Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Din roligast Battlefield upplevelse!

Svara
31/10 -10 20:58 raketen6

raketen6

146 XP 5 inlägg

mitt är när jag körde med sex kompisar,alla lag minor i en hög och sen körde vi dit en  bil som vi skulle skjuta upp där och när vi tände på så flög bilen över hela banan och träffade deras helekopter som skulle precis lyfta och då blev det ett jäkla liv på kompisarna och mig också.vi körde på atacama desert på bc2

klart det grymaste jag har varit med om

01/11 -10 10:52 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Haha Nice

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

01/11 -10 10:56 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Det grymmaste jag varit med om var när jag körde Port Valdez på bc2.
jag stog vid ett hus och typ 20 träd döljde fiendernas läger. Jag chansade med min RPG-7 och skjöt genom träden, då stog det:
Destroy Vehicle, Double Kill, Triple Kill; jag hade träffat en hellikopter

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

01/11 -10 10:58 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Eller när mina kompisar och jag lekte bowling...
Dom var käglor Och jag hade RPG-7, Fick Strike

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

01/11 -10 13:15 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Träffade piloten i en helikopter med M95:an, det var väl ganska kul. Och när man kommer in i rejäla kill streaks och dödar typ ett 20-tal fiender utan att dö.

Coucou

18/05 -11 07:45 kasper333

kasper333

2211 XP 62 inlägg

En gång förstörde jag en helicopter Med M24..

Och en gång så kastade jag ut en granat och efter nån minut så bara stod det att jag förstrde en tank med granaten.. jag såg ju granaten explodera, det var ingen tank i närheten och jag kastate ingen mer. måste ha varit nån glitch.

Adda mig på PSN... Användarnamn: kasper331

17/06 -11 15:43 Slickepinnen

Slickepinnen

2729 XP 684 inlägg

Flög med flygplanet i 1943. Ett fiendeplan kom emot och försökte krocka med mej. Men istället så flög jag lite upp och släppte två bomber på honom XD
Jag suger med bomberna så att jag lyckades bomba ett plan i luften var otroligt till mej. Blev skitglad =)

(????)??

17/07 -11 22:00 warbringer

warbringer

522 XP 75 inlägg

Min roligaste upplevelse var på den "Skepps öken banan" körde som Recon använde "Gol" Sniper och blev dödat 3 gånger + gjorde headshots på alla spelarna med snipern och gjorde vanliga kills med "3-burst pistolen" As många kalla mig "You f-cking sniper cheater" Bästa upplevelse!

If You Kill A Buffalo You Truly Must Be A "Buffalo Soldier"

            Join The Buffalo Soldiers!
                Meet Uncle Sam!

17/07 -11 23:51 Slickepinnen

Slickepinnen

2729 XP 684 inlägg

warbringer skrev:
Min roligaste upplevelse var på den "Skepps öken banan" körde som Recon använde "Gol" Sniper och blev dödat 3 gånger + gjorde headshots på alla spelarna med snipern och gjorde vanliga kills med "3-burst pistolen" As många kalla mig "You f-cking sniper cheater" Bästa upplevelse!

Du blev dödad 3 gånger? Menade du att du fick 3 kills + headshots?
Annors om du faktiskt får mycket kills med Raffica pistolen så är du ganska bra för att Raffican suger.

(????)??

18/07 -11 00:56 warbringer

warbringer

522 XP 75 inlägg

Slickepinnen skrev:
warbringer skrev:
Min roligaste upplevelse var på den "Skepps öken banan" körde som Recon använde "Gol" Sniper och blev dödat 3 gånger + gjorde headshots på alla spelarna med snipern och gjorde vanliga kills med "3-burst pistolen" As många kalla mig "You f-cking sniper cheater" Bästa upplevelse!

Du blev dödad 3 gånger? Menade du att du fick 3 kills + headshots?
Annors om du faktiskt får mycket kills med Raffica pistolen så är du ganska bra för att Raffican suger.

Nej jag menar att "JAG" blev dödat 3 gånger av det onda teamet och jag vet inte hur många kills jag fick hehe... Men jag fick bara headshots med snipert och vanliga kills med "3-Burst Pistolen-

If You Kill A Buffalo You Truly Must Be A "Buffalo Soldier"

            Join The Buffalo Soldiers!
                Meet Uncle Sam!

