Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



vilken karaktär skulle du helst ha viljat ha i brawl

28/05 -09 17:27 METTALEX

METTALEX

3561 XP 113 inlägg

NIXZ skrev:
blablabla skrev:
METTALEX skrev:
Hmm,Det var lite klurigt men.

1.Ridley,Som spelbar karaktär.Han kom inte med som det bara för att skaparen tyckte att han var för stor,Men jag tycker dom kunde förminska honom lite :)

2.Mewtwo,En icke klon karaktär som blev uttagen från melee.Har för mig sakurai fick välja mellan mewtwo och sonic på grund av tidsbrist..... såklart tog han sonic.

3.Um..... seriöst nu.Ge ganondorf hans svärd!!!!! xD
Det skulle bli som en helt ny karaktär med svärd moves.  

WTF?!
Tog Sakuria bort Mewtwo för Sonic?! Hur dum får man bli? han är ju helt vrickad xP


Mewtwo äger Sonic hur lätt som helst


Jag får nog fixa om det där inlägget folk verkar tro att jag gillar sonic,Jag menar att han la in Sonic för mest folk ville ha honom....Jag håller med om att Mewtwo är bättre än Sonic ^^

11/11 -09 21:45 154k

154k

1086 XP 27 inlägg

Om man ska ha fler third part tycker jag att Lloyd Irvivg och Colette Brunel från Tales of Symphonia ska vara med och Vyse från Skies of Arcadia Legends.

13/11 -09 13:46 trickmaster

trickmaster

2956 XP 630 inlägg

Tycker att det är rätt konstigt att de inte tog med några av final fantasy karaktärerna till brawl eftersom final fantasy  serien är ju ett av dom mest framgångsrika Franchises som finns. Enligt listan över top 10 mest sålda tv-spels Franchises ligger final fantasy på 6: plats under need for speed, the sims, tetris, pokemon och super mario.

(On topic) Dom karaktärerna som passar bäst till brawl eller framtida ssb-spel skulle nog va moogle och cload eftersom moogle är seriens maskot och cload är huvudpersonen i de flesta av dom senaste final fantasy spelen.

13/11 -09 22:34 Petti

Petti

7757 XP 443 inlägg

Men de ska inte ha en massa jävla third parties i SSB! SSB är en Nintendo serie ffs!

Have no fear - Rebellion is here

14/11 -09 11:23 trickmaster

trickmaster

2956 XP 630 inlägg

Petti skrev:
Men de ska inte ha en massa jävla third parties i SSB! SSB är en Nintendo serie ffs!

Jo men det kanske räcker med tio st istället för ynka två, men det ligger i det som du säger att man inte ska spamma in karaktärer bara så.

15/11 -09 23:33 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

King K.Rool?

Han hadde varit bra ''skurk'' till donkey Kong

19/11 -09 17:16 dkr

dkr

1307 XP 30 inlägg

Porky borde varit med... Ness v.s Lucas v.s Porky xD

Brawl är bäst
Så är det bara
Yohohoho...!

19/12 -09 13:35 flexitrax

flexitrax

44 XP 9 inlägg

Micaiah i Fire Emblem även om hon hade sugit. OM jag vill ha bort någon så är det Lucas eller Mr Game & Watch. Kanske ha kvar Mr Game & Watch med tanke på att han har stor del i Nintendos historia.

You can't spell slaughter without laughter.

09/01 -10 21:16 athas10000

athas10000

148 XP 8 inlägg

mario!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

New super mario bros.
guitar hero III
AQWorlds

09/01 -10 22:00 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

Men vafan, drog du upp tråden för att försöka vara rolig?! idiot.

"Death is the beginning of immortality.."

09/01 -10 22:08 flodhast

flodhast

5121 XP 71 inlägg

blablabla skrev:
Men vafan, drog du upp tråden för att försöka vara rolig?! idiot.

10/01 -10 18:02 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Volbla

Blaze the Cat, Cream (lol) King Boo, Toad, Petey Piranha, Mega Man också.

Hade varit phett om de kunde hamna i ett SMashspel. Även byta ut SOnic, Lucario mot Mewtwo och kanske Primeape? xD

10/01 -10 21:20 ante10

ante10

1510 XP 50 inlägg

Rayman,Louie,Master chief,Crash,Banjo,Sora,Megaman
,Cloud,Sephiroth och Grey fox. :D

Titt som tätt
är lätt som en plätt,
men har jag inte rätt,så blir det ganska hett.

11/01 -10 00:01 Petti

Petti

7757 XP 443 inlägg

aladin, pochahontas, pringles fabrorn, buss-kenneth och självklart blixten mcqueen har är så kol så att han skulel äga alla!!!!!!!

Kunde inte låta bli.

Edit: fuska.nus första inlägg idag!

Have no fear - Rebellion is here

11/01 -10 02:00 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Jag är så nöjd så med alla mina krakaktärer i brawl men visst kör till om jag måste målja någon så är det toad men han skulle nog må rätt dåligt för att han är så kort :(

Wii U PS4 XBone PC


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar