Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Tonåringar gravida!

07/10 -07 10:06 Sofie96

Sofie96

22 XP 7 inlägg

Snälla svara med ett mess eller nåt när ni loggar in och ser det här ni som förstår! Snälla!?

07/10 -07 10:13 Sofie96

Sofie96

22 XP 7 inlägg

Jag troe jag fick till det!!!!!! Tack så jätte mycket allihopa!!! :D    :P 

07/10 -07 12:09 Sofie96

Sofie96

22 XP 7 inlägg

Hallå?

07/10 -07 12:26 Mevaheah

Mevaheah

952 XP 365 inlägg

Sofie96: Exakt vad var det som inte funkade förut men som funkar nu? Och du får vänta lite mer än två timmar, Sims-forumet är inte så jätteaktivt =)

Pineapple11: Det finns ett hack som gör att man kan få trillingar och fyrlingar. Det gör också mer, t.ex. så kan man välja hur många barn man ska få, man kan slumpa fram antalet barn, och man kan välja vem som ska få ledigt från jobbet av föräldrarna. Kan ju vara trevligt att kunna vara pappaledig också =) Kan skriva länk senare.

^^

I'm sick of this life
I just wanna scream
How could this happen to me?

07/10 -07 17:50 Sofie96

Sofie96

22 XP 7 inlägg

Tack Mevahead! Jag väntade nog inte två timmar.   :D  :P 

22/07 -08 19:13 cybertronx

cybertronx

6966 XP 662 inlägg

Så ni bara vet så kan 15 åringar i verkligheten bli gravida.

För tidigt vill säga.

cybertronx!

25/07 -08 19:36 cybertronx

cybertronx

6966 XP 662 inlägg

Efter trippelpost kommer det... öhm.. vet inte.

Men tänk er bli gravid som 15 åring.

cybertronx!

26/07 -08 10:18 cybertronx

cybertronx

6966 XP 662 inlägg

Du kanske laddade ned fel fil?

cybertronx!

08/08 -08 23:31 plaugerat

plaugerat

92 XP 12 inlägg

cybertronx, sett juno?

bara för att jag är GRYMT uttråkad tänker jag gå igenom allting, steg för steg.

1. gå till http://box156.bluehost.com/~aestudi1/...
2. klicka på versionen för det senaste expansionspaketet du har. det är väldigt viktigt att ta rätt eftersom allting havererar totalt med fel.
3. vi säger att du har fritid, alltså klickar du på "inteenimater 1.8a - freetime edition".
4. rulla ner till slutet av sidan, dit det står "ATTACHMENTS".
5. klicka på länken "inteenimater_final18_freetime.zip". (byt ut freetime mot det som gäller för dig.)
6.om du använder internet explorer bör det dyka upp en liten ruta nu, där alternativen "spara", "öppna" och "avbryt" finns. observera vad den lilla bilden förställer, för man gör på olika sätt beroende på vad det är.
om det är en trave böcker med ett skärp;
7. spara filen i mappen mina dokument/ea games/the sims 2/downloads. (skapa mappen om den inte finns.)
8. vänta tills det har laddat klart och gå och till mappen i utforskaren. högerklicka på filen och välj winrar -> packa upp här. ta bort .zip-filen, och voilá, inteenimater ska funka, annars är det något fel.
om det istället föreställer en mapp med ett blixtlås;
9. spara filen på samma ställe och leta upp den.
10. dubbelklicka på .zip-filen. den ska öppnas som en vanlig mapp. markera alla filer som slutar på .package, välj klipp ut, klistra in dem i mappen dowloads och ta bort .zip-filen.
och är det någon annan bild är ni så jävla retards att ni inte förtjänar någon uppmärksamhet.

it's lucky i hate to be taken seriously

10/08 -08 18:58 Mimmz

Mimmz

181 XP 13 inlägg

Oh! va coolt!  :-o  Måste lada ner!! har nån gjort det här? isåfall:
1. Man får väl inget virus?
2. Kostar det nåt?

Snällasnälla svara! :)

Wanna köra Wi-Fi på AC WW? Meddela mig så skriver
jag koden!!

13/08 -08 14:25 cybertronx

cybertronx

6966 XP 662 inlägg

Oh! Va sjukt! Najs fusk asså!

cybertronx!

19/08 -08 12:57 jacob14

jacob14

1431 XP 4 inlägg

Okej jag har lagt in det i spelet och den funkar man kan ligga i sängen med en tonåringskille och ha menyerna som det kommer upp för vuxna finns d.v.s myspys, försök skaffa barn, kyss, hångla. alla gå utom försök skaffa barn när jag klickar där händer inget... vad fel?

Los Ché!!

AMUNT!

19/08 -08 18:25 Bozz

Bozz

4254 XP 441 inlägg

mm,

aka powershift aka threeforce aka RC

22/08 -08 08:20 cybertronx

cybertronx

6966 XP 662 inlägg

En glitch?

cybertronx!

01/02 -09 14:33 sofie_96

sofie_96

57 XP 1 inlägg

Jag tror det typ inte funka. För när jag hade tryckt på den där länken och "ApartmentLife" typ och sen öppna och sen hade det kommit upp massa konstiga grejer på
"mina document"-"EA Games"-"The Sims 2"-Downloads" och allt står det typ InTeenmater på och det är Word-dokument och saker som är skitkonstiga! Jag fattar ingenting!!!

Hjälp tack!


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar