Yuke's
    131
    -

9.4 8.3

Speltest av Emppu202

Inskickad av Emppu202 den 30/01 -06 11:39

Du skall var en massa olika brottare (du får välja själv) som T.ex.Undertaker,Triple H och nya eller gamla brottare.Och sen får du välja mellan en massa olika matcher som på året 2005 har brottats.När du skall brottas är det mäningen att du ska trötta ut din motståndare få ner honom eller henne till mattan sen kan du lägga dig ner på motståndren ta i ett ben eller så kan bara få honom eller henne att ge upp (är det svårare sättet men funkar också).Sen kan du också välja att spela en så kallad "season" där du skall vara en valfri brottare (det går bara att vara en man)och vara me i ett helt år med "showen" du valt.Sen kan du vinna såkallade "championships" då du skall vara mot nån annan och vinna ett bälte (som i boxning) och fösvara det mot en massa andra "muskelmän" som vill ha bältet.Och nu nya saker för i år:Du kan spela som "GM" (han som bestämmer i showen) och välja matcher åt brottarna och du kan nu också göra egna Tag Team Champion bälten där 2 män är mot 2 andra män och du skall vinna som precis som jag sa tidigare (att göra egna bälten kom med i fjol).

Det är bra och det har kommit mycket nya saker och varför just du skall skaffa detta spel är:Det är i gentligen inte på riktigt utan är helt och hållet fake men i spelet ser det för riktigt ut (vanligt fel) så ålders gränsen ligger på 15 år (precis som i tv).Alltså är i gentligen ett vuxen spel.Om du är ett bra stort fan så skall du skaffa det så snabbt som mojligt för det här kallar jag roligt om du inte är så är hög tid att bli.

Mina betyg ger jag åt grafik 9 för spelets grafik har gått ett stårt steg framåt men det finns fortfarande fel med att saker går igenom karaktären och det är väldigt läskigt.Spelkänsla har också gått framåt man tror nästan man är med på riktigt men någonting fattas forfarande därför ger jag en 9:a.Ljudet har blivit mycket bättre och tydligare också musiken har förbättrats därför ger jag en 10:a.Hållbarheten är bra du skulle spela det i flera veckor men spelet är nästan för enkelt (eller är bara för ett proffs)så börja på easy som går på ett par dagar men sen kan det bli lite problem med svårare grader.

Totalbetyg: 8.8 Ljud: 10 Grafik: 9 Hållbarhet: 7 Spelkänsla: 9