18/07 -11 00:59 Slickepinnen

Slickepinnen

2729 XP 684 inlägg

warbringer skrev:
Slickepinnen skrev:
warbringer skrev:
Min roligaste upplevelse var på den "Skepps öken banan" körde som Recon använde "Gol" Sniper och blev dödat 3 gånger + gjorde headshots på alla spelarna med snipern och gjorde vanliga kills med "3-burst pistolen" As många kalla mig "You f-cking sniper cheater" Bästa upplevelse!

Du blev dödad 3 gånger? Menade du att du fick 3 kills + headshots?
Annors om du faktiskt får mycket kills med Raffica pistolen så är du ganska bra för att Raffican suger.

Nej jag menar att "JAG" blev dödat 3 gånger av det onda teamet och jag vet inte hur många kills jag fick hehe... Men jag fick bara headshots med snipert och vanliga kills med "3-Burst Pistolen-

Haha gissar varför de blev sura =) Älskar att få hate messaging av andra så att ja kan trolla dom tibaka =p

(????)??

18/07 -11 01:06 warbringer

warbringer

522 XP 75 inlägg

Slickepinnen skrev:
warbringer skrev:
Slickepinnen skrev:
warbringer skrev:
Min roligaste upplevelse var på den "Skepps öken banan" körde som Recon använde "Gol" Sniper och blev dödat 3 gånger + gjorde headshots på alla spelarna med snipern och gjorde vanliga kills med "3-burst pistolen" As många kalla mig "You f-cking sniper cheater" Bästa upplevelse!

Du blev dödad 3 gånger? Menade du att du fick 3 kills + headshots?
Annors om du faktiskt får mycket kills med Raffica pistolen så är du ganska bra för att Raffican suger.

Nej jag menar att "JAG" blev dödat 3 gånger av det onda teamet och jag vet inte hur många kills jag fick hehe... Men jag fick bara headshots med snipert och vanliga kills med "3-Burst Pistolen-

Haha gissar varför de blev sura =) Älskar att få hate messaging av andra så att ja kan trolla dom tibaka =p

xD jag med, Siktet på 3-Burst Pistolen suger så jag siktar aldrig hehe.

If You Kill A Buffalo You Truly Must Be A "Buffalo Soldier"

            Join The Buffalo Soldiers!
                Meet Uncle Sam!

18/07 -11 01:22 Slickepinnen

Slickepinnen

2729 XP 684 inlägg

warbringer skrev:
Slickepinnen skrev:
warbringer skrev:
Slickepinnen skrev:
warbringer skrev:
Min roligaste upplevelse var på den "Skepps öken banan" körde som Recon använde "Gol" Sniper och blev dödat 3 gånger + gjorde headshots på alla spelarna med snipern och gjorde vanliga kills med "3-burst pistolen" As många kalla mig "You f-cking sniper cheater" Bästa upplevelse!

Du blev dödad 3 gånger? Menade du att du fick 3 kills + headshots?
Annors om du faktiskt får mycket kills med Raffica pistolen så är du ganska bra för att Raffican suger.

Nej jag menar att "JAG" blev dödat 3 gånger av det onda teamet och jag vet inte hur många kills jag fick hehe... Men jag fick bara headshots med snipert och vanliga kills med "3-Burst Pistolen-

Haha gissar varför de blev sura =) Älskar att få hate messaging av andra så att ja kan trolla dom tibaka =p

xD jag med, Siktet på 3-Burst Pistolen suger så jag siktar aldrig hehe.


M1911 is the way to go!!!

(????)??

18/07 -11 01:25 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

När jag och min kompis gick för objective med repair tool hela tiden, när vi kom fram satte vi oss i campinposition och borrade alla som ville defusa, gick 31-4

eller en rolig sak på Arrica Harbor, när vi spelade rush, hela motståndarlaget i ett objectivehus, jag och min kompis satte c4 runt hela huset och sprängde de alla i luften, fick 8 hatmeddelanden från motståndare den matchen :P

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar