Yuke's
    164
    -

8.4 8.5

Speltest av theking123

Inskickad av theking123 den 19/05 -05 20:00

WWE Smackdown Vs (versus) Raw hanlar om wrestling. Man kan vara olika gubbar som har olika färdigheter, till exempel att en är väldigt stark, men han är också ganska seg (han är inte så snabb), medans en annan gubbe är snabb, men inte så stark (svag). Det finns också tjejer som man kan vara. De flesta som man kan vara i Smackdown Vs Raw kommer från TV. Då menar jag programmen Smackdown och Raw, om du sett de någon gång. På spelet kan man spela vanligt, alltså bara slåss mot \"datorn\" eller dina kompisar, man kan vara upp till sex stycken och spela (ifall du har två multitaps, om du \"bara\" har en multitap så kan du och dina polare spela fyra stycken. Man kan också spela season (säsong) i Smackdown Vs Raw. Då är man en wrestlare (inte några tjejer och inte en gubbe som heter Kurt Angle, för att han är \"chef\" för Smackdown. Kör man season (säsong) så är man en wrestlare i antingen Smakdown eller Raw. Man kan också köra olika \"uppdrag\". Då ska man göra olika saker på olika nivåer. Då får man pengar ocgh klarar man allt på en nivå så får man en eller några speciella grejer. Det kanske finns mer saker man kan göra,men då har jag nog glömt skriva det.

Jag tycker att Smackdown Vs Raw är jättekul uppriktigt sagt. Grafiken är väldigt bra, till skillnad från några andra fight spel. Spelkänslan är mycket hög, det går inte att förklara. Man känner riktigt hur man blir sparkad, stampad och slagen. Man känner också hur man själv sparkas slåss och stampas. Ljudet är i världsklass, det finns kommentatorer som låter exakt som de i TV-serien. Spelet håller inte så länge jag klarade det på en och en halv vecka. Men som sagt det är väldigt kul.

Motivera? Okej, Smackdown Vs Raw är så jättekul, för att jag gillar att se Smackdown och Raw på TV. Det är kul att se på när folk slåss och det är ett av de bästa spelen som jag någonsin spelat. Det bästa med spelet är att mankan slåss med vapen (stolar, bord, järntrappor, stålstegar och kanske något mer som jag inte kommer ihåg just nu. Har du spelat någon eller några av de förra WWE-spelen så är WWE Smackdown Vs Raw MYCKET, MYCKET bättre.

Totalbetyg: 8.5 Ljud: 10 Grafik: 8 Hållbarhet: 6 Spelkänsla: 10