Bozz

Bozz

4254 XP 441 inlägg

Låt den rätte komma in, den sög.

Ferzo skrev:
Flickan som lekte med elden

Ska se den idag. :P

aka powershift aka threeforce aka RC

12/12 -09 21:32 oscis

oscis

5701 XP 501 inlägg

Dawn Of The Dead

R.I.P. Osama Bin Laden

13/12 -09 08:20 RyoBakura

RyoBakura

2252 XP 479 inlägg

pfc skrev:

jag förstår inte vad du inte förstår i mitt inlägg. hur kan du inte tycka attd et är ologiskt att kunna klättra upp från ett stup på en tarm. är det ens möjligt? jag menar, är inte tarmen ganska hal? att zombierna kan röra sig ljudlöst i knädjup snö är också rätt konstigt. och varför ställer de upp sig symetriskt bakom sitt officer?! vad är poängen med det?! och som sagt, det finns en anledning till att den har 6.6 på imdb. det betyder att majoriteten tycker att det är en medelmåttig film. hur kan du inte flrstå det? vad du tycker är kanske intressant för dig själv, men det skiter väl jag i. filmen är officiellt medelmåttig. lev med det.

Jag tycker synd om dig- verkligen. Angående ämnet, Man of the Year.

Moderator? Om möjligt, ta bort detta konto.

13/12 -09 11:52 RosaFluff

RosaFluff

848 XP 253 inlägg

Död Snö, norsk film..

Wihi, Nazi Zombies liknande saker, yaaay!
Helt underbart rolig film, rekommenderas.. D:

14/12 -09 21:12 RyoBakura

RyoBakura

2252 XP 479 inlägg

pfc skrev:

jaha...det var där jag skulle börja bry mig.
seriöst, tycker du synd om folk som inte tycker om samma splatterfilmer som dig, eller säger du så för att du inte har något annat att säga. gay man of the year...


Nej, jag tycker synd om dig för att du gång på gång missuppfattar den mest enkla av information. Som nu, till exempel. Angående ämnet, Death Note.

Moderator? Om möjligt, ta bort detta konto.

15/12 -09 17:29 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen sparris

pfc skrev:
RyoBakura skrev:
pfc skrev:

jaha...det var där jag skulle börja bry mig.
seriöst, tycker du synd om folk som inte tycker om samma splatterfilmer som dig, eller säger du så för att du inte har något annat att säga. gay man of the year...


Nej, jag tycker synd om dig för att du gång på gång missuppfattar den mest enkla av information. Som nu, till exempel. Angående ämnet, Death Note.

och jag tycker synd om dig som på allvar verkar tycka död snö är en bra film.

Död snö var ju nice:P fan va zombies som lyckats fly under världskriget :P

15/12 -09 21:58 RyoBakura

RyoBakura

2252 XP 479 inlägg

pfc skrev:

och jag tycker synd om dig som på allvar verkar tycka död snö är en bra film.

...och så var cirkeln komplett, som hyckleriet plötsligt visar sitt fruktade anlete.

Moderator? Om möjligt, ta bort detta konto.

16/12 -09 16:08 oscis

oscis

5701 XP 501 inlägg

Full Metal Jacket

R.I.P. Osama Bin Laden

16/12 -09 19:37 andiders

andiders

2407 XP 220 inlägg

perfect blue

AntiModerator
AntiAntiModerator
dubbelmoralisk, optimistisk pessimist


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar