Fuska.nu

Fusk till Counter-Strike: Source på PC från www.fuska.nu.
Inskickat av Fuska-nu den 2010-02-26

Här är några koder du skriver in i konsolen

+ attack / / primär brand
+ attack2 / / sekundär brand - särskilda åtgärder (zoom, burst brand, ljuddämpare)
+ tillbaka / / bakåt
+ duck / / hukar
+ fram / / rör sig framåt
+ jump / / hopp
+ klook / / gör att tangentbordet för att titta runt
+ vänster / / strafes vänster
+ lookdown / / tittar ner
+ lookup / / tittar upp
+ mlook / / gör att musen för att titta runt
+ movedown / / flyttar spelare ner - * klättra nerför en stege, simma ner
+ moveleft / / strafes vänster
+ moveright / / strafes höger
+ moveup / / flyttar spelare upp - * klättrar uppför en stege, simmar upp
+ Reload / / laddar nuvarande vapen
+ höger / / strafes höger
+ hastighet / / tvingar spelaren att gå om "alltid kör" är aktiverat
+ Strafe / / Strafe modifier - medan detta hålls ned, använda riktning nycklar till Strafe i olika riktningar
+ använda / / använder ett objekt - till exempel en defuser, C4
+ zoom / / Zoomar vapen (om sådan finns)
cl_autowepswitch / / Växla automatiskt att plockas upp vapen (om mer kraftfull) - * 1 är "på", 0 är "off"
chooseteam / / Välj ett nytt lag
droppe / / Drops nuvarande vapen
force_centerview / / Action tvingar spelaren att titta rakt fram
impulse 100 / / gör ficklampa
impulse 201 / / sprayer logo dekal
hud_fastswitch 0 / / Växla mellan snabb vapen switching - * 1 är "på", 0 är "off"
jointeam / / 0 = Autojoin, 1 = Spectator, 2 = Terrorist, 3 = CT
kill / / spelare självmord för att återuppstå igen
användning / / Använd ett visst vapen argument:

autobuy / / Buys en förutbestämd uppsättning av vapen och utrustning, setup i autobuy.txt
rebuy / / Buys all utrustning som du hade när den sista ögonblicksbild av equipm
köpa
buyammo1 / / Detta köper en primär tidskrift eller klipp
buyammo2 / / Detta köper en pistol klipp
buyequip / / Show utrustning köpa menyn
buymenu / / Visa viktigaste köpa menu

alias / / Alias ett kommando
bind / / Bind en nyckel till ett kommando eller en uppsättning kommandon (bind )
BindToggle / / Skapar en "bind toggle" för specifika kommandon (Mos BindToggle "nyckel" "command")
con_enable 1 / / Låter konsolen ska aktiveras
con_notifytime 8 / / Hur lång tid att visa de senaste konsol text till den övre delen av spelet fönstret
contimes / / Antal konsol rader overlay för felsökning.
klar / / rensar konsolen skärm
cvarlist / / Visa listan över convars / concommands.
developer 0 / / växlar på / av utvecklare Avlusningskonsol meddelanden - * 1 är "på", 0 är "off"
skillnader / / Visa alla convars som inte är till deras standardvärden.
echo / / ekon text till konsolen
exec / / utför ett manus av. cfg-fil
exit / / exit spelmotor utan bekräftelse
find / / Find concommands med den angivna strängen i deras namn / hjälptext.
Hjälp / / Sök hjälp om en convar / concommand.
hideconsole / / Dölj konsolen.
incrementvar / / Increment angivna convar värde.
key_findbinding / / Find nyckel skyldig till angivna kommando sträng.
key_listboundkeys / / Lista bunden nycklar med bindningar.
key_updatelayout / / Uppdateringar spel tangentbordslayout till nuvarande Windows-tangentbord inställning.
mem_dump / / dumpa minne stats.
quit / / Avsluta motorn.
Status / / Visa karta och anslutningsstatus.
stuffcmds / / analyserar och stoppar kommandoraden + kommandon till kommando buffert. I din valve.rc fil
toggleconsole / / Visa / dölj konsolen.
Unbind / / Unbind en nyckel
unbindall / / Unbind alla nycklar
wait / / stoppsignal parsing till nästa ram

cl_autohelp / / Enable / Disable Autohelp
cl_c4progressbar / / Draw förloppsindikator när desarmera den C4
cl_righthand / / Använd högerhänta view modeller.
cl_showfps / / Draw fps mätare överst på skärmen (1 = b / s, 2 = slät fps)
cl_showtextmsg / / Aktivera / inaktivera textmeddelanden utskrift på skärmen
gameui_hide / / Skinn / stänger GUI menu
hud_centerid 0 / / Växlar spelare ID display - * 1 är "på", 0 är "off"
hud_deathnotice_time / / Anger hur länge död meddelanden finns kvar på skärmen
hud_drawhistory_time / / Anger hur länge meddelanden finns kvar på skärmen
hud_saytext_time 5 / / Anger hur länge chattmeddelanden kvar på skärmen
hud_showtargetid / / Visar target ID vid markören
messagemode / / Display spelare budskap globalt (för alla)
messagemode2 / / Display spelare meddelande till laget
namn / / Visa eller ändra en spelares namn
Radio1 / / Detta öppnar Radio1 Meny
Radio2 / / Detta öppnar Radio2 Meny
Radio3 / / Detta öppnar Radio3 Meny
återgå / / Återgå convars till standardvärden
scr_centertime 2 / / Anger hur länge servern meddelanden kvar på skärmen
säga / / Display spelare budskap globalt (för alla)
say_team / / Display spelare meddelande till laget
TimeLeft / / Visar tiden belopp ouf kvar i runda

cl_crosshairalpha / / Används för att ändra crosshair alpha, måste ha cl_crosshairusealpha satt till "1"
cl_crosshaircolor / / 0 = Grön, 1 = Röd, 2 = Blå, 3 = Gul, 4 = Ljusblå
cl_crosshairscale / / Används för att ändra crosshair skala måste ha cl_scalecrosshair satt till "1"
cl_crosshairusealpha / / Aktivera eller inaktivera användning av hårkors alpha
cl_dynamiccrosshair / / Aktivera eller inaktivera användning av dynamiska hårkors på gör hårkors krympa när du ducka för bättre noggrannhet
cl_observercrosshair / / Aktivera eller inaktivera användning av Observer hårkors (1 = på, 0 = Av)
cl_scalecrosshair / / Aktivera eller inaktivera användning av hårkors skala
crosshair / / Aktivera eller inaktivera användning av hårkors (1 = på, 0 = Av)

cl_radaralpha / / Används för att ändra radar alpha, måste ha cl_radartype satt till "1"
cl_radartype / / 0 = Transparent Radar, 1 = Solid radar med möjlighet att ändra på alfa med cl_radaralpha
drawradar / / Oavgjorda HUD radar
hideradar / / Skinn HUD radar

cancelselect / / Avbryter aktuella markeringen
escape / / Escape tangenten
invnext / / väljer nästa objekt i lager
invprev / / väljer föregående post i lager
lastinv / / väljer föregående post i lager
menuselect / / Väljer post i kortplats (0-9)
slot0 / / select vapen grupp 0 (eller menypost 0) Se "användning" eller annullerar valet
slot1 / / select vapen grupp 1 (eller menypost 1) Se "användning"
slot2 / / select vapen grupp 2 (eller menyalternativ 2) Se "användning"
slot3 / / select vapen grupp 3 (eller menypost 3) Se "användning"
slot4 / / select vapen grupp 4 (eller menypost 4) Se "användning"
slot5 / / select vapen grupp 5 (eller menypost 5) Se "användning"
slot6 / / select vapen grupp 6 (eller menypost 6) Se "användning"
slot7 / / select vapen grupp 7 (eller menypost 7) Se "användning"
slot8 / / select vapen grupp 8 (eller menyalternativ se "användning"
slot9 / / select vapen grupp 9 (eller menypost 9) Se "användning"
slot10 / / select vapen grupp 10 (eller menypost 10) Se "användning" eller annullerar valet

m_filter / / Mouse filtrering (som denna till 1 till genomsnittet musen över 2 bilder)
m_forward / / ställer musen fart framåt känslighet multiplikator
m_pitch / / sätter musen tonhöjd (upp och ner rörelser) hastighet känslighet multiplikator - * negativa tal resultera i en inverterad mouselook
m_side / / ställer musen spärreld hastighet känslighet multiplikator
m_yaw / / ställer in känsligheten gir hastigheten multiplikator
känslighet / / Justera musens känslighet
zoom_sensitivity_ratio / / Ytterligare musens känslighet skalfaktor tillämpas när FOV zoomas in

+ graf / / Rita nätanvändning graf
cl_allowdownload / / Växla mellan nedladdning av kartor, modeller och dekaler när de blir en server - * 1 är "på", 0 är "off"
cl_allowupload / / Växla mellan uppladdning av kartor, modeller och dekaler när de blir en server - * 1 är "på", 0 är "off"
cl_cmdbackup / / För varje kommando paket, hur många ytterligare historia kommandon sänds (hjälper vid paketförlust)
cl_cmdrate / / Max antal kommando paket som skickas till servern per sekund
cl_interp / / Sätter på eller stänger om ni kommer att interpolera objekt positioner som börjar så här många sekunder tidigare
cl_interpolate / / Interpolera enheter på klienten
cl_lagcomp_errorcheck / / Player index för andra spelare för att leta efter fel position
cl_rate / / Anger max bytes / sek värden kan skicka data (upp)
cl_updaterate / / Antal paket per sekund uppdateringar ni begär från servern
koppla / / Ansluter till server (koppla )
koppla / / Koppla spelet från servern
net_channels / / Shows net kanal info, ett bra sätt att välja bästa cmdrate och updaterate inställningar
net_graph / / Rita nätanvändning graf
net_graphheight / / Sätter net_graph höjd
net_graphpos / / Anger skärmen net_graph läge (1 = höger, 2 = mitten, 0 eller 3 = vänster)
net_maxfragments / / Max bytes fragment per paket (Ex. 1280)
net_scale / / Anger net_graph skala, skapar större antal större visuell graf
Rate / / Ställer max bytes / sek värden kan ta emot data (download)
ping / / Display ping till servern
igen / / Retry anslutning till sista server

+ poäng / / Växlar poäng panel
+ showscores / / Växlar poäng panel
togglescores / / Växlar poäng panel

jpeg / / Tar en jpeg skärmdump: jpeg
jpeg_quality / / Anger jpeg screenshot kvalitet (1 är lägsta kvalitet, 100 är högsta kvalitet) Standard = 90
screenshot / / Ta en skärmdump

+ voicerecord / / Records input från röststyrningssystem enhet (mikrofon)
bgmvolume / / CD-ljuduppspelning volym
cd / / Spela eller stoppa en CD-spår
cl_customsounds / / Enable kundanpassade spelare ljuduppspelning
Play / / Spela upp ett ljud
soundscape_fadetime / / Dags att övertoning ljudeffekter mellan ljudlandskap
soundscape_flush / / Flusher servern och klienten ljudlandskap sida
stopsoundscape / / stoppar alla soundscape bearbetning och bleknar nuvarande looping sounds
voice_enable / / Slår Röst på / av
voice_overdrive / / Voice Chat till Game volymförhållandet
voice_scale / / Voice Chat volym
volym / / ljudvolymen

cl_smooth / / Stänger Smooth syn / öga ursprungslandet efter förutsägelse fel på och av (0 och 1)
cl_smoothtime / / Smooth kundens uppfattning efter förutsägelse misstag över detta många sekunder (0,01 till 2,0)
fog_enable / / kan slå dimma på eller av.
fps_max / / Bildfrekvens limiter (bäst att använda max Hz på din skärm)
mat_antialias / / Antialias inställning
mat_bumpmap / / Bumpmap Setting
mp_decals / / Anger det maximala antalet dekaler
mat_dxlevel / / The DirectX-nivå. Standard är optimal, men du kan justera manuellt här
mat_fastspecular / / Enable / Disable specularity för visuell provning. Kommer inte mata in material och inte kommer att påverka perf.
mat_forceansio / / Ansio Setting
mat_monitorgamma / / Video Justerar övervaka gamma (normalt 2,2 för CRT och 1,7 för LCD). Prova 2.0 för en CRT
mat_specular / / Enable / Disable specularity för perf tester. Kommer att orsaka en väsentlig reload på förändring.
mat_vsync / / Force synk till vertikal spåra / V-sync
r_decals / / Anger det maximala antalet dekaler
r_propsmaxdist / / Max synligt avstånd av rekvisita (lådor, etc)
r_rainalpha / / Changes regn alpha värden (0 = Av, gör större antal mörkare regn)
r_RainSimulate / / Aktivera / inaktivera regn simulation (0 = Av, 1 = På)
r_shadows / / Enable skuggor
r_WaterDrawReflection / / Enable vatten eftertanke
r_WaterDrawRefraction / / Enable vatten refraktion

benchframe / / tar en ögonblicksbild av en viss ram i en tid demo
cl_demoviewoverride / / Override synpunkt under uppspelning demo
demo_debug / / Demo debug info
demo_fastforwardfinalspeed / / Go detta snabbt när du börjar hålla FF-knappen
demo_fastforwardramptime / / Hur många sekunder det tar att nå full FF fart
demo_fastforwardstartspeed / / Go detta snabbt när du börjar hålla FF-knappen.
demo_interpolateview / / Do view interpolation under mark uppspelning
demo_pauseatservertick / / paus i uppspelning demo på servern fästing
demo_quitafterplayback / / Avslutar spelet efter demo playback
demo_recordcommands / / Spela kommandon som skrivs på konsolen till. DEM filer
demogototick / / Hoppar till en bock i demo
demolist / / Skriv ut demo sekvenslista
demopause / / paus Demo uppspelning
demoresume / / meritförteckningar Demo uppspelning
Demos / / demo demo fil sekvens
demotimescale / / Anger demo replay hastighet
demotogglepause / / Växlar Demo uppspelning
demoui / / Visa / dölj demo spelare UI
listdemo / / Demo filinnehåll
nextdemo / / Spela nästa demo i sekvens
playdemo / / Spela upp en inspelad demo fil (. DEM)
Record / / börjar spela in en demo och sparar den som en. DEM fil
startdemos / / Spela demos i demo sekvens
stop / / Mål inspelning demo
stopdemo / / Sluta spela upp en demo
timedemo / / Spela in en demo på max fps och rapportera resultatet info och genomsnittliga fps
timedemoquit / / Spela en demo, rapport prestanda info och avsluta
endmovie / / Stoppa inspelning movie frames
startmovie / / Starta inspelning movie frames

[Skriv ut